Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4246 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראשית, סילחו לי אם שאלה זו נשאלה, אך לא מצאתי תשובה ע"י ביצוע חיפוש.

בירשותי רכב מסוג רנו קליאו B משנת 2001. ואתמול, לצערי, גיליתי שמשאבת המים התקלקלה.

מסתבר שלהחליף משאבת מים ברנו, זה לא ממש פשוט, וצריך איזשהו מכשיר כדי לפרק את המשאבה, ואתה לא יכול לעשות זאת בכול מוסך שתחפוץ. כאשר ניגשתי למוסך מורשה רנו בבני-ברק, נאמר לי שהחלפת החלק תעלה בסביבות 3500 ש"ח לפני מע"מ.

אני מודה שאיני בעל רכב מנוסה, וזהו הרכב הראשון שלי, לפני כן היו ברשותי רכבי חברה רבים, שאותם, למזלי (עכשיו אני מעריך את זה מאוד), לא היה לי צורך לתחזק. לכן המחיר הנקוב נשמי לי מטורף ומופרח לחלוטין. האם באמת אילו רמות המחירים ?

 

מיכאלנג'לו

פורסם

משאבת מים בדגמים אלו מונעת ע"י רצועת התיזמון.

 

כך שבנוסף למשאבת המים, יש להחליף את רצועת התזמון, וכן מומלץ החלפה של כל גלגלות התיזמון, כמו כן רצועת האביזרים ונוזל קרור.

 

כך שיש הרבה עבודה, וחלקים מקוריים ברנו יקרים יחסית.

 

נשמע קצת יקר, תתקשר לעוד מוסכים וקבל עוד הצעות מחיר.

פורסם
משאבת מים בדגמים אלו מונעת ע"י רצועת התיזמון.

 

כך שבנוסף למשאבת המים, יש להחליף את רצועת התזמון, וכן מומלץ החלפה של כל גלגלות התיזמון, כמו כן רצועת האביזרים ונוזל קרור.

 

כך שיש הרבה עבודה, וחלקים מקוריים ברנו יקרים יחסית.

 

נשמע קצת יקר, תתקשר לעוד מוסכים וקבל עוד הצעות מחיר.

 

שלום.

אני מלא הערצה לידע המופלג שלך!!!

רק תסביר לי בשביל מה הוא צריך להחליף חצי אוטו כאשר כולה נוזלת לו משאבת המים.

מה שצריך להחליף זה משאבת מים רצועת טימינג ואולי מיסב מותח רצועת טימינג.

כמו כן נוזל קרור ואולי רצועה PK שמפעילה את האביזרים.

מבעל הרכב היתי רוצה לדעת איזה מנוע מורכב ברכב ואז אני אגיד לו

כמה עולה התיקון.

האם המנוע הוא כמו של רנו אקספרס (אנרגי) או מנוע בעל שני גלי זיזים (כמו במגן)

כאשר תימסור פרטים מדויקים איזה מנוע מורכב אצלך אוכל לעזור לך.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

איני יודע איזה מנוע בדיוק, אך אני יודע שהוא 1.4 ליטר ו 16 שסתומים, מה שלטענת המוסכניק מאריך את זמן העבודה, יכול להיות שכן, ויכול להיות שלא, אין לי מושג.

כל העניין מאוד מעצבן אותי, שאין באפשרותך לתקן את הבעיה הספציפית וצריך לעשות כל כך הרבה דברים מסביב ומביא את התיקון למחיר כזה אסטרונומי. משאבת מים נשמע דבר פשוט, אבל גם זמן העבודה וגם המחיר גורמים לך לחשוב שאולי באמת הכי פרקטי זה חיפושית.

 

מיכאלאנג'לו

פורסם

זה קצת מוזר במגאן קופה מודל 2000-2003 משאבת מים עולה 500 ש"ח כולל מע"מ ועבודה עוד 400 ש"ח כולל מע"מ.

זה נשמע מוזר שבקליאו b זה עולה פי 3

פורסם
שלום.

אני מלא הערצה לידע המופלג שלך!!!

רק תסביר לי בשביל מה הוא צריך להחליף חצי אוטו כאשר כולה נוזלת לו משאבת המים.

מה שצריך להחליף זה משאבת מים רצועת טימינג ואולי מיסב מותח רצועת טימינג.

כמו כן נוזל קרור ואולי רצועה PK שמפעילה את האביזרים.

מבעל הרכב היתי רוצה לדעת איזה מנוע מורכב ברכב ואז אני אגיד לו

כמה עולה התיקון.

