Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4847 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צינור ביוב מאוד ישן (עשוי בטון) שנסדק ונוזל.

 

לפני כ-3 שנים ניסו לתקן/לסתום על ידי בטון שהונח מעל. כיום נוזל זוב.

 

האם קיים פתרון שלא דורש את החלפת הצינרת ?

 

כיסוי בחומר מיוחד שנועד לנזילות כאלו ?

פורסם

אם היית מצלם את הצינור היה יותר קל לעזור לך.

אם יש לך אפשרות לגלגל סרט איטום מסביב לצינור אז זה הפיתרון האידיאלי.(יש סרטים עם זפת או דבק מיוחד).

אם לא אז ניקוי התיקון הישן בזהירות ויישום של בטון עם גבס לתוך הסדק.

במקרה הגרוע מבחינתך זה לעשות "ניתוח" ולחבר צינור פלסטיק במקום הצינור השבור.

פורסם
אם היית מצלם את הצינור היה יותר קל לעזור לך.

אם יש לך אפשרות לגלגל סרט איטום מסביב לצינור אז זה הפיתרון האידיאלי.(יש סרטים עם זפת או דבק מיוחד).

אם לא אז ניקוי התיקון הישן בזהירות ויישום של בטון עם גבס לתוך הסדק.

במקרה הגרוע מבחינתך זה לעשות "ניתוח" ולחבר צינור פלסטיק במקום הצינור השבור.

 

אנסה לצלם.

 

לגבי הסרט לאיטום - יש המלצות ?

פורסם

יש שיטה לחידוש צנרת במהירות ע"י שרוול פנימי שמושחל לצינור יחד עם דבק. אני לא יודע מי עושה את זה בארץ וכמה זה עולה אבל אני יודע שעושים גם בארץ ובטח בעולם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

שמר, הניחוש שלי הוא צינור ביוב שותקן על קיר חיצוני של בניין ולא צינור בין שוחות שקבור באדמה כי נזילה בצינור כזה רוב הסיכויים שלא היו רואים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
שמר, הניחוש שלי הוא צינור ביוב שותקן על קיר חיצוני של בניין ולא צינור בין שוחות שקבור באדמה כי נזילה בצינור כזה רוב הסיכויים שלא היו רואים.

 

הניחוש נכון

פורסם

אז תבדוק בחברות שמבצעים שירוול לצינורות קיימים. אתה מקבל צינור יותר טוב מחדש.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

הסתכלתי שוב.

הנזילה בתחתית חיבור ש 2 צינורות ישנים (בטון). בחיבור של הצינור האופקי לתוך האנכי.

 

כך שפתרון של שרוול לא ישים (לצערי הרב).

 

כנראה שרק פתרון חיצוני יכול לעזור.

 

רעיונות נוספים ?

פורסם

בדקת איתם?

 

זה מכשיר שמתחבר על אחד מפתחי הצינור ומשחיל אוטומטית את השרוול עם האפוקסי ע"י לחץ אויר ויודע לעבור פינות. אחר כך מכניסים רובוט לצינור שחותך את הפתחים בהסתעפויות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לא מכיר את השיטה של הכנסת הצינור אך אני מניח שאין הרבה אינסטלטורים שמבצעים אותה נכון להיום.

אם מדובר בצינור ביוב מעופרת מצופה אסבסט (הסטנדרט בבניינים הישנים) אינסטלטור חותך את המפרק וקטע צינור אם דרוש ומתאים חיבור פלסטי שמתלבש על/בתוך הצינור המקורי. מדובר בפעולה דיי שכיחה.

פורסם

עופרת מצופה באסבסט?!

מה זה, נסיון לוודא הריגה של מי שיתעסק בצינור?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

בדרך כלל יישום של חול מלט וקצת גבס על האיזור הבעייתי פותר את הבעייה לתקופה ארוכה יחסית.

 

ואכן "ניתוח" הלבשה של צנרת פלסטיק זה עניין שכיח וגם לא אמור להיות יקר אם הצינור נגיש.

 

לגביי הסרט יש מסצ'רפלסט שזה בסיגנון של דבק חבלה עם חומר גמיש ודביק בצידו האחד.

פורסם
עופרת מצופה באסבסט?!

מה זה, נסיון לוודא הריגה של מי שיתעסק בצינור?

 

רוב האינסטלטורים החמורים באמת חותכים אותו עם דיסק :?

 

אני לא מכיר את הסיבות ההיסטוריות אבל לפני שעברו ל-PVC צינורות ביוב היו עשויים מעופרת. כנראה שיש לה עמידות טובה לכימיקלים, נוחה לעיבוד ועבודה (רכב מאד). אני חושב שאת החיבורים היו יוצקים במקום לאור טמפ' ההתכה הנמוכה.

 

לגבי האסבסט- ייתכן שלצורך הקניית חוזק מכאני ועמידות בטמפ' גבוהות יותר. מעבר לזה אולי המבוגרים יותר ידעו להגיד.

היום ברוך השם עברו ל- HDPE בהתקנות חדשות.

×
×
  • תוכן חדש...