Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקרי "מכונית החלומות" - 800000 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7942 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

אילו היו לך כ-800000 ש"ח, "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:  

176 הצבעות

  1. 1. אילו היו לך כ-800000 ש"ח, "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:

    • אאודי A8 4.2Q
    • ב.מ.וו 745
    • ב.מ.וו 645
    • יגואר XKR
    • יגואר XJ-R 4.2
    • לנדרובר ריינג'רובר 4.4
    • מרצדס S500
    • מרצדס CLK 500 קבריולה
    • פולקסווגן פייטון 6.0 W12
    • פורשה 911


פוסטים מומלצים

פורסם

ה M3, מתחרה בבוקסטר S, או ב 911 קאררה?

זה בטח תלוי את מי שואלים, אני מניח שבשתיהן , כל הקטע הוא תג המחיר , בארה"ב ובריטניה תג המחיר של הM3 קרוב מאוד לזה של ה בוקסטר S וזול משמעותית מה 911 .

 

 

 

ולמה דווקא הפורשה היא מכונית ספורט מוחלטת ולעומת זאת הבימר היא משהו באמצע?

ככה יצא, הבימר היא מכונית קופה ספורטיבית (מאוד ספורטיבית .... ) אבל היא עדיין עם מושב אחורי ומימדים של משפחתית, סוג של פשרה, הפורשה לעומת זאת היא מכונית שכל ייעודה עליי אדמות הוא נהיגה ספורטיבית .

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ממש לא. לקסוס נתפסת לרוב כשווה (אם לא פחות) ברמה של מרצדס וBMW אבל לומר גבוה יותר זו הגזמה.

לא התכוונתי שהלקסוס טובה יותר, לדעתי במכוניות האלה זה לא כ"כ משנה כי הן דומות והבחירה היא על פי העדפה למותג.

הכוונה שלי היתה לסטיגמות בארה"ב על מי שנוהג בלקסוס לעומת נהגי מרצדס ב.מ.וו וקאדילאק.

כמובן שזה חצי בצחוק אבל : נהגי קאדילק - סוחרי סמים, מרצדס וב.מוו - מאפיה, לקסוס - אנשי עסקים.

פורסם
ל M3 אין ממש ייבוא סדיר ואי אפשר באמת לדעת כמה היא עולה.

חלק מהאנשים אומרים שהמחיר שלה הוא באזור ה 600K חלק אומרים 700K.

אם היא מתומחרת כמו הקאררה , זה בעיה (למרות שמבחינת ביצועים היא כנראה לא פחות טובה ממנה) אם היא מתומחרת באזור ה550-600K אז כנראה ששם אין לה ממש תחרות.

רק לצורך העניין, ה M3 עולה בבריטניה כ 348K שקל בערך והפורש יקרה ממנה בכ 150K שקל.

אני שמעתי על ייבוא של M3 כסופה לארץ בסביבות ה-700K ש"ח.

אם רוני היה מוסיף אותה לסקר, היה סקר מעניין, ולא חד וחלק כמו רוב הסקרים כאן.

התוצאות היו מתחלקות לאנשים שמעוניינים במכונית ספורט נטו(911), או כאלה שגם מחפשים פשרה(מקום לילדים, לקניות.. אבל בכ"ז חיה רעה) עם ה-M3.

172

פורסם
אני שמעתי על ייבוא של M3 כסופה לארץ בסביבות ה-700K ש"ח.

אם רוני היה מוסיף אותה לסקר, היה סקר מעניין, ולא חד וחלק כמו רוב הסקרים כאן.

התוצאות היו מתחלקות לאנשים שמעוניינים במכונית ספורט נטו(911), או כאלה שגם מחפשים פשרה(מקום לילדים, לקניות.. אבל בכ"ז חיה רעה) עם ה-M3.

 

טוב, טוב, הבנתי. אתה רוצה לבכות על זה? :wink:

 

את הנעשה אין להשיב. אין לבכות על שמן מנוע שנשפך. אפילו אם זה LM סינטטי מלא. אז תקח את הפורשה ואל תתבכיין :lol:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
לא התכוונתי שהלקסוס טובה יותר, לדעתי במכוניות האלה זה לא כ"כ משנה כי הן דומות והבחירה היא על פי העדפה למותג.

