Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4872 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כנראה שגם ככה לא ישנה מה יגידו לך זה לא ישנה את דעתך. באת לקבל פרגון על המערכת שופוני שאתה רוצה, ולא שום דבר אחר. כי כל אדם שפוי היה מקשיב, והיה מביא מערכת פשוטה יותר בזול יותר לפי מה שרשמת.

כל מה שאתה רוצה זה דאבל דין בזול, וזה בסדר. אבל תגיד שלא אמרו לך אם יקרה משהו.

 

ואיך אמרו הגשש?

הכל בסדר בחורצ'יק, סע לשלום. המפתחות? בפנים.

 

ואני חושב שהמראה שלך לא בסדר. כי כל תגובה שלך משטחת לך את המצח עוד קצת.

 

והנה עוד עריכה.

חברה סינית שמוכרת במלא מליונים היתה מוכרת גם בחו"ל, לא?

העובדה שגוגל לא מצא אף מדינה בעולם שמוכרת את החברה הזו. חוץ מישראל, זאת אומרת.

 

על OEM שמעת?

המערכת הזאת יכולה להופיע באלף שמות ודגמים, אותה מערכת, ואכן חיפשתי, תאמין לי. אבל למה אתה מצפה ממערכת שעולה 1000 שקל ללא מתאם והתקנה???

  • תגובות 122
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני בן 29 אוטו, ובדיוק מתחיל התקנה של שני מגברים, וסט קומפ' 2WAY. אל תשאל איזה מסיבות אני הולך להריץ שם. גם אדי לאנוס עושה בשביל למשוך בחורות, וסרול? אל תשאל, הוא מייעץ היום להתקנות בwest coast customs. האדם היחיד ששופט פה זה אתה. כי אני בטוח שאחרי 60 הודעות וזה שהצטרפת שלשום עברת ברכבים של כולנו.

 

אגב, היא עולה 1900. ואני לא מצפה ממנה לכלום. אף אחד לא מצפה ממנה למשהו חוץ ממך.

 

אני בינתיים סתם נהנה מהפינג פונג הזה, עד שינעלו אותו.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם
אנשים, גלשנו לתחומים אפלים,

סה"כ שאלתי על המערכת, ואתם התחלתם להכנס בי ולשכנע אותי שהיא זבל.

חברי הפורום היקרים ניסו לעזור לך מניסיונם, אבל המתקין שלך יותר אמין מהם. (ברור)

אז לא הצלחתם ואני לא התכוונתי לשנות דיעה של אף אחד.

וואו, איזו בעסה, מקווה שאצליח להירדם בלילה.

לא אוהב סטיגמות והכללות, זה מיותר, ולא נכון.

מסכים

כל אחד לגופו ובעיקר למזלו.

ידידי, אין פה שום עניין של מזל, אלפיין, פיוניר, קנווד, קלריון וכו הם קלף מנצח.

תהנו עם המערכות שלכם, אני אהנה עם שלי, ושלום על ישראל.

אנחנו נהנים, תודה!

רק חומר למחשבה, כמה מערכות סיניות נמכרות וכמה מהחברות הגדולות, תאמינו לי, הרוב הגדול והמוחלט

הוא סיני או צ'רקסי, כי אדם עם משכנתא (לא אני) ומשפחה, לא ישקיע 5000 שקל במערכת ברכב, סדר עדיפויות אמרנו כבר???

נכון, הרוב הוא סיני כיוון שאנשים משכנעים את עצמם פעם אחר שאולי הפעם בכל זאת מדובר במכשיר איכותי... אני אגלה לך סוד קטן, זה לא קורה., המכשירים הסינים האלה כושלים פעם אחר פעם.

 

וטיפ קטן, עדיפה המערכת המקורית מאשר דרעק סיני מפוצץ בפיצ'רים.

[/

quote]

 

באמת ובתמים אני מאחל לך שתהנה.

פורסם

לא אוהב סטיגמות והכללות, זה מיותר, ולא נכון.

 

ואני כמעט בטוח שאלה שמתלהבים מסאבים, מגברים, מערכות באלפי שקלים, הרוב הוא צעירים מתלהבים שחושבים

שרכב הוא דיסקוטק מהלך על 4 גלגלים

סתם כדרך אגב, זאת אחת הסטיגמות שדבקו לתחום האודיו לרכב.

 

לא באתי להתנצח איתך, אולם כאשר אתה טוען משהו כדאי שתעמוד מאחוריו.

את טעם נרכש,את כמו בירה,כמו סיגריות,כמו קפה.

פורסם

מארק אותך אני לא מכיר, לצערי במפגשים האחרונים החסרתי נוכחות אבל יחד עם זאת,

גוניור, יוסי (אלפיין), אדי לאנוס, סרול, אלי שיניים, ליאור ארזה, גיורא, MORANLAN, יבגני OZERO, אורן אלקובי, מני, איתמר, גרין מונסטר, יאריק, אנוכי ועוד רבים וטובים, כן כולנו צעירים שזה עתה הוצאנו רשיון ואנחנו מתלהבים מסאבים ולעשות רעש בשכונה. איזה כיף להעיר את השכנים!!!

