Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקרי "מכונית החלומות" - 800000 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7944 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

אילו היו לך כ-800000 ש"ח, "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:  

176 הצבעות

  1. 1. אילו היו לך כ-800000 ש"ח, "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:

    • אאודי A8 4.2Q
    • ב.מ.וו 745
    • ב.מ.וו 645
    • יגואר XKR
    • יגואר XJ-R 4.2
    • לנדרובר ריינג'רובר 4.4
    • מרצדס S500
    • מרצדס CLK 500 קבריולה
    • פולקסווגן פייטון 6.0 W12
    • פורשה 911


פוסטים מומלצים

פורסם

הסקר הכי קל שהיה פה.

 

2040628.001.1M.jpg

 

 

יניב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כל פעם אתה מעלה סקר והקודם נעלם??

לאן אתה מעלים אותם ולמה??

חבל שאתה לא משאיר אותם, או שבסוף אתה מכין לנו הפתעה אם התוצאות הסופיות :-)

 

אף סקר לא נעלם. כולם נמצאים בהיסטוריה של הפורום, כל מה שעשיתי זה להוריד את ה"דביק".

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
רגע ולקנות אוטו ב300K זה משתלם???

 

עד כמה שאני יודע שלקנות אוטו משתלם זה לקנות הכי זול, הכי אמין והכי סחיר.

 

תסכים איתי שלקנות אוטו אפילו ב200K זה אינו משתלם...

 

וחוצמזה אני משער שלמי שיש את הכסף הזה לקנות אוטו כזה, לא ממש רוצה לדעת אם הוא משתלם או לא.

 

הוא גם בטח לא שואל כמה עולה האוטו אלא רק אומר לסוכנות "אני רוצה כזו בעוד שבועיים, שהאנשים שלכם ידברו עם האנשים שלי..."

היית רוצה שזה יהיה ככה, שאולי בשביל המלכה אליזבת, שהיא בכלל לא יודעת כמה כסף יש לה , זה ככה.

 

וכשאמרתי שזה לא משתלם, התכוונתי שזה לא פרקטי, שאם כבר אתה מוציא סכום כזה, אז אתה רוצה לקבל את התמורה הכי טובה שאפשר, ובפורש, חוץ מספורטיביות ומהירות מוגזמת אתה לא מקבל הרבה. כלומר, אתה מוותר על מקום איכסון, נוחות, יופי, איבזור וכל השאר.

פורסם
היית רוצה שזה יהיה ככה, שאולי בשביל המלכה אליזבת, שהיא בכלל לא יודעת כמה כסף יש לה , זה ככה.

 

וכשאמרתי שזה לא משתלם, התכוונתי שזה לא פרקטי, שאם כבר אתה מוציא סכום כזה, אז אתה רוצה לקבל את התמורה הכי טובה שאפשר, ובפורש, חוץ מספורטיביות ומהירות מוגזמת אתה לא מקבל הרבה. כלומר, אתה מוותר על מקום איכסון, נוחות, יופי, איבזור וכל השאר.

איכסון: אני הבנתי שהבגאז' לא ענק, אבל בטוח יותר שימושי מבהמון מכוניות ספורטיביות.

נוחות: נהגת על אחת לאחרונה שאתה יודע? נחשבת למכונית ספורט שאפשר לחיות איתה ביום יום.

יופי: בעיני המתבונן אבל עדיין...

איבזור: זה כבר לא קשור למציאות.

פורסם

אני לא בטוח מה אני אעשה ואקנה במחיר כזה ...

למען האמת אני לא מאמין שאקנה אוטו במחיר כזה !

אבל לא יודע למה אבל ה XJR עושה לי את זה בגדול משום מה , שאף אחד לא ישאל אותי למה :)

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

הסקר שהיה לי הכי הרבה היתלבטויות,

התלבטתי בין הב.מ.וו סידרה 6 לבין המרצדס CLK לבין הפורשה 911

לבין היגואר XKR..... :sleeping:

לבסוף בחרתי בפורשה 911, פשוט רכב קטלני.

פורסם

911 למרות שהיה קרב צמוד ל645 המדהימה

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

ה 911 היא היחידה כאן שגורמת לי לתחושה של "וואי אני רוצה כזה!!", אם כי הייתי לוקח גם את היגואר או את ה 645.

 

העניין הוא שאפילו אם היו לי 800K ש"ח להוציא על אוטו, אני לא מאמין שהייתי מוציא אותם על מכונית אחת.

יש כל כך הרבה מכוניות שהן כל כך הרבה יותר זולות, ועם זאת נותנות אחוז גדול מאוד ממה שהמכוניות האלה נותנות, ואחוז עוד יותר גדול ממה שאני רוצה וצריך ממכונית.

 

אני מוכן לסכם את הקטגוריה הזאת כקטגוריה של מי שקונה מכונית על מנת שכולם יידעו כמה כסף פנוי יש לו.

 

עריכה מאוחרת - להוסיף את המילה "בארץ" לכל הדעות שהבעתי כאן.

ברור שבחו"ל הכל שונה לגמרי.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

התלבטתי בין היגואר XJR לבין הב.מ.וו 645.

היגואר זקנה מדי בשבילי,אבל חזקה יותר.אבל בסה"כ אני לא צריך מכונית פאר....מספיק לי יוקרה...:-P

הב.מ.וו יותר חלשה.בתור מכונית קופה,היא מתאימה לצרכים שלי,יש לה מושב אחורי די מרווח,וכל מה שאני צריך.

היגואר...יותר מדי...שאני אהיה מבוגר יותר.

היה קשה להחליט.

בסוף הלכתי על היגואר XKR.

משלב בין שתי העולמות.

מכונית קופה שימושית כמו הב.מ.וו.

חזקה כמו היגואר XJR.

רוני,בשבילי אחת בצבע שחור!:twisted:


×
×
  • תוכן חדש...