Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4871 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אמרתי לך להשתולל עם הוצאות על מערכת לרכב?

שאלת שאלה עניתי.. זה שאתה מנסה לייפות את המציאות כדי לשקר לעצמך זה משהו אחר.

ואם אתה חושב באמת שאיכות האות שמוציא מוצר סיני שווה לאיכות אות של מוצר מחברה וותיקה ומוערכת בתחום האודיו יש לך בעיה רצינית.

בוא ונקי את זה יותר רחוק, האנשים שממש משקיעים במערכות סאונד איכותיות גם לא מתקרבים לדאבל דינים של החברות המפורסמות כי אפילו בין המוצרים שלהן יש הבדלים ענקיים באיכות האות ועוצמתו.

 

בקיצור כמו שכבר אמרתי, נראה שאתה נעול על המוצר אז תקנה אותו.

למה באת להתייעץ?

  • תגובות 122
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני עשיתי השוואה פשוטה: בהתחלה היה לי Pioneer DEH2200, וחיברתי Clarion DXZ775, השינוי הורגש מיידית טרם ביצעתי כיוונים כל-שהם, וזה לא פסיכולוגי, הסאבוופר יותר מדוייק, הקומפוננט יותר מפורט.

 

אתה מוזמן לעשות את ההשוואה הזאת בעצמך ולגבש החלטה.

JL Audio

פורסם
אני אמרתי לך להשתולל עם הוצאות על מערכת לרכב?

שאלת שאלה עניתי.. זה שאתה מנסה לייפות את המציאות כדי לשקר לעצמך זה משהו אחר.

ואם אתה חושב באמת שאיכות האות שמוציא מוצר סיני שווה לאיכות אות של מוצר מחברה וותיקה ומוערכת בתחום האודיו יש לך בעיה רצינית.

בוא ונקי את זה יותר רחוק, האנשים שממש משקיעים במערכות סאונד איכותיות גם לא מתקרבים לדאבל דינים של החברות המפורסמות כי אפילו בין המוצרים שלהן יש הבדלים ענקיים באיכות האות ועוצמתו.

 

בקיצור כמו שכבר אמרתי, נראה שאתה נעול על המוצר אז תקנה אותו.

למה באת להתייעץ?

 

באמת שאני נעול, אפילו קבעתי יום להתקנה, באתי להתייעץ עם אנשים שאולי מכירים ישירות את המכשיר, לא לשמוע חוות דעת על מכשיר סיני או לא.

מן הסתם אני מודע היטב לזה שהוא סיני, ולכן לפני שקבעתי את ההתקנה, ביררתי דיי הרבה , אגיד את האמת, לא שמעתי את הצליל, אבל אנשים שאני מכיר וסומך עליהם המליצו לי בחום, והם לא ישקרו אותי.

לכל דבר טוב תמיד יש צד פחות טוב, חשבתי שאם מישהו נתקל ספציפית במכשיר הזה וראה משהו לא בסדר, זה המקום לשאול.

שאלתי ספציפית למכשיר, וקיבלתי ירידה על מכשיר סיני באיכות ירודה ואמינות אפסית.

כשתכלס, אף אחד כאן לא שמע אותו ולא נפגש איתו, בגלל זה, ההכללה מציקה.

פורסם
אני עשיתי השוואה פשוטה: בהתחלה היה לי Pioneer DEH2200, וחיברתי Clarion DXZ775, השינוי הורגש מיידית טרם ביצעתי כיוונים כל-שהם, וזה לא פסיכולוגי, הסאבוופר יותר מדוייק, הקומפוננט יותר מפורט.

 

אתה מוזמן לעשות את ההשוואה הזאת בעצמך ולגבש החלטה.

 

ידידי, אין ספק שיש הבדלים בין מערכות ובין חברות, לא טענתי לרגע שלא.

אבל מה שכן טענתי שאי אפשר להכליל את כל הסינים (יש מהם המון) ויכול להיות מוצר נחמד עם צליל טוב, לא מעולה,

ומה שנקרא יחס מחיר לתמורה גבוה.

פורסם

פותח השרשור אין לך מה לנסות להוכיח אם המוצר טוב או לא.

תכלס אין לך נסיון איתו כלל, ואתה מגן עליו בחירוף נפש כאילו אתה מייצר אותם או מרוויח משהו ממכירתם.

