Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתקשה להחליט לגבי ריכשת רכב, בין קיה ריו 2013, 1400 סמ"ק, 5 דלתות חדשה אך מליסינג או סיאט איביזה חדשה 1200 tsi מהסוכנות.

יש הבדל של כ-7,500 ש"ח לטובת האיביזה.

ביצעתי נסיעות מבחן, לקיה היו מעט קשיים בעלייה תלולה האיביזה עלתה יפה מאוד.

אודה לייעוץ ענייני.

פורסם

אין ספק שמבחינת ביצועים האיביזה עדיפה. אם זה השיקול העיקרי אז אין בכלל על מה להתלבט, הריו די עגלתית עם מנוע ה 1.4 ליטר והגיר האוטומטי.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
מתקשה להחליט לגבי ריכשת רכב, בין קיה ריו 2013, 1400 סמ"ק, 5 דלתות חדשה אך מליסינג או סיאט איביזה חדשה 1200 tsi מהסוכנות.

יש הבדל של כ-7,500 ש"ח לטובת האיביזה.

ביצעתי נסיעות מבחן, לקיה היו מעט קשיים בעלייה תלולה האיביזה עלתה יפה מאוד.

אודה לייעוץ ענייני.

 

כוס סוס-האיביזה עדיפה.

קג"מ- איביזה עדיפה

מראה- לפי דעתי האיביזה עדיפה.

אחריות -הקיה עדיפה (יש 7 שנות אחריות ולאיביזה 2+שנה אחת של "רצון טוב" ).

איכות נסיעה- האיביזה עדיפה.

צריכת דלק- כמעט בטוח שנתונים על אמת הם די דומים.

ביטוח-איביזה יותר יקרה.

שירות- יש לקיה נטייה לשירות הרבה יותר טוב.

עוד סיבה להנות מ"תדלוק עצמי" : הריח של הדלק :-)

גם אם התפוח נפל רחוק מהעץ הוא בכל זאת תפוח ולא אגס

פורסם
כוס סוס-האיביזה עדיפה.

קג"מ- איביזה עדיפה

מראה- לפי דעתי האיביזה עדיפה.

אחריות -הקיה עדיפה (יש 7 שנות אחריות ולאיביזה 2+שנה אחת של "רצון טוב" ).

איכות נסיעה- האיביזה עדיפה.

צריכת דלק- כמעט בטוח שנתונים על אמת הם די דומים.

ביטוח-איביזה יותר יקרה.

שירות- יש לקיה נטייה לשירות הרבה יותר טוב.

חוץ מביצועים אתה שוכח עוד הרבה דברים:

בטיחות - קיה זכתה ל5 כוכבים במבחני הריסוק והאיביזה ל4 כוכבים.

מחירי טיפולים - בקיה טיפול בסיסי כנראה יעלה 400-500₪, באיביזה יכול להגיע ל700₪ בלי בעיות בכלל. (מורשה יבואן/יצרן)

שוק של איביזה עשוי להיות בעייתי, יש המון בשוק ואין לה שם מי יודע מה. המחירון שלה נופל יחסית.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
חוץ מביצועים אתה שוכח עוד הרבה דברים:

בטיחות - קיה זכתה ל5 כוכבים במבחני הריסוק והאיביזה ל4 כוכבים.

מחירי טיפולים - בקיה טיפול בסיסי כנראה יעלה 400-500₪, באיביזה יכול להגיע ל700₪ בלי בעיות בכלל. (מורשה יבואן/יצרן)

שוק של איביזה עשוי להיות בעייתי, יש המון בשוק ואין לה שם מי יודע מה. המחירון שלה נופל יחסית.

 

שוק הרכבים בכללי במצב בטטה לא משנה איזה רכב יש לך נכון שלמכור קיה קל יותר.

טיפול ראשון של איביזה גם עולה בסיבבות 500 שח.

2 דברים נוספים: המושבים בקיה שוברים את הגב , בקיה יש יציאת יו אס בי ובסיאט אין.

עוד סיבה להנות מ"תדלוק עצמי" : הריח של הדלק :-)

גם אם התפוח נפל רחוק מהעץ הוא בכל זאת תפוח ולא אגס

פורסם

המושבים בקיה לא כאלה שוברים את הגב, וזה לא שהאיביזה היא C6 או פאסאט בנוחות נסיעה.

מעבר לכך, תאמין לי שמכוניות שאפילו שהשוק מוצף בהן כמו i20, דודים שלי מכרו תוך יום, בגלל ק"מ נמוך ובגלל שהרכב היה שמור מכנית ומטופל כראוי.

 

ככה שעם קיה אפילו שהיא מציפה את השוק, יהיה בסדר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

קח בחשבון שהאיביזה 1.2TSI הבסיסית היא לא מאובזרת ברמה שזה זוועה. פשוט אין שם כלום. המנוע מעולה וחסכוני מאוד בנסיעה רגועה.

פורסם
חוץ מביצועים אתה שוכח עוד הרבה דברים:

בטיחות - קיה זכתה ל5 כוכבים במבחני הריסוק והאיביזה ל4 כוכבים.

מחירי טיפולים - בקיה טיפול בסיסי כנראה יעלה 400-500₪, באיביזה יכול להגיע ל700₪ בלי בעיות בכלל. (מורשה יבואן/יצרן)

שוק של איביזה עשוי להיות בעייתי, יש המון בשוק ואין לה שם מי יודע מה. המחירון שלה נופל יחסית.

 

למה להטעות אנשים אם אתה לא יודע?

 

האיביזה רפרנס הכי פשוטה קיבלה ב NCAP חמשה (5) כוכבי בטיחות (שתי כריות אוויר מקדימה ושתיים מוגדלות מהצדדים במקום שתיים נפרדות בדגמים המוקדמים יותר)

הנה תסתכל טוב בסרטו :

http://www.euroncap.com/tests/seat_ibiza_2008/324.aspx

 

חוץ מזה טיפול ראשון עולה 550 שח, אני עשיתי אותו עם התוספות וזה הגיע ל-650.

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

איזה תוספות?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...