Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4844 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהרים מבורכים

 

עקב גדילת המשפחה ומכירת הפיאט פנדה המצוינת,אני מחפש רכב גדול יותר עם דרישה למשפחה עם 3 ילדים (2 מהם בכסא בטיחות) ותא מטען בגודל סביר שיוכל לאכלס במקסימום עגלת תינוק ומזוודה בינונית, עם דגש על אמינות וצריכת דלק נמוכה,אומנם לא כמו הפנדה הקודמת אבל לפחות עם צריכה של 1-12 בעיר 1-19 בבינעירוני.

 

התקציב הוא עד 36k ש"ח, לכן אחר בירורים ברשת ומחברים האופציות שעלו הם הפיאט פונדו גרנדה 2008 רובוטית וההונדה ג'אז 2003 שבשניהם החווית נהיגה שווה והצריכה די דומה. ואומנם הפיאט קצת פחות אמינה מהג'אז ועם תא מטען קטן יותר שכנראה יספק את הדרישות,אך מצד שני בהתאם לתקציב אוכל אולי להשיג ג'אז עם שנתון ישן יותר מהפונטו גרנדה ודגם פחות יפה...

 

אשמח לשמוע תיקונים על הקביועת הנ"ל והמלצות ומחו"ד מנסיון אישי בין שני הדגמים.

כמו"כ אשמח לשמוע אופציות אחרות אם ישנם...

 

המון תודה רבה והמשך יום נפלא:-)

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קח בחשבון שהגרנדה יותר בטיחותית,6 כריות אוויר ו5כוכבי בטיחות.

הגאז אמינה ומרווחת, לקטגוריה עם תא מטען יותר נוח לעמסה עקב דלת אחורית שטוחהה.

אישית הייתי לוקח את הגרנדה עקב בטיחות ורכב חדיש יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

גם הסיטרואן c4 שנת 2007 עלתה כאופצייה מבחינת מרווח בתא נוסעים,נוחות נהיגה ואמינות סבירה.

ההרתעה מהc4 היא מהזלילת דלק יחסית לג'אז ולגרנדה.

פורסם

גרנדה פונטו.

 

ג'אז 2003 מתחרה של פונטו ספייס ולא של גרנדה פונטו.

 

יתרונות הגרנדה : עיצוב, בטיחות, הנדסת אנוש, נוחות נסיעה והתנהגות כביש.

 

לג'אז יש יתרון שולי בביצועים ושיויון בצריכת הדלק.

 

מבחינת אמינות שתיהן אמינות, אך תמיד תעדיף רכב חדש יותר - מה עוד שעלות אחזקת הפיאט הינה זולה יותר.

פורסם

גרנדה פונטו.

 

ג'אז 2003 מתחרה של פונטו ספייס ולא של גרנדה פונטו.

 

יתרונות הגרנדה : עיצוב, בטיחות, הנדסת אנוש, נוחות נסיעה והתנהגות כביש.

 

לג'אז יש יתרון שולי בביצועים ושיויון בצריכת הדלק.

 

מבחינת אמינות שתיהן אמינות, אך תמיד תעדיף רכב חדש יותר - מה עוד שעלות אחזקת הפיאט הינה זולה יותר.

 

מי שיקרא את הדברים יחשוב שהגרנדה פונטו היתה קפיצה נחשונית לעומת הספייס.

אני הייתי בוחר בג'אז בראז ובראשונה בזכות הגיר. ובנוגע לאמינות, גם אם שני הרכבים שמורים, ההונדה תהיה אמינה יותר וקלה יותר למכירה בעתיד.

פורסם
מי שיקרא את הדברים יחשוב שהגרנדה פונטו היתה קפיצה נחשונית לעומת הספייס.

אני הייתי בוחר בג'אז בראז ובראשונה בזכות הגיר. ובנוגע לאמינות, גם אם שני הרכבים שמורים, ההונדה תהיה אמינה יותר וקלה יותר למכירה בעתיד.

 

אתה יכול לערוב לו כי האקזמפלר משנת 2003 יהיה אמין יותר ? האם הונדה ישנה לא מתקלקלת אף פעם ?

