Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקרי "מכונית החלומות" - 800000 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7944 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

אילו היו לך כ-800000 ש"ח, "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:  

176 הצבעות

  1. 1. אילו היו לך כ-800000 ש"ח, "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:

    • אאודי A8 4.2Q
    • ב.מ.וו 745
    • ב.מ.וו 645
    • יגואר XKR
    • יגואר XJ-R 4.2
    • לנדרובר ריינג'רובר 4.4
    • מרצדס S500
    • מרצדס CLK 500 קבריולה
    • פולקסווגן פייטון 6.0 W12
    • פורשה 911


פוסטים מומלצים

פורסם

אדון אחמאד היקר.

 

נתחיל בזה שלא העלתי טמפ', כי באמת שאני לא ממש מתרגש ממה שאתה ושאר "בוחני הרכב" כאן אומרים.

ובטח שאני לא מתעצבן בגללך ולא רוצה לגרום לאחרים להתעצבן.

 

ועכשיו שנרגענו:

 

אני שמח שיש לך המון ניסיון מעשי על הרכבים האלו, וכמוך גם לי יש מעט ניסיון.

אם תקרא שוב את מה שרשמת, אז דיברת הרבה על ההרגשה שלך, והתחושה שלך, ומה שאתה חשת ואיך שאתה התרשמת.

גם לבוחני הרכב היה מה לומר על הטכנולוגיה המוגזמת שב-7, מסכים בהחלט.

אך גם הרבה בוחנים מצאו לנכון נקודות אחרות שחיפו על הטכנולוגיה המסורבלת הזאת ובאו על חשבון שאר הרכיבים אצל המתחרות.

 

כמובן שלכל רכב היה יתרונות וחסרונות משלו.

אני חושב שתסכים איתי, במידה ואתה עדיין עוקב אחרי המבחנים בחו"ל, שלרוב המנצחת במבחנים הללו היא לא הב.מ.וו. תמיד(ממש לא תמיד) היגואר נחשבת למהנה ביותר, וה S CLASS\A8 מתחרות ביניהן על המכונית למשפחה שנוסעת הרבה. אם אני לא טועה, ה S CLASS היא הבחירה המשתלמת והמאוזנת מכולם נחשבת. ואני עוד משוחד לטובת היגואר...פשוט מאוהב בה.

כאחד שעוקב בדריכות אחרי מבחנים כאלו (האהבה שלי היא יותר מכל למכוניות היוקרה ורק אחר כך לספורטיביות)-אני חושב שאתה טועה.

אין דבר כזה "לרוב ה-BMW היא לא המנצחת".

כי בכתבה אחת שקראתי, הבימר זכתה בהרבה נקודות ובפער משמעותי על ה-A8 החדשה..שוב, ע"פ הבוחנים.

ובמבחן אחר, ה-A8 ניצחה בפער מצומצם וקטן מאוד את ה-7!!

 

ככה שאין עובדה מוצקת מי טובה יותר- וזה מה שרציתי להגיד מהתחלה.

 

אגב, אפרופו מבחנים-יצא לי לקרוא ב-3 כתבות שונות את הדברים הבאים:

ה-745 היא מכונית הפאר לעשיר שיושב מאחורה או נוסע בה, ה-A8 היא מכונית הפאר לנהג העשיר חובב הנהיגה, היגואר היא מכונית הפאר לעשיר המופנם והסולידי, ה-S CLASS היא לעשיר השמרן) עד כמה שזה נכון..:wink:

 

אמנם הסימלון והניק שלי מסגיר אותי, אך כמו האהבה לבימרים, כך גם גדולה אהבתי לאוודי, ובמיוחד ל-A8 כך שחשוב שתבין שאני אובייקטיבי לכל דבר.

 

יום טוב לכולם.

 

רוני, סקר מעולה, אך בלי הפורשה אני בטוח שהיה מעניין עוד יותר...

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

 

אגב, אפרופו מבחנים-יצא לי לקרוא ב-3 כתבות שונות את הדברים הבאים:

ה-745 היא מכונית הפאר לעשיר שיושב מאחורה או נוסע בה, ה-A8 היא מכונית הפאר לנהג העשיר חובב הנהיגה, היגואר היא מכונית הפאר לעשיר המופנם והסולידי, ה-S CLASS היא לעשיר השמרן) עד כמה שזה נכון..:wink:

לגבי ה A8 והב.מ.וו אני מסכים לגמריי עם המשפטים שרשומים פה. פשוט נכונים.

