Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4872 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 122
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
חבר,הכל בסדר,אין צורך להגיע להודעות כאלה,אתה לא מסכים ואתה חושב שהמתקין שלך יודע יותר טוב,בבקשה,תלך,העיקר תהנה.

 

אין צורך להתעצבן ולגרום לאנשים אחרים להתעצבן.

 

נשמח לשמוע על החוות דעת שלך.

 

בהצלחה!

 

ידידי, אני רק הגבתי, לא התחלתי את הויכוח, וכמו שכבר כתבתי, לא ציפיתי שמישהו יגיב בכלל.

חבל שאנשים כאן מנסים לכפות את דעתם ו/או ניסיונם, אני תמיד לומד מהניסיון של עצמי, נדפקתי, לא נורא,

ממשיכים הלאה.

זה לא סוף העולם, כולה מערכת מולטימדיה ועוד סינית :-D

פורסם
"כן אני סומך על חבר יותר מכולכם ביחד, מה לעשות, דפוק."

 

אם כך מהם מעשיך פה?

 

אתה לא קורא, רציתי עוד חוות דעת על המכשיר אם מישהו מכיר, ותכלס, אף אחד כמעט לא מכיר.

ואותו בחור שיפר שעבד בהתקנות ושחלק חזר לתיקון, יספר כמה מערכות "מותגיות" הוא מכר וכמה סיניות, ואז היחס בין ההחזרות למכירה יהיה נורמאלי, לא מספרים חצי סיפור.

פורסם

כמו שאמרת בעמ' 4:

 

"אז פראיירים לא מתים, הם מתחלפים."

 

אז כן שיספר "כמה מערכות "מותגיות" הוא מכר וכמה סיניות"

 

הרבה אנשים לא מודעים לפורום והרבה אנשים לא מבינים עניין מחפשים לקנות זול (לגיטימי!) וכל עוד זה נראה טוב ממבט חיצוני, זה נחטף הרי מה רע? זול, נראה טוב, נתונים טובים, למה לשלם עוד כסף?

 

אז התשובה היא כזו: כדי שלא תצטרך לשלוח לתיקון את המכשיר, מה ההגיון לקנות משהו כי כולם קונים אבל בידיעה שהסיכויים שהוא יתקלקל גבוהים?

 

למה לבזבז סכום על מערכת X ואחרי שתחליף אוטו תבזבז על מערכת Y, למה לא לקנות מערכת טובה מההתחלה, ולהינות ממנה גם ברכב הבא שלך? פה שפכת כסף לחינם, ולמה? כי כולם קונים...

JL Audio

פורסם
כמו שאמרת בעמ' 4:

 

"אז פראיירים לא מתים, הם מתחלפים."

 

אז כן שיספר "כמה מערכות "מותגיות" הוא מכר וכמה סיניות"

 

הרבה אנשים לא מודעים לפורום והרבה אנשים לא מבינים עניין מחפשים לקנות זול (לגיטימי!) וכל עוד זה נראה טוב ממבט חיצוני, זה נחטף הרי מה רע? זול, נראה טוב, נתונים טובים, למה לשלם עוד כסף?

 

אז התשובה היא כזו: כדי שלא תצטרך לשלוח לתיקון את המכשיר, מה ההגיון לקנות משהו כי כולם קונים אבל בידיעה שהסיכויים שהוא יתקלקל גבוהים?

 

למה לבזבז סכום על מערכת X ואחרי שתחליף אוטו תבזבז על מערכת Y, למה לא לקנות מערכת טובה מההתחלה, ולהינות ממנה גם ברכב הבא שלך? פה שפכת כסף לחינם, ולמה? כי כולם קונים...

 

 

אתה כבר החלטת שהיא תתקלקל, תראה כמה אתה לא רלוונטי, למה שתתקלקל, יש מכשירים סיניים שעובדים ועובדים, אם אני לא אסחט לה את המיץ כנראה שהיא תחיה עוד שנים.

