Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

האם הגלגלים אמורים להסתובב בחופשיות בעת שהרכב על ליפט הרמה בניוטרל, או שאמור להיות חיכוך מסויים עם רפידות הבלמים?

פורסם

מדוע יהיה חיכוך עם רפידות הבלמים ? החיכוך עם הרפידות נעשה רק לאחר לחיצה על דוושת בלם / הרמת בלם יד (הרי במהלך נסיעה, לא אמור להיות חיכוך עם הרפידות...).

בעקרון הגלגלים אמורים להסתובב חופשי. למרות זאת, יתכן חיכוך מסויים שלא קשור לרפידות הבלמים.

פורסם

מבדיקה שעשיתי ברכב שלי, יש חיכוך, ואני משער שהוא עם הרפידות, כי הן נראות צמודות לדיסק. אמנם לא חיכוך מאוד גדול, אבל יש רעש חיכוך בעת סיבוב הגלגל, ואם מסובבים בכוח את הגלגל ומשחררים, הוא עושה סיבוב אחד ועוצר.

פורסם

שלום רב !

בגלגל קדמי סיבוב הגלגל ביד יתקל בהתנגדות מסוימת, משום שאתה מסובב גם ציריה שמחוברת לגיר ומסובבת שצן שקיים בדיפרנציאל.(ברכב בעל הנעה קדמית כמובן).

ואילו בגלגלים אחוריים את ה מסובב צמיג עם חישוק שמסובב מיסב אחורי, שגורם להתגלגלות, ולכן כמעט אין התנגדות.

בלתי אפשרי שהרפידות יתחכחו בדיסק, עם כי הם רחוקות לא יותר ממלימטר.

חיכוך תמידי יגרום להתחממות הגנטים הקדמים, והצלחות,וקיצור חיים במהרה של הרפידות.

למה בכלל פנית לבדוק זאת?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
שלום רב !

בגלגל קדמי סיבוב הגלגל ביד יתקל בהתנגדות מסוימת, משום שאתה מסובב גם ציריה שמחוברת לגיר ומסובבת שצן שקיים בדיפרנציאל.(ברכב בעל הנעה קדמית כמובן).

ואילו בגלגלים אחוריים את ה מסובב צמיג עם חישוק שמסובב מיסב אחורי, שגורם להתגלגלות, ולכן כמעט אין התנגדות.

בלתי אפשרי שהרפידות יתחכחו בדיסק, עם כי הם רחוקות לא יותר ממלימטר.

חיכוך תמידי יגרום להתחממות הגנטים הקדמים, והצלחות,וקיצור חיים במהרה של הרפידות.

למה בכלל פנית לבדוק זאת?

בברכה

צביקה

 

שלום,

ותודה על התשובה המפורטת.

הורדתי גלגלים כדי לבדוק רוחב רפידות, ובמקרה גיליתי שיש התנגדות מסוימת בעת סיבוב הגלגל. ולכן החלטתי להתייעץ ולשאול בפורום.

 

אולג

×
×
  • תוכן חדש...