הכוונה שלי היתה לסטיגמות בארה"ב על מי שנוהג בלקסוס לעומת נהגי מרצדס ב.מ.וו וקאדילאק.

כמובן שזה חצי בצחוק אבל : נהגי קאדילק - סוחרי סמים, מרצדס וב.מוו - מאפיה, לקסוס - אנשי עסקים.

יש איזה סרט שראיתי, אני חושב שהוא נקרא "בואו נדבר על זה" או משהו כזה.

אני לא זוכר בדיוק את הסצנה, אבל רוברט דה נירו נכנס לסוכנות של איזה דילר, ומתעניין בלקסוס. המוכר אומר לו "זו סתם יפאנית מגעילה, אין מה להשוות אותה לזו(ומצביע על אאודי A8 ).

משהו כזה בערך.. :wink:

172

פורסם
טוב, טוב, הבנתי. אתה רוצה לבכות על זה? :wink:

 

את הנעשה אין להשיב. אין לבכות על שמן מנוע שנשפך. אפילו אם זה LM סינטטי מלא. אז תקח את הפורשה ואל תתבכיין :lol:

 

רוני

לא לא לא .

 

אני מתעקש על הכנסת ה-M3 לסקר! במיידי!

 

 

 

 

:wink:

172

פורסם
יש איזה סרט שראיתי, אני חושב שהוא נקרא "בואו נדבר על זה" או משהו כזה.

אני לא זוכר בדיוק את הסצנה, אבל רוברט דה נירו נכנס לסוכנות של איזה דילר, ומתעניין בלקסוס. המוכר אומר לו "זו סתם יפאנית מגעילה, אין מה להשוות אותה לזו(ומצביע על אאודי A8 ).

משהו כזה בערך.. :wink:

לא מדויק...רוברט דנירו שם עובד בסוכנות מכוניות ויש שם אנשים שרוצים לקנות את הלקסוס אז הוא אומר להם מה שאמרת, ושאאודי עדיפה בגלל שיש לה תא מטען שאפשר להכניס 2 גופות או יותר :-)

פורסם
פורשה 911.נקודה.

השאלה היא כמה מאיתנו יצליחו להגיע איתה אל מעבר לעץ/עמוד הקרובים... :twisted:

אני מהמר על אלה עם הרשיון...(או לפחות רובם...:? )

פורסם

שמישהו ממכם יישב ב645 אחרי זה נראה אותו מדבר על הפורש למה אתם לא יודעים מזה איבזור ויוקרה...

 

אני בוחר את ה745 כי בכל זאת יוקרה מנצחת ספורט.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם
שמישהו ממכם יישב ב645 אחרי זה נראה אותו מדבר על הפורש למה אתם לא יודעים מזה איבזור ויוקרה...

1. אבזור=משקל.

 

2. מה גורם לך לחשוב שלפורשה אין איבזור ואו יוקרה ראויים (סטנדרטי+אופציות). שלא לדבר על כך שהפנים של ה645 לא נראה מפואר ואו יוקרתי יותר מרכבים של BMW שעולים כמחצית ממנה.

 

3. מי שמחפש נוחות והרבה איבזור ספק שיבחר ב911.

פורסם
1. אבזור=משקל.

3. מי שמחפש נוחות והרבה איבזור ספק שיבחר ב911.

שמע אני מחפש רכב ספורטיבי, לא להתחרות באף אחד עם למבורגיני...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

דווקא נראה לי שבמקרה הזה, ה911 תהיה יותר נוחה מה645 (זאת לאור מבחנים מחו"ל, וגם מבחן של ה645 בארץ).

 

ה911 היא פשוט מכונית טובה יותר, יוקרה או לא (וכן, גם יוקרתית יותר, ואיכותית יותר, ומה לא).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum


×
×
  • תוכן חדש...