האם המנוע הוא כמו של רנו אקספרס (אנרגי) או מנוע בעל שני גלי זיזים (כמו במגן)

כאשר תימסור פרטים מדויקים איזה מנוע מורכב אצלך אוכל לעזור לך.

בני היקר, איפה בדיוק כתבתי שצריך להחליף חצי אוטו?

 

ההבדל היחיד בין מה שאני ציינתי ואתה ציינת זה במילה 'אולי'.

 

כבר פתחת תיזמון, לא תחליף מייסב סרק ומותח? הורדת רצועת אביזרים, אם היא יבשה מעט, לא תחליף אותה?

 

המוסך נתן (כנראה)הצעת מחיר בלי לראות את הרכב, ואני הגבתי בהתאם, יתכן שניתן לחסוך איזו רצועה או גלגלת, מכאן ועד חצי אוטו הדרך עוד ארוכה..זה פורום טכני, תדייק בתגובתך, או אל תגיב.

פורסם
זה קצת מוזר במגאן קופה מודל 2000-2003 משאבת מים עולה 500 ש"ח כולל מע"מ ועבודה עוד 400 ש"ח כולל מע"מ.

זה נשמע מוזר שבקליאו b זה עולה פי 3

זה ממש מוזר אני מודה.

במוסך אמרו שמחליפים רצועת טיימינג כאשר מפרקים שם את כל המכלול, והמחיר כולל גם את זה.

בורותי בכל העיניינם האלה עומדת לי לרועץ. בעצם יכולים להגיד לי כלכך הרבה דברים ואין אני יכול לסתור את זה, לכן החלטתי להתעניין, כדי שבפעם הבאה (טפו טפו טפו) זה לא יקרה.

על פניו, כל מי שאמרתי לו שלהחליף משאבה (שאכן פסקה מלעבוד, נאמר ע"י שני בעלי מקצוע שבדקו את האוטו אך לא יכלו לעזור לי מפני שלא היו להם הכלים המתאימים לפרוק) עולה המחיר הנ"ל נדהם. אפילו הנהג מונית מהיום בבוקר.

אני רק מנסה להבין אם לזה עלי לצפות, ואלה הם החיים, או שלא בהכרח, ויש אלטרנטיבות ויש פה איזו הפקעת מחיר וניצול חוסר הידע.

 

מיכאלאנג'לו.

פורסם

אל תתיאש..או תתייאש וקח מונית.

 

מה שקל וזול לביצוע ברכב אחד, יקר בלי פרופורציה ברכב אחר.

 

ישנם רכבים שמחיר החלפת משאבת מים היה מסתכם ב350 ש"ח ---וזה עוד יקר.

 

לעומת זאת, החלפת תושבת גיר אחורית ברכבך לוקחת 10 דקות ובהגזמה, ומחירה המשוער 250 ש"ח, עלולה לקחת שעה ברכב אחר. ולעלות 1000 ש"ח.

 

מחר (חס וחלילה) יתקלקל מחשב ניהול המנוע במכוניתך, תתדרש להפרד מ6000 ש"ח בקירוב! ... אז מה? למכור ת'רכב...? לקנות פיאט 127?

 

רכב זה בור בלי תחתית, אתה אף פעם לא יכול לדעת מה ילד יום....

 

ולעיניינו ...תזיז ת'תחת או ת'אצבע ותתקשר לעוד 2,3 מוסכים וקבל הצעת מחיר, ישנם מוסכים שאינם מורשים של רנו וברשותם הכלים היעודיים לביצוע העבודה. אולי ידידנו המומחה רפי לין מכיר.

פורסם

בינתיים מצבה של "פרנציי" (כך קראנו למכונית, מפני שיש לה אופי של כלבה צרפתית מפונקת :-)) לא משהו.

 

לאחר אישפוז במוסך מורשה רנו (לכשכבר עיכלתי את המחיר ונחתתי למציאות העגומה), ולאחר החלפת כל המכלולים של חגורת הטיימינג ומשאבת המים, המאורר מסרב לעבוד...איזה כיף אה?

עכשיו כנראה צריך לפרק ולהרכיב עוד כמה דברים, מבאס תחת.

 

אחד הדברים שהבנתי מקריאה מעמיקה בפורום, זה שלכולם פחות או יותר אותם תלונות ובעיות, ולכולם זה מאוד כואב בכיס שמכונית חדשה (יחסית) כזו מתקלקלת.

 

מה שבטוח שאם בארוחת ערב היום מישהו יגיד לי "אמרנו לך לקנות יפנית" אני צריך לקחת הרבה אויר :?