הבחור שדודו התקין שני מכשירים כאלה, כשאחד בן שנתיים ועובד מצויין, למה אתה לא מגיב על זה? שנתיים מכשיר סיני עובד והוא מרוצה וקנה עוד אחד לאוטו חדש, למה לומר שאני שפכתי סתם כסף, וגם אם כן. תכבדו את ההחלטה שלי, כסף לא באמת חסר לי, האמן לי.

פורסם

i aint rich enough to buy cheap.

ואתה לא טרול, סתם מישהו שלא מוכן לוותר על טיפת האגו שלו. כי אשר אנשים שמתעניינים בתחום, חלקם ברמה הפנאטית אומרים לך שיש מצב שאתה הולך להכוות, אתה מתעלם ומחליט שהעמידו את המכשיר מול כיתת יורים.

 

טרול לא טרול, אתה נאחז מדפנות המזבח כאילו אין מחר. העיקר בסוף תתפח לעצמך על השכם ותגיד "אני, סמי בן-טובים, דפקתי הקופה!"

יתקלקל, לא יתקלקל. סיני, לא סיני.

לא נראה לי שלמישהו באמת אכפת פה כבר. אני נאבק אם הדעה הטיפשית שלך רק כי זה כיף לי, כי באנת לא אכפת לי איפה תשרוף את הכסף שלך.

 

בסוף היום גם ככה תעשה מה שאתה רוצה,

אני סתם רוצה לראות אם אפשר להתיש אותך ותפסיק להיות זה שמגיב אחרון כי הוא בטוח שזה ישנה משהו למישהו חוץ מלעצמו.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

אגב, שמתי לב שהפוסט הזה עבר את רף ה 1600 קוראים, בטח הכניס המון כסף לאתר עם כל הפרסומות, אולי אני צריך לקבל אחוז מסויים מהרווח? :roll:

שברנו שיאים, הכמות של התגובות וכמות האנשים בטח רק תגדל, לפחות לא שיעממנו את קהל הצופים.

 

אני יודע לתת אחלה הופעה :shock:

 

וכמו שחבר אמר לי, שאם נמשיך לחפור עם הפוסט, בסוף נמצא נפט וגז.

אני חושב שכולם הבינו את המצב, כולם מכבדים את כולם או לא, הכל צריך להסתיים ברוח טובה, ושיהיה חג פורים שמח לכולם, גם לאלה שלא אוהבים מוצרים סיניים :wink:

פורסם

ואם אתה רוצה שיפסיקו לחפור, אל תענה, המילה האחרונה תהיה שלי, תמיד. :evil:

 

גבר!!

ועכשיו בנימה רצינית,אני שמח מאוד שקנית את המערכת המצ'וקמקת הזו,ועוד יותר שמח שגזרו עליך קופון על מכשיר שלא שווה עשירית ממה שהוא נמכר,אם 10 אנשים אומרים לך לא לקנות מוצר מסויים ואתה הולך וקונה,מצטער להגיד אתה טיפש.

אנשים באים ועוזרים לך ותורמים מהידע שלהם ומהנסיון שלהם,ואתה חושב שאתה גבר גבר ומבין יותר מכולם,נדבר עוד כמה חודשים אם לא פחות שהמנגנון של הדיסק יפסיק לעבוד או כשהמסך מגע יפסיק להגיב,איך שהערסים אומרים,מה שאתה לומד אני כבר שחכתי:lol:.

החוכמה היא ללמוד מטעיות של אנשים אחרים ולא מטעויות שעשית,כנראה אתה מהאנשים שאוהבים לסבול.

 

ואני כמעט בטוח שאלה שמתלהבים מסאבים, מגברים, מערכות באלפי שקלים, הרוב הוא צעירים מתלהבים שחושבים

שרכב הוא דיסקוטק מהלך על 4 גלגלים, מגוכח ומיותר לדעתי.

 

רוב האנשים נוסעים ברכב עם רדיו דיסק בסיסי ונהנים מהחיים, בלי מגברים, בלי סאבים כי צריך מקום לקניות,

אז מי שמתלהב וזה עושה לו את זה, שיהנה.

