Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4845 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הוא יבדוק נזילות,ירים את הרכב יבדוק בלמים,גומיות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני הייתי נזהר, בכל זאת שמישהו אומר לך שהוא מוכן שיבדקו את האוטו לפני קנייה רק במוסך מסוים, מורשה או לא זה לא משנה, אז יש מצב שאולי יש לו קומבינה כלשהי.

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם

אתה יכול לבדוק משפחתיות אירופאיות כמו שציינת קודם, המחירון שלהם נמוך ולא תתקשה למצוא יוצאת ליסינג אם אפשרות תשלומים נדיבה.

אתה יכול לפזול לאחת קוריאניות עם הישבן, יונדאי אקסנט וקיא ריו. גם הן כנראה יהיו יוצאות ליסינג.

 

לכול אחת היתרונות והחסרונות שלה.

 

אני דווקא חושב שבחרת שני דגמים שעולים די יפה על הצרכים שלך, אך לכול אחת היתרונות והחסרונות שלה.

לגבי הרכב שמצאת, הייתי מוותר עליו. גם שאנחנו מכרנו את הרכב קיבלנו בראש במכון הבדיקה חלק מהדברים בצדק וחלק לא.

בכול זאת לא סירבנו ונתנו לקונה את האופציה לבדוק את הרכב בכול מקום שהוא ירצה, הרכב עבר שתי בדיקות ובשניה גם ניקנה.

לא הייתי קונה רכב מאדם שמסרב לבדיקה. חוץ מזה אין שום דבר נדיר ברכב שלו יוצאת ליסינג עם ק"מ ממוצע שיש עוד רבות ממנה בשוק וגם המחיר לא סופר מדהים.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

נמצאה פיאט גרנדה 2010 רובוטית עבר של 67k יד שנייה בעלות קודמת מהשכרה,עם אחריות היצרן לעוד חצי שנה במחיר של 36k

 

האם המחיר משתלם? והאם הק"מ לא גבוה מידי בייחוד של רכב מהשכרה?

פורסם

שמתי לב שבגרנדה הרובוטית 2008 בדגם ה active מדובר ב active plus ואילו בשנת 2010 זה active

ראיתי שיש הבדל בינהם לגבי הכ"א שב active plus ישנם 6 כ"א וב acrive ישנה רק אופצייה ל 6 כ"א.

האם חוץ מפרט זה ישנם הבדלים נוספים?

פורסם

אקטיב זאת רמת איבזור הכי נמוכה,וכוללת 2 כריות, במנוע 1.4 יש 6 כריות אוויר גם באקטיב.

ב 2008 יובאה הדינמיק,הכי מאובזרת יותר וכוללת esp,מערכת זינוק בעליה,רדיו דיסק מקורי עם שליטה מההגה.

האקטיב פלוס ואקטיב במנוע 1.4 זה אותו דבר,פשוט לאחר זמן בארץ הוסיפו את האקטיב פלוס כדי שיהיה הבדל בין ה 1.2 ל 1.4

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מה עם ניסאן נוט?

או תידה?

חסכוניות יחסית לקטגוריה. אמינות טובה. סחירות נמוכה ולכן מחיר נוח יחסית.

פורסם

אני הייתי בודק דווקא את הc4, ההפרש בדלק לא היסטרי כול עוד אתה נוסע כ10 אלף בשנה, מעל זה כבר קצת יותר משמעותי לדעתי.

תקבל רכב נוח, מרווח, מאובזר ובטיחותי.

 

אם האופציה זה רק מה ג׳אז או גרנדה אז בוודאות לחפש פונטו גרנדה שמורה, רכב חדש יותר עדיף על רכב ישן בהרבה כול עוד יש תקציב לכך.

 

תשקול שוב את הc4, אולי גם את ה307 מהשנים האחרונות של הדגם, רכבים טובים ובמחירים דיי זולים

פורסם

לפי מה שדשתי כאן בפורום המסקנה שקיבלתי היא שה c4 יחסית זללנית עם צריכה של 1-7/8 לק"מ בעיר לעומת הגרנדה שצורכת 1/12 שזה די משמעותי והאמינות של הגרנדה טובה יותר במעט


×
×
  • תוכן חדש...