פורסם

שלום.

 

ברנו שלך לפרק טימינג זה מסובך וצריך מתאמים מיוחדים שנועלים את

גל הזיזים וגל הארכובה.

לצערי רוב המכונאים לא מכירים את השיטה ובזמן הרכבה דופקים

את השסטומים.

למען ההשכלה אין סימנים לטימינג ואין קייל (שגם)לגלגל השנים אל גל-הארכובה.

מוסכי רנו מנצלים עובדה זו לרעה ודופקים את הלקוחות.

בברכה בני

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

ברנו צריך להתמקח על המחיר לפני הראלי הייתה לי קליו RSI וקרה שנדפק הסאן רוף איצלי .

 

ואז כמובן נאלצתי ללכת לחברה וחלק בסאן רוף שכולנו כאן מכירים יש לו מחלה והוא מתעקם ונשבר

וכששמעתי את המחיר של החלק חשכו עיניי אלו חבורת נצלנים חלק בגודל בורג עולה 3800 שקל אשר כל הסאן רוף עולה בחו"ל פחות מזה ורק לאחר מכתב תלונה ופנייה למנכל קרסו הם הסכימו לעשות לי הנחה הורידו אלף שמונה מאות שקל ואז הייתי חייב לקנות את החלק כי זה קרה למזלי בחורף אין מה לעשות יודעים לדפוק לקוחות

106 ראלי -VR-6 - V-5 -- קינג קצר-- MGVVC-נמכרו

wv-v6 גולף + WRX- GTI306 *GTI -נמכרו

נמכרה ---Sti

clio sport כיום

  • 10 שנים מאוחר יותר...
פורסם
ראשית, סילחו לי אם שאלה זו נשאלה, אך לא מצאתי תשובה ע"י ביצוע חיפוש.

בירשותי רכב מסוג רנו קליאו B משנת 2001. ואתמול, לצערי, גיליתי שמשאבת המים התקלקלה.

מסתבר שלהחליף משאבת מים ברנו, זה לא ממש פשוט, וצריך איזשהו מכשיר כדי לפרק את המשאבה, ואתה לא יכול לעשות זאת בכול מוסך שתחפוץ. כאשר ניגשתי למוסך מורשה רנו בבני-ברק, נאמר לי שהחלפת החלק תעלה בסביבות 3500 ש"ח לפני מע"מ.

אני מודה שאיני בעל רכב מנוסה, וזהו הרכב הראשון שלי, לפני כן היו ברשותי רכבי חברה רבים, שאותם, למזלי (עכשיו אני מעריך את זה מאוד), לא היה לי צורך לתחזק. לכן המחיר הנקוב נשמי לי מטורף ומופרח לחלוטין. האם באמת אילו רמות המחירים ?

 

מיכאלנג'לו

 

נרשמתי לאתר כדי לספר לך, שכרגע הרנו קליאו B שלי משנת 2001 נמצאת במוסך בדיוק בגלל אותה סיבה!

במוסך בהרצליה פרטו לי את המחיר הבא:

200 ש"ח על המשאבה + 700 ש"ח על העבודה.

ובמידה וצריך להחליף גם רצועת טיימינג (ובטח צריך) - 100 ש"ח על הרצועה + 400 ש"ח על העבודה.

 

בדקתי את מחירי החלפים באתרי השוואות והם סבירים. כך שהמחיר שהציעו לך אכן די מופרז כנראה.

בהצלחה!

פורסם

המחיר למש מים מקורית.פלוס סט תזמון וסט רצועה מקורי אכן כזה.רק כל מרכז שירות מורשה נותן הנחות על המחיר הזה.תמיד ניתן לשים חלפים חליפיים או לא להח סט תזמון עם גלגלות וכאלה.רק צריך לקחת בחשבון שייתכנו תקלות נוספות ערב זה.

פורסם
המחיר למש מים מקורית.פלוס סט תזמון וסט רצועה מקורי אכן כזה.רק כל מרכז שירות מורשה נותן הנחות על המחיר הזה.תמיד ניתן לשים חלפים חליפיים או לא להח סט תזמון עם גלגלות וכאלה.רק צריך לקחת בחשבון שייתכנו תקלות נוספות ערב זה.

 

יפה מאוד שמחיר של שנת 2004 לא עלה ב 10 שנים שחלפו מאז.

 

אבל השירשור הזה ישן מידי, והוקפץ ללא סיבה מיוחדת, לכן ננעל.

 

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4246 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...