Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4846 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השמועה בקרב "מביני עניין" כי הפיאט פונטו "לא אמינה" יש מישהו

שיודע ומכיר את רמת האמינות של פיאט פונטו 2010 1400? - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא יודע לגבי ה1400 (רובוטית? ידנית?)

לגבי ה1250 הידנית - לגיסי הייתה כזאת כשנה וחצי, 2009, הייתה אמינה לחלוטין.

בזמן שהיא הייתה אצלו היא הייתה חדשה ככה שדיי קשה לגזור מזה מידע על אמינות

פורסם
לא יודע לגבי ה1400 (רובוטית? ידנית?)

לגבי ה1250 הידנית - לגיסי הייתה כזאת כשנה וחצי, 2009, הייתה אמינה לחלוטין.

בזמן שהיא הייתה אצלו היא הייתה חדשה ככה שדיי קשה לגזור מזה מידע על אמינות

 

ידנית...

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

הייתי הולך על הפיאט בלי לחשוב פעמיים, אתה באמת משווה בין רכב בן 10 שנים שעוד כמה שנים יתחילו הבעיות הרציניות איתו לבין רכב בן שנים בודדות על הכביש. לך על הפיאט ותהנה מטיפולים זולים, רכב חדש יותר ובטיחותי יותר ועיצוב איטלקי.

פורסם

לקראת החלטה סופית,ישנם 2 אופציות:

פיאט גרנדה 2009 רובוטית 1400 דינאמיק יד 3 פרטית עבר של 50 אלף ק"מ במחיר 35k קנייה מאדם פרטי

אופצייה שנייה פיאט גרנדה 2008 רובוטית אקטיב יד שנייה,הראשונה מליסינג עבר של 90 אלף ק"מ ממגרש בשם סנטר קאר באזור במחיר 28k

 

איזה הצעה יותר קוסמת.עם התחשבות(לרעה כנראה) באופצייה השנייה של מגרש רכב למרות המחיר האטרקטיבי

פורסם

גרנדה פונוטו נקודה, חוץ מתדמית רעה, שנוצרה ע"י ישראלים, שהבנתם במכונית, מתחילה ונגמרת בלהפעיל את הרדיו

הרכב מעולה, זול אמין, חדיש ומודרני, קצת מאובזר בקמצנות ( כראוי לישראל) רכב מעולה! מזגן טוב, נוח, נוח יחסית

רכב מעולה


×
×
  • תוכן חדש...