Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4852 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, מחפש תשובה מלאה שכן לא מצאתי כזו בפורומים.

רכב שנת 95.

טסט הסתיים בינואר 2013, דהיינו ללא טסט כחודשיים.

אני מעוניין לקנות את הרכב מהבעלים ולפרק עבורי לחלקים, חלקם ימכרו בארץ או ב ebay וחלקם ישמרו עבורי.

מה התהליך הנכון כך שמהמוכר תוסר האחריות ואילו אני אוכל לעשות שימוש בכלל החלקים ובהמשך אף במנוע אם אצלי או למכירה ?

האם :

1. בעל הרכב ניגש ומוריד את הרכב מהכביש ומקבל רשיון ורוד.

2 את הרשיון הורוד הוא פשוט מוסר לי בתמורה לתשלום וללא העברת בעלות.

3 כשארצה להתקין את המנוע אצלי או למכירה מה קורה אז ?

שאר החלקים לא באמת מהווים בעיה להבנתי.

 

או לחלופין, משלמים טסט, מבצעים העברת בעלות ואז אני הקונה משבית אותו ?

תודה

פורסם

הבעיה העיקרית היא שהחוק מחייב אותך להרכיב מנוע במוסך מורשה. נגמרו ההרכבות בחצר.מוסכים לא יאהבו שאתה מביא מנוע שלך ואת הרווח שמנעת מהם מתווך המנוע ייתקעו לך במחיר ההרכבה שיוציא את הכדאיות מכל העסק.בדוק. בגלל זה אינני קונה קורולה לפירוק ב-1500-2000 ושלי (קניתי חדשה ב-92,אוטו בלי שריטה עם 200000 ק"מ חוץ ממנוע שהלך) עומדת בחצר אעפ שהייתי שמח שתהיה כרזרבה ,כי לא מייבאים מנועי קרבורטור .

פורסם

אפשר להעביר בעלות עד שלושה חודשים אחרי שפג תוקפו של הרשיון.

 

לפיכך כדי למנוע בלגן הייתי פשוט מוציא עוד 211 ש"ח מעביר בעלות - וזהו.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...