אבל היגואר? סולידי? אני חושב שהיגואר מוציאה עיניים יותר מאשר S CLASS או ב.מ.וו סידרה 7, ואם לא יותר, אז ברור שבאותה הרמה. אם כבר הסולידי זה ה A8.

היגואר, כמו ה A8 היא לחובב הנהיגה, איך היא קיצונית יותר (כיפית ונוחה יותר לנהיגה\נסיעה, אך מצד שני פחות מרווחת מאחור).

 

אהבתי אבל את הסיכום של כל המכוניות הללו במשפט אחד.

Back to the original - NC again.

פורסם

בכל המבחנים ההשוואתיים שקראתי, ה-A8 סיימה מעל ל-BMW7.

 

ועוד משהו, איפה ה-M3 בסקר הזה? היא מהווה יריבה רצינית לפורשה.

 

או שבעצם לא, כשאני חושב על זה ... :roll:

172

פורסם
לגבי ה A8 והב.מ.וו אני מסכים לגמריי עם המשפטים שרשומים פה. פשוט נכונים.

אבל היגואר? סולידי? אני חושב שהיגואר מוציאה עיניים יותר מאשר S CLASS או ב.מ.וו סידרה 7, ואם לא יותר, אז ברור שבאותה הרמה. אם כבר הסולידי זה ה A8.

היגואר, כמו ה A8 היא לחובב הנהיגה, איך היא קיצונית יותר (כיפית ונוחה יותר לנהיגה\נסיעה, אך מצד שני פחות מרווחת מאחור).

 

אהבתי אבל את הסיכום של כל המכוניות הללו במשפט אחד.

אחמאד, כשרשמו במבחן "סולידי" על היגואר, התכוונו מבחינת מראה חיצוני(ולא מבחינת התנהגות או כל דבר אחר).

ועד כמה שהיא מהנה לנהיגה ומאוד מושכת ונושכת, בעיני רבים היא מסמלת סמל סטטוס ואריסטוקרטיה.

האמידים, שרוכשים יגואר, נהנהים מסמל המתנשא מקדימה וממה שהוא מסמל-זה עיקר החשיבות.

תוריד גם את העממיות שיש למרצדס ול-ב.מ.וו וקיבלת הגדרה של סולידיות.

 

קח לדוגמא מאוד דומה את הלקסוס LS430:

היא מושלמת מכל הבחינות, ומלוטשת לא פחות מהמתחרות שלה.

אך עדיין תיחשב בעיני אנשים שלא ממש מבינים ומסתכלים מהצד כמכונית יפנית יקרה וגדולה ולא כמו שתראה באותה חניה של אותו איש עשיר סדרה 7 למשל.

 

 

ולמה באמת לא הופיעה בסקר הזה ה-M3??

 

או שאולי היא תופיעה בסדר הבא?

 

רוני??? נשארנו מסוקרנים..:roll:

פורסם

קח לדוגמא מאוד דומה את הלקסוס LS430:

היא מושלמת מכל הבחינות, ומלוטשת לא פחות מהמתחרות שלה.

אך עדיין תיחשב בעיני אנשים שלא ממש מבינים ומסתכלים מהצד כמכונית יפנית יקרה וגדולה ולא כמו שתראה באותה חניה של אותו איש עשיר סדרה 7 למשל.

זה רק בישראל ככה.

בארה"ב הסטטוס של לקסוס יותר גבוה משל מרצדס וב.מ.וו.

פורסם
זה רק בישראל ככה.

בארה"ב הסטטוס של לקסוס יותר גבוה משל מרצדס וב.מ.וו.

ממש לא. לקסוס נתפסת לרוב כשווה (אם לא פחות) ברמה של מרצדס וBMW אבל לומר גבוה יותר זו הגזמה.

פורסם

לקסוס בארה"ב נחשבת למרצדס אמינה :)

(וזה מה שאמר לי אזרח ארה"ב שנוהג בלקסוס SC400 (אם אני זוכר נכון את הדגם))

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
זה רק בישראל ככה.

בארה"ב הסטטוס של לקסוס יותר גבוה משל מרצדס וב.מ.וו.

בכתבה האחרונה שהייתה ה-"טופ גיר" נאמר על הלקסוס במשפט סיכום אחד:

"לא מוערכת כראוי ונחשבת נחותה שלא באשמתה"

 

זה בדיוק העניין- שמדובר במכונית מצויינת, שיכולה לתת פייט שווה לגרמניות...