פורסם

לגבי סעיף ההרגשה הטובה, לא רוצה להשמע חצוף או חלילה בוטה, אבל אף אחד פה לא ייתן את ברכתו לטעות, זו גדולתו של הפורום, לתת ולקבל חו"ד אוביקטיבית ואמיתית, היו כמה שרשורים קשים של חברי פורום שנשרפו בצורה רצינית, והם קיבלו תאמת בפרצוף (יש שהצליחו למזער נזקים לאחר חו"ד, ויש שנעלבו או נכנסו ל-מ-ג-נ-נ-ה), מי שלא רוצה להשרף , קורא, מבין ומפנים.

 

הרגשה טובה לגבי קנייה זו תקבל מהחברים שתספר להם על "הדיל הלא רגיל" שעשית, ובכל זאת אני ספרתי לפחות עשר תגובות תתחדש/תהנה כולל ממני.

 

לגבי סעיף הילדים עם הסאבים, הלוואי והיה לי את הציוד שהייתי ילד.

SCANSPEAK

פורסם

כולה שאלתי על דגם מסויים ותראו לאן הגענו.

פורום מגוכך.

 

שיהיה לכם כל טוב, מאחר ואני באמת הולך להנות מהמערכת "המעפנה" שלי, לא באמת איכפת לי

מה אתם חושבים.

 

בזאת אני רואה את הנושא סגור ומסוגר.

פורסם
אני בן 29 אוטו, ובדיוק מתחיל התקנה של שני מגברים, וסט קומפ' 2WAY. אל תשאל איזה מסיבות אני הולך להריץ שם. גם אדי לאנוס עושה בשביל למשוך בחורות, וסרול? אל תשאל, הוא מייעץ היום להתקנות בwest coast customs. האדם היחיד ששופט פה זה אתה. כי אני בטוח שאחרי 60 הודעות וזה שהצטרפת שלשום עברת ברכבים של כולנו.

 

אגב, היא עולה 1900. ואני לא מצפה ממנה לכלום. אף אחד לא מצפה ממנה למשהו חוץ ממך.

 

אני בינתיים סתם נהנה מהפינג פונג הזה, עד שינעלו אותו.

מי עולה 1900 ?

 

וכפי שאמרתי, אל תטרח לענות, הנושא סגור, הבנתי עם מי יש לי עסק...

פורסם

אתה מוזמן לקחת את עצמך מה"פורום המגוחך" שלנו להעיף את עצמך אתה יודע בדיוק לאן...

באת ושאלת שאלה, ענו לך אנשים שראו דבר או 2 בחייהם, ולא קונים כי למתקין "הגבר גבר" שלהם זה מותקן גם ברכב, ואתה מתלהם ומתווכח.

פעם הבאה פשוט אל תשאל שאלה אם אתה לא רוצה לקבל תשובה.

 

בברכת חסימה ומניעת כניסה מהפורום, יום נעים.

פורסם
אתה מוזמן לקחת את עצמך מה"פורום המגוחך" שלנו להעיף את עצמך אתה יודע בדיוק לאן...

באת ושאלת שאלה, ענו לך אנשים שראו דבר או 2 בחייהם, ולא קונים כי למתקין "הגבר גבר" שלהם זה מותקן גם ברכב, ואתה מתלהם ומתווכח.

פעם הבאה פשוט אל תשאל שאלה אם אתה לא רוצה לקבל תשובה.

 

בברכת חסימה ומניעת כניסה מהפורום, יום נעים.

 

לא, לא יודע לאן, בוא תסביר לי לאן להעיף את עצמי?

 

מתלהב שכמוך, אומפצה אומפצה.

 

ובאמת פורום עלוב, שלא מכבד אנשים באשר הם.

 

מעניין שבשאר הנושאים כאן, לא התלהמתי עם אף אחד... אז לך חפש מי ....

פורסם
לגבי סעיף ההרגשה הטובה, לא רוצה להשמע חצוף או חלילה בוטה, אבל אף אחד פה לא ייתן את ברכתו לטעות, זו גדולתו של הפורום, לתת ולקבל חו"ד אוביקטיבית ואמיתית, היו כמה שרשורים קשים של חברי פורום שנשרפו בצורה רצינית, והם קיבלו תאמת בפרצוף (יש שהצליחו למזער נזקים לאחר חו"ד, ויש שנעלבו או נכנסו ל-מ-ג-נ-נ-ה), מי שלא רוצה להשרף , קורא, מבין ומפנים.

 

הרגשה טובה לגבי קנייה זו תקבל מהחברים שתספר להם על "הדיל הלא רגיל" שעשית, ובכל זאת אני ספרתי לפחות עשר תגובות תתחדש/תהנה כולל ממני.

 

לגבי סעיף הילדים עם הסאבים, הלוואי והיה לי את הציוד שהייתי ילד.

 

כן תגובות של תתחדש ותהנה אחרי שהפכתם את המכשיר לחרא, ממש תהנה.

 

אמרתי ואני אומר שוב, לא כולם מטורפים, ולא כולם צריכים מערכות כמו המתלהבים כאן, תכבדו כל אחד, תקבלו כבוד בחזרה.

פורסם

משום שבסטנדרטים של רוב חברי הפורום המכשיר אכן כזה(אחסוך לך את השאלה, התשובה היא כן, במקרה אני מכיר את המכשיר). במידה ואותך המכשיר מספק, אז אגיד שוב, תתחדש ותהנה, מכל הלב.

את טעם נרכש,את כמו בירה,כמו סיגריות,כמו קפה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4872 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...