 

כל אחד לפי דרישתו, אבל צריך לכבד כל אחד גם עם מערכות סיניות מעפנות, ולתת הרגשה טובה.

 

זה משהו בסיסי שחברי הפורום כאן שכחו, דרך ארץ.

 

הנה עוד פוסט שכתבת שמראה שאין לך מושג מהחיים שלך,תגיע למפגש יום אחד אתה תראה אנשים מכל טווחי הגילאים.

צריך לכבד כל אדם זה נכון,אבל אתה לא עושה את זה אז למה שיכבדו אותך?

אני ממש לא מתכוון לתת חו"ד טובה על מוצר שלא שווה את ההקלדה שלי במקלדת,ובשביל מה? כדי שאתה תרגיש טוב עם הקניה שלך? ממש ממש לא.

והנה למקרה שלא הייתי ברור,כל מי שקורא את הפוסט הזה שידע ויזהר מהמכשיר שהוא קנה,זה מכשיר סיני עלום שם באיכות מאוד נמוכה,שנוטה להתקלקל אם זה הטאצ' שמתקשה להגיב או המנגנון הוצאת דיסק או הBT שמתנתק, וגם ראיתי אנשים שהחליפו 3 מכשירים כאלה עד שהתייאשו,מכשיר בכלל לא מומלץ ומבין ה2DIN הסינים במחיר דומה יש טובים יותר.

ראו הוזהרתם.

בהצלחה גבר!:roflmao:

דרך אגב הנושא הזה לא נקרא ע"י 1600 איש,אלה נקרא 1600 פעמים,מתוכם חצי לפחות שלך.

מנהלים הגיע הזמן לסגור את הקרקס הזה ,יש פה ליצן אחד יותר מידי.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

והנה למקרה שלא הייתי ברור,כל מי שקורא את הפוסט הזה שידע ויזהר מהמכשיר שהוא קנה,זה מכשיר סיני עלום שם באיכות מאוד נמוכה,שנוטה להתקלקל אם זה הטאצ' שמתקשה להגיב או המנגנון הוצאת דיסק או הBT שמתנתק, וגם ראיתי אנשים שהחליפו 3 מכשירים כאלה עד שהתייאשו,מכשיר בכלל לא מומלץ ומבין ה2DIN הסינים במחיר דומה יש טובים יותר.

ראו הוזהרתם.

בהצלחה גבר!:roflmao:

 

למה רק אחרי עשרה עמודים של ויכוחים אתה נזכר להגיד לו את זה?

אתה רק מוכיח את הנקודה שלו- הפורום הזה לא באמת מסביר פנים אם בנאדם שואל שאלה ורק בעמוד העשירי מקבל תשובה לגופו של עניין - המכשיר הספציפי הזה.

עד עכשיו ההתייחסויות היחידות ספציפית למכשיר היו של אחד שדודו היה כל כך מבסוט שהוא קנה 2 מכשירים, ואף אחד לא נתן נימוקים קונקרטיים לגבי המכשיר הזה.

לא חוכמה לעשות עליהום על בנאדם כשאתה יודע שכל הפורום מאחורייך...

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ההודעה הראשונה שמתייחסת למכשיר היא אי שם בתחתית העמוד השני, וגם ממנה לא מובן בכלל אם לכותב התגובה יש ניסיון עם המכשיר הזה או שהוא מתייחס לכל המכשירים הסינים לדורותיהם, על איזה תקלות מדובר וכולי.

את התגובה שהוא כתב פה מעלי הוא היה צריך לכתוב אז וכל הת'רד הזה היה נחסך מאיתנו.

פורסם

חבר, עם כל הכבוד, נראה לך שמשהו ישנה את דעתו של פותח השרשור? אחרי כל השרשור הזה גם אם יביאו לו את הסיני שמרכיב אותם והוא יגיד לו שזה זבל הוא יתווכח איתו.

אפשר לראות את סוג הבנאדם, (אני תמיד אומר את המילה האחרונה) סליחה תינוק.