 

מזכיר את איש הדייהו, וותיקי הפורום בטח זוכרים... :)

 

אתה מחפש חיזוקים לקנייה שלך?

רוצה לקנות? קנית כבר?

נהנה? שיבושם לך.

 

לדוד שלי יש מוצר זהה למה שפרסמת פה, עובד מצוין שנתיים בלי בעיות. הוא אפילו קנה עוד אחד גם לרכב החדש.

 

אישית לא הייתי קונה אחד כזה לעצמי, יש לי את הסיבות שלי ואני לא צריך להוכיח לאנשים נעולים כמוך למה קניתי ולמה לא.

Honda civic EJ6

פורסם
אגב, לידע כללי,

היום כל מקורות השמע הם דיגיטליים, ביטים של 1 ו 0, ולכן ההמרה נעשית ע"י רכיבי DAC סטנדרטיים גם בפיוניר וגם בסיני וגם בקנווד, ומה שבאמת חשוב זה המגבר שמקבל את האות האנלוגי המומר ודוחף לרמקולים.

 

ולכן בעצם מה שהכי חשוב זה המגבר הפנימי של המערכת ואיכות הרמקולים שאליו מחוברים.

 

אלו עובדות.

 

על הנייר הכל נשמע נכון, גם טלוזיה של טושיבה ושל איזה נינג'יטסו מורכבות ממעגלים מודפסים זהים, התמונה זהה? זה 0/1 לא?.

גם מגברים של BOSS מספקים 400WRMS לערוץ, עם אחוז עיוות של 0.01% .

ידידי אם זו הייתה האמת לחברות כמו פיוניר\ קנווד \ אלפיין\ קלאריון \ אקליפס , לא הייתה יכולת קיום, אבל נחש מה הם חברות שעובדות נון סטופ כבר כמה שנים, מעניין שחברות המדבקה לא תופסות.

 

אם אתה נעול על מערכת סינית זולה, שסביר שלא תספק אותך, תהיה מאיכות לא משהו, ותשמע לא משהו, לך על זה, פה אף אחד לא ימליץ לך על זה, ובוודאי שלא כאן.

יש רק אדם אחד שימליץ לך על מערכת כזו והוא האדם בחנות שמוכר אותה.

 

אם אתה רוצה דאבל דין סביר תבדוק את האלפיין או הפיונירים, אבל שוב מבחינת איכות שמע, גם הדגם הכי טוב של אלפיין לא מתקרב בכלל לאיכות של מכשיר סינגל דין טוב.

 

בהצלחה.

SCANSPEAK

פורסם
פותח השרשור אין לך מה לנסות להוכיח אם המוצר טוב או לא.

תכלס אין לך נסיון איתו כלל, ואתה מגן עליו בחירוף נפש כאילו אתה מייצר אותם או מרוויח משהו ממכירתם.

 

מזכיר את איש הדייהו, וותיקי הפורום בטח זוכרים... :)

 

אתה מחפש חיזוקים לקנייה שלך?

רוצה לקנות? קנית כבר?

נהנה? שיבושם לך.

 

לדוד שלי יש מוצר זהה למה שפרסמת פה, עובד מצוין שנתיים בלי בעיות. הוא אפילו קנה עוד אחד גם לרכב החדש.

 

אישית לא הייתי קונה אחד כזה לעצמי, יש לי את הסיבות שלי ואני לא צריך להוכיח לאנשים נעולים כמוך למה קניתי ולמה לא.

 

אתה סותר את עצמך, כותב שהמוצר עובד טוב ואפילו קנו אותו לרכב חדש בנוסף, ומצד שני אתה לא היית קונה אותו, בגלל שזה לא מותג? לי אין בעיה.

ואני לא מגן ספציפית על המוצר, מציק שמכלילים הכל בלי להכיר את המוצר ורק בגלל היותו סיני.

פורסם
על הנייר הכל נשמע נכון, גם טלוזיה של טושיבה ושל איזה נינג'יטסו מורכבות ממעגלים מודפסים זהים, התמונה זהה? זה 0/1 לא?.

גם מגברים של BOSS מספקים 400WRMS לערוץ, עם אחוז עיוות של 0.01% .

