Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם חג שמח ושבת שלום =]

 

רציתי לשאול יש לי הונדה סיוויק ואני רוצה לחבר מוח של שלטי נוחות.

 

הנעילה המרכזית שלי היא כרגע נעילה מרכזית מקורית דרך המפתח.

 

כלומר נועל ופותח דרך המפתח.

 

עכשיו השאלה שלי היא האם אני יכול למשוך חוט דרך בית הפיוזים שאחראי לנעילה המרכזית של הרכב.

 

או שאני צריך פתוח את דלת הנהג ולמצוא שמה את יחידת הנעילה המרכזית ולהוציא משמה חוט.

 

אשמח לדעת אם אפשר למשוך חוט דרך בית הפיוזים.

 

ואם אי אפשר אז צריך עזרה בפירוק הדלת של הרכב.

 

כבר ניסתי היום לפרק את הדלת אבל פחדתי שהיא תשבר אז אם אפשר עזרה בפירוק הדלת אשמח מאוד.

 

תודה מראש

פורסם

כן.

שני מקומות.

יש לך מעל בית פיוזים: ירוק/לבן נעילה ירוק/כתום פתיחה.

ואתה יכול לתפוס את החוטים ביציאה מדלת הנהג (מיותר לפרק אותה, אתה הרי תצטרך לחווט ממנה החוצה בכל מקרה...) זה ישיר מהלוקר נהג : לבן פס אדום נעילה כחול פס אדום פתיחה.

פרק את הקיק פאנל בצד הנהג, תראה את זה יוצא מהחור בדלת ויורד לצמת הרצפה.

 

הסתבכת? לך הפוך. המודול נעילה המקורי יושב מאחורי הרדיו ויש לו קונקטור ירוק גדול.

יש לך שם את אותם הצבעים כמו שאמרתי בבית הפיוזים.

 

בכל מקרה זה נגטיב טריגר.

תזהר לא לקצר את המודול.

 

בהצלחה

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

natco שאלה לי אלייך

 

נראה לי מצאתי את החוטים של הפתיחה והנעילה בצבעים קצת אחרים אבל מה זה משנה צבע :wink:.

 

חיברתי את התנין (סוג של תופסן כזה) של מנורת הביקורת לחוט שמצאתי אדום פס לבן ואת הצד השני למתח קבוע של הרכב.

 

מה שקרה זה כשאני סוגר את הדלת של הנהג אז המתח מפסיק לשני שניות כלומר לנעילה בדיוק.

 

ומה שקורה שאני מחבר אותו דבר את החוט השני זה קורה בפתיחה.

 

השאלה שלי מה זה אומר שהמפסק מקבל תמיד מינוס ופלוס וכשהמינוס מפסיק אז הנעילה מרכזית נפתחת בחוט אחד או נסגרת בחוט השני.

 

אם אני לא מובן כל כך אז סורי אני מקווה שאתה מבין אותי.

 

לילה טוב ויום טוב

פורסם

הנעילה אצלך היא פיקוד מינוסים.

כלומר- הפלוס מחובר קבוע למוח הנעילה, ובזמן הפעלה הוא מקבל מינוס לשניה- פעם בחוט הפתיחה ופעם בחוט הנעילה.

 

לא יודע להסביר את תוצאות הניסוי שעשית (אגב הוא מסוכן- יכולת לקצר שם משהו:-) ), אבל אם אתה כבר בקטע של ריסקים (ויודע שהחוט שדקרת הוא ממילא מינוס, כי בחיבור הרגל השניה למתח הוא מדליק מנורה) תעשה ניסוי יותר יעיל:

חבר כל פעם חוט אחד מאלה שמצאת למינוס גוף (כל נק' בפח של הרכב) ותראה אם האוטו נפתח ונסגר.

אם כן- מצאת את החוטים הנכונים.

 

קצת מדאיג אותי שאתה טוען שאלו לא הצבעים שאמרתי. הנתונים שלי הם מהונדה ארה"ב, ותמיד "עבדו" על ההונדות בארץ הקודש.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

אוקיי תודה על התגובה קודם כל.. =] ודרך אגב הכל עם מנורת ביקרות ככה שאני לא הייתי מקצר כלום מניסיון חחחח =]

 

את האמת ניסיתי לחבר את החוטים האלו למינוס של הגוף כדי לראות אם הנעילה או הפתיחה מגיבים (כיביכול לעשות מעקף) וכלום לא קרה לא יודע עדיין למה אבל החוטים עם איזולירבנג כלומר כבר עשו שמה קומבינות עדיין בבדיקה מה הדרך היעילה ביותר לבצע מעקף כדי לדעת אם אלו החוטים הנכונים ברשותך אני יעלה יותר מאוחר תמונה של החוטים תגיד לי בבקשה מה דעתך

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אנשים אשמח לתגובה בבקשה.

 

מצאתי בכל חוט כחול/אדום שכאשר אני מחבר בינו לבין מינוס יש תגובה של המנועים (נעילה).

 

וכשאני מחבר את החוט הלבן/אדום אין תגובה של המנועים.

 

אבל כשאני מחבר את החוט הלבן/אדום למינוס וסוגר עם מפתח את הרכב אז המנורת ביקרות נדלקת לשנייה.

כלומר יש קשר בין החוט לבן/אדום לפתיחה.

 

אשמח לרעיון מדוע כשאני נותן לחוט הלבן/אדום מינוס הוא לא מגיב.

 

אני יציין גם שהחוט שמצאתי (כחול/אדום) הוא חוט ממש ממש דק בהשוואה לחוט השני (לבן/אדום) אם יש לזה קשר בכלל.

ואם לא אשמח לסכמה בכדי לחווט למוח של שלטי נוחות.

 

בתודה מראש

×
×
  • תוכן חדש...