אבל עדיין אנשים רואים בה כתוצר של חברה עממית (טויטה) ולא כסטטוס מפואר מובהק!

פורסם
ולמה באמת לא הופיעה בסקר הזה ה-M3??

 

או שאולי היא תופיעה בסדר הבא?

ל M3 אין ממש ייבוא סדיר ואי אפשר באמת לדעת כמה היא עולה.

חלק מהאנשים אומרים שהמחיר שלה הוא באזור ה 600K חלק אומרים 700K.

אם היא מתומחרת כמו הקאררה , זה בעיה (למרות שמבחינת ביצועים היא כנראה לא פחות טובה ממנה) אם היא מתומחרת באזור ה550-600K אז כנראה ששם אין לה ממש תחרות.

רק לצורך העניין, ה M3 עולה בבריטניה כ 348K שקל בערך והפורש יקרה ממנה בכ 150K שקל.

פורסם
ל M3 אין ממש ייבוא סדיר ואי אפשר באמת לדעת כמה היא עולה.

חלק מהאנשים אומרים שהמחיר שלה הוא באזור ה 600K חלק אומרים 700K.

אם היא מתומחרת כמו הקאררה , זה בעיה (למרות שמבחינת ביצועים היא כנראה לא פחות טובה ממנה) אם היא מתומחרת באזור ה550-600K אז כנראה ששם אין לה ממש תחרות.

רק לצורך העניין, ה M3 עולה בבריטניה כ 348K שקל בערך והפורש יקרה ממנה בכ 150K שקל.

האמת שחידשת לי.

 

לא ידעתי שהפורשה עומדת שווה ערך ל-M3 מבחינת ביצועים...:shock:

 

חשבתי שבסגמנט הזה ל-M3 אין תחרות.

פורסם
האמת שחידשת לי.

 

לא ידעתי שהפורשה עומדת שווה ערך ל-M3 מבחינת ביצועים...:shock:

 

חשבתי שבסגמנט הזה ל-M3 אין תחרות.

אם כבר זה ההפך, הM עומדת עם הפורשה...

לבימר יש קצת יותר כוח אבל עודף משקל של כ150 קילו , משמעותי מאוד.

הפורשה היא מכונית ספורט מוחלטת, ללא פשרות בעוד שהבימר היא משהו באמצע.

פורסם
אם כבר זה ההפך, הM עומדת עם הפורשה...

לבימר יש קצת יותר כוח אבל עודף משקל של כ150 קילו , משמעותי מאוד.

הפורשה היא מכונית ספורט מוחלטת, ללא פשרות בעוד שהבימר היא משהו באמצע.

:roll:

ה M3, מתחרה בבוקסטר S, או ב 911 קאררה?

 

ולמה דווקא הפורשה היא מכונית ספורט מוחלטת ולעומת זאת הבימר היא משהו באמצע?

Back to the original - NC again.

פורסם
:roll:

ה M3, מתחרה בבוקסטר S, או ב 911 קאררה?

 

ולמה דווקא הפורשה היא מכונית ספורט מוחלטת ולעומת זאת הבימר היא משהו באמצע?

 

בוקסטר S היא מכונית ספורט פתוחה.

 

M3 מתחרה ב-911, אפשר לומר. (אני אומר אפשר לומר כי היא זולה ממנה משמעותית).

 

אבל ההבדל בין השתיים הוא משמעותי יותר מזה. שתיהן אמנם הנעה אחורית ובעלות יותר מ-300 כ"ס, אבל בעוד הפורשה היא מכונית ספורט קופה אשר נבנתה כמכונית ספורט ולצורך המטרה הזאת בלבד, הב.מ.וו היא קודם כל משפחתית יוקרתית. פשוט כזאת עם מנוע מאוד חזק ומגוון מערכות משוכללות שמרחיבות משמעותית את מעטפת הביצועים שלה. זה לא נאמר בזלזול ל-M3 כמובן. יש לה יתרונות רבים על הפורשה, אבל אם הייתי מחפש אך ורק יכולת ספורטיבית אני חושב שהבחירה הייתה קלה יחסית...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אם כבר זה ההפך, הM עומדת עם הפורשה...

לבימר יש קצת יותר כוח אבל עודף משקל של כ150 קילו , משמעותי מאוד.

הפורשה היא מכונית ספורט מוחלטת, ללא פשרות בעוד שהבימר היא משהו באמצע.

 

מממ מישהו אמר M3 CSL... :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...