ידידי אם זו הייתה האמת לחברות כמו פיוניר\ קנווד \ אלפיין\ קלאריון \ אקליפס , לא הייתה יכולת קיום, אבל נחש מה הם חברות שעובדות נון סטופ כבר כמה שנים, מעניין שחברות המדבקה לא תופסות.

 

אם אתה נעול על מערכת סינית זולה, שסביר שלא תספק אותך, תהיה מאיכות לא משהו, ותשמע לא משהו, לך על זה, פה אף אחד לא ימליץ לך על זה, ובוודאי שלא כאן.

יש רק אדם אחד שימליץ לך על מערכת כזו והוא האדם בחנות שמוכר אותה.

 

אם אתה רוצה דאבל דין סביר תבדוק את האלפיין או הפיונירים, אבל שוב מבחינת איכות שמע, גם הדגם הכי טוב של אלפיין לא מתקרב בכלל לאיכות של מכשיר סינגל דין טוב.

 

בהצלחה.

יש להם יכולת קיום בגלל אנשים שנעולים על מותגים וגם בגלל איכות אין ספק, אבל אם בטלויזיות עסקינן, במיוחד בישנות, המעגלים בפנים זהים אחד לאחד, מדבר מניסיון, והתמונה זהה, רק שלמותג אתה משלם הרבה יותר בגלל השם.

 

היא תספק אותי מצויין, תאמין לי. וכמו שכבר ציינתי, זה רק רכב. לבית זה כבר משהו אחר... פשוט לא להכליל, תשפוט כל דבר לגופו, ואם אתה לא מכיר, אל תשפוט בכלל, כלל פשוט.

 

ו BOSE לא BOSS

פורסם

4 משתמשים אומרים לך אותו הדבר ואתה נשאר בשלך.

שאני יכול להצביע על 3 לפחות מהמגיבים שהם נושמים אוכלים וחולמים אודיו לרכב מסביב לשעון.

חבל שאתה מוצא לעצמך לנכון להתווכח במקום להפנים.

תאמין לי שאני אנטי מותגים לחלוטין (כי זאת הסטיגמה שאתה מנסה להדביק לנו).

אז שוב, אם אתה שואל בשביל להתווכח, אל תשאל, החלטת לעצמך שיספיק לך המכשיר הזה קנה אותו ושלום על ישראל, אל תחפש להצדיק את הקנייה שלך וכשאתה מקבל תגובות שליליות תנסה להפוך את הדברים נגד אלה שבאו לעזור לך ולהסביר.

תתחדש.

פורסם
אני עשיתי השוואה פשוטה: בהתחלה היה לי Pioneer DEH2200, וחיברתי Clarion DXZ775, השינוי הורגש מיידית טרם ביצעתי כיוונים כל-שהם, וזה לא פסיכולוגי, הסאבוופר יותר מדוייק, הקומפוננט יותר מפורט.

 

אתה מוזמן לעשות את ההשוואה הזאת בעצמך ולגבש החלטה.

 

ההשוואה הזו לא נכונה,לקחת מכשיר פשוט של פיוניר והשוואת אותו למכשיר HI END של קלריון.

זה כמו להגיד שנסעתי על סוויפט מנוע 1000 ואז עברתי לM3 והM3 יותר מהירה.

זה ברור מאליו,הם לא מתחרים,לא במחיר ולא באיכות הסאוונד,תשווה DXZ776 לפיוניר PRS80.

רמז:יהיה לך קשה מאוד מאוד לעשות השוואה בניהם במיוחד בשמיעה קצרה וללא כיוונים.

ולפותח השרשור המכשיר הספציפי של ZED הוא בעייתי מאוד ויש לו הרבה תקלות.

אין שום מכשיר סיני פשוט שמתקרב למכשיר פשוט של חברה מוכרת כמו פיוניר קלריון אלפיין קנווד וכו'.

אם אתה רוצה לשכנע את עצמך,שיהיה לך בכיף אבל אל תבלבל אנשים אחרים ותזרוק שטויות לאוויר מבלי שיהיה לך ביסוס.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
4 משתמשים אומרים לך אותו הדבר ואתה נשאר בשלך.

שאני יכול להצביע על 3 לפחות מהמגיבים שהם נושמים אוכלים וחולמים אודיו לרכב מסביב לשעון.

חבל שאתה מוצא לעצמך לנכון להתווכח במקום להפנים.

תאמין לי שאני אנטי מותגים לחלוטין (