 

לגיר הרציף יש חסרונות מובנים משלו והתיקון שלו לא זול בכלל. כחבילה היא נחותה מהגרנדה פונטו, בעיקר בהיבט התנהגות הכביש ונוחות הנסיעה הגרועה שלה. הצדדים החזקים שלה (מרווח פנימי, חיסכון בדלק ועיצוב) כבר לא זוהרים מול מתחרות מודרניות וטובות ממנה.

פורסם

אתה יכול לערוב לו כי האקזמפלר משנת 2003 יהיה אמין יותר ? האם הונדה ישנה לא מתקלקלת אף פעם ?

 

לגיר הרציף יש חסרונות מובנים משלו והתיקון שלו לא זול בכלל. כחבילה היא נחותה מהגרנדה פונטו, בעיקר בהיבט התנהגות הכביש ונוחות הנסיעה הגרועה שלה. הצדדים החזקים שלה (מרווח פנימי, חיסכון בדלק ועיצוב) כבר לא זוהרים מול מתחרות מודרניות וטובות ממנה.

 

אף אחד לא יכול לערוב לך לגביי אמינות, יחד עם זאת תסתכל בסקרי האמינות ברחבי העולם, שם כמות הרכבים שנסקרת עצמומה ותראה בדיוק איפה נמצאת הונדה (והג'אז) ואיפה נמצאת פיאט.

לא זכור לי שהגרנדה פונטו היא סיטרואן C5 מבחינת הנוחות, אלא להיפך- בינונית במקרה הטוב. תוסיף לזה את כל הצקצוקים למיניהם שיש לך מהפלסטיקה, הגיר המטלטל ותבין שנוחות הנסיעה בה לא מלהיבה.

בתור בעלים של ג'אז 2010 (צורה חדשה יותר), אני יכול להגיד לך שלמעט המחיר הגבוה, מדובר ברכב מ-צ-ו-י-ן! ובאף רכב (למעט היברדי ומכוניות מיני) לא ניתן להגיע לנתוני צריכת דלק כמו שלה.

במחיר הנכון, זה היה אחד הרכבים הטובים והמומלצים בקטגוריה.

פורסם

אמר המגיב לפני - במחיר הנכון הכל טוב ויפה, אבל מה לעשות שאין שום סיבה לקנות רכב עתיק ב-5 שנים בזכות מוניטין אמינות.

 

גם למכור אותו יהיה קשה מאוד, כי תנסה לשכנע בעוד 3-4 שנים מישהו לרכוש רכב בן 14 במחיר של 15 אלף ש"ח, כשבסוכנות ליסינג מציעים כבר כיום לא מעט רכבים בני 3 במחירים של 30-35K ועוד פורסים לך את התשלום ל-5 שנים.

 

הגרנדה פונטו זו אחת החבילות הכי משתלמות כיום בשוק, בזכות שיווק גרוע של היבואן וירידת ערך די פסיכית.

פורסם

מצאתי פונוטו גרנדה 2008 רובוטית שנקנתה מליסינג,עם עבר של 82k במחיר של 29 אלף ש"ח,מוכר שנשמע אדיב ואמין-עד עכשיו הכל מצוין ויפה .הבעיה היא שהמוכר לא מוכן שאקח את הרכב לבדיקה,כי לדעתו קורעים שם את הרכבים בהתבסס על ניסיון מר שהרכב הקודם שלו (לפני כשלש שנים) נהרס עקב כך שנלקח למכון בדיקה ושם קרעו אותו עם הבדיקות והרכב לא חזר באותו המצב כמו שהיה רגיל אליו...

מבחינתו הוא מוכן שאקח את הרכב למוסך פיאט מורשה(ששם אגב גם אותה הגרנדה עוברת את הטיפולים) ושם יבדקו את הבדיקות הנדרשות.

האם דרישה זו אמורה להפעיל אצלי נורת אזהרה? והאם בכלל מוסך פיאט יכול לבדוק מצב שאסי,היסטריית תאונות,תקינות גיר ודברים מורכבים אחרים?

פורסם

לדעתי אין בעיה שתיקח למוסך,אבל גם לפחח שיבדוק שאין פגיעות בשאסי ומה מצב המרכב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.


×
×
  • תוכן חדש...