 

הוא מתלונן שלא דיווחו על רשמים מהנוצץ או איך שלא קוראים למקום, לא עלה בדעתו שאנשים כאן מפוזרים ברחבי הארץ ולא בהכרח מהמקום של המתקין המדובר?

אבל נסיון עם מוצרים מהסוג הזה יש לכולם, כולם אותה גברת בשינוי אדרת.

אתה יכול לעבור על כל ההודעות שלי בהיסטוריה של הפורום ותראה שאני מתנגד נחרצות לדאבל דינים ובייחוד סיניים, מעדיף סינגל דין פשוט שעולה חצי מהסיני ויישמע הרבה יותר טוב ויפגין אמינות נעלה ממנו פי כמה, פותח השרשור ישר מתרגם את זה לאתם רוצים שאני אוציא אלפים על מערכת לרכב וישר מכליל ומלכלך על אוכלוסייה שלמה שממנה הוא בא לבקש ייעוץ ועזרה.

אז באמת שאני לא מבין על מי אתה בא לגונן כאן, וחבל לי שאנשים עדיין מתאמצים להתעמת איתו ובכלל נותנים לו במה.

מגיע לו שייתקע עם המכשיר הזה, רק חבל שלא יהיה לו האומץ לבוא ולהגיד שהיא התקלקלה לזה אני אצפה בכיליון עיניים.

פורסם
למה רק אחרי עשרה עמודים של ויכוחים אתה נזכר להגיד לו את זה?

אתה רק מוכיח את הנקודה שלו- הפורום הזה לא באמת מסביר פנים אם בנאדם שואל שאלה ורק בעמוד העשירי מקבל תשובה לגופו של עניין - המכשיר הספציפי הזה.

עד עכשיו ההתייחסויות היחידות ספציפית למכשיר היו של אחד שדודו היה כל כך מבסוט שהוא קנה 2 מכשירים, ואף אחד לא נתן נימוקים קונקרטיים לגבי המכשיר הזה.

לא חוכמה לעשות עליהום על בנאדם כשאתה יודע שכל הפורום מאחורייך...

ולמה נראה לך שלא אמרתי לו את זה כבר?

אני צריך לספר לו בדיוק מה לא בסדר עם המכשיר?? לא מספיק לו שאמרתי לו בעמוד השני שהמכשיר הזה בעייתי מאוד,בעמוד הרביעי כבר הסברתי לו שהתקנתי הרבה כאלה והמכשיר הזה דפוק,ועכשיו ממש כבר התעצבנתי על השטויות שהוא מוציא מהפה רק כדי לחזק את הקניה המחורבנת שהוא עשה.

אני לא חייב לאף אחד שום דבר,אני אומר דברים מנסיון אישי שלי,אתה רוצה תאמין אתה לא רוצה לא צריך.

אמרתי לו שלא כדאי להתעסק עם המכשיר הזה,והוא בוחר לבטל את דברי כאילו לא היו,בסדר אין בעיה הוא סובל לא אני.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אף אחד לא חייב לאף אחד כלום.

אבל שים לב מה הכותרת של כל הת'רד הזה-

"מישהו מכיר או שמע את המערכת הזאת?"

התגובה הבאה אחרי זה בפורום מתוקן שבאמת בא לעזור לאנשים הייתה צריכה להיות:

"כן, אני מכיר, יצא לי להתקין כמה כאלה וכולן חזרו עם תקלות- הדיסק לא יוצא, התצוגה לא מגיבה," וכו וכו.

כל השאר שנאמר פה עד לעמוד הרביעי- באמת לא לעניין.

זה שבעמוד הרביעי אמרת לו שיצא לך להתקין כאלה (ועדיין לא כתבת מה הבעיה איתם), זה מעט מידי מאוחר מידי, זה הרבה אחרי שהבנאדם כבר התבצר בעמדה שלו והפורום התבצר בעמדה שכנגד.

אני חייב לציין שאין לי מושג מי זה הנייס גיא הזה, וגם אותך אני לא מכיר- סתם מציין איך זה נראה מהצד למישהו שבאמת אין לו שום קשר לנושא הנ"ל.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4872 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...