Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ios 6.1 vs ios 6.1.2 - על אייפון 4 פרוץ. מישהו ניסה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4852 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

מאז שעברתי מ IOS 5.1.1 ל IOS 6.1 האייפון (פרוץ) לא זז.

לפעמים אני נכנס ל WAZE או FACEBOOK ועד שהוא טוען את האפליקציה היא קורסת.

אני צריך לעשות RESPRING בשביל שהוא קצת ירגע, ממש סיוט.

 

האם מעבר ל 6.1.2 יקל על הבעיה?

פורסם

האם כשעברת ל-6.1 עשית את זה דרך ריסטור נקי?

 

אם לא, גבה את כל המידע שלך בעזרים חיצוניים (אל תשתמש בגיבוי של אייטונס), למשל:

 

אנשי קשר - בעזרת האפליקציה IDRIVE CONTACTS.

 

תמונות שצילמת - פשוט תעתיק למחשב.

 

שירים - בעזרת IFUNBOX.

 

וכן הלאה.

 

בצע ריסטור לגרסא 6.1.2, לאחר הריסטור תבחר ב"אייפון חדש" במקום "שחזר מגיבוי", ותפרוץ מחדש. לאחר מכן תשחזר את המידע חזרה למכשיר.

Stay Dirty

פורסם
האם כשעברת ל-6.1 עשית את זה דרך ריסטור נקי?

 

אם לא, גבה את כל המידע שלך בעזרים חיצוניים (אל תשתמש בגיבוי של אייטונס), למשל:

 

אנשי קשר - בעזרת האפליקציה IDRIVE CONTACTS.

 

תמונות שצילמת - פשוט תעתיק למחשב.

 

שירים - בעזרת IFUNBOX.

 

וכן הלאה.

 

בצע ריסטור לגרסא 6.1.2, לאחר הריסטור תבחר ב"אייפון חדש" במקום "שחזר מגיבוי", ותפרוץ מחדש. לאחר מכן תשחזר את המידע חזרה למכשיר.

 

אבל מה עם כל שאר הגיבויים ?

יש לי איזה 100 שירים בשזם שאני חייב,

כל מיני NOTES וכו'...

פורסם
אבל מה עם כל שאר הגיבויים ?

יש לי איזה 100 שירים בשזם שאני חייב,

כל מיני NOTES וכו'...

 

תוריד מהסידיה

DATE DEPOSIT ותתקין גם במחשב, דרך התוכנה הזאת אפשרי לגבות תוכן של אפליקציה מסויימת ( במקרה שלנו השאזם ).

אגב, אני באותה דילמה כמו שלך, אבל לאחר קצת מעבר ברשת ראיתי אנשים שצצו להם בעיות סוללה עם 6.1.2 והחלטתי להישאר עם 6.1 כי העדכונים שיש לא כאלו קריטיים.

 

לי אישית יש רק אפליקציה אחת שקורסת לפעמים וזו האפליקציה של WALLA,פרט אליה נאדה...

פורסם
תוריד מהסידיה

DATE DEPOSIT ותתקין גם במחשב, דרך התוכנה הזאת אפשרי לגבות תוכן של אפליקציה מסויימת ( במקרה שלנו השאזם ).

אגב, אני באותה דילמה כמו שלך, אבל לאחר קצת מעבר ברשת ראיתי אנשים שצצו להם בעיות סוללה עם 6.1.2 והחלטתי להישאר עם 6.1 כי העדכונים שיש לא כאלו קריטיים.

 

לי אישית יש רק אפליקציה אחת שקורסת לפעמים וזו האפליקציה של WALLA,פרט אליה נאדה...

 

כל האפליקציות הכבדות - פייסבוק \ WAVE וכו' קורסות ברגע שהמכשיר מרגיש עמוס.

לא קרה לי מעולם עד שהתקנתי גירסא 6

פורסם
נצלש. יש בכלל טעם וסיבה לשדרג מ 5.1.1?

 

תאכלס... לא כ"כ.

אני פשוט אוהב להיות מעודכן אז עדכנתי לגירסה החדשה.

כל האפליקציות הכבדות - פייסבוק \ WAVE וכו' קורסות ברגע שהמכשיר מרגיש עמוס.

לא קרה לי מעולם עד שהתקנתי גירסא 6 היום 0

 

אם המצב שלך הוא כזה אז אולי כן כדאי לך לעדכן ל 6.1.2...

פורסם
תאכלס... לא כ"כ.

אני פשוט אוהב להיות מעודכן אז עדכנתי לגירסה החדשה.

 

 

אם המצב שלך הוא כזה אז אולי כן כדאי לך לעדכן ל 6.1.2...

 

אני יכול לעשות את זה כרגיל - גיבוי דרך אייטונס וריסטור, שיחזור ופריצה?

×
×
  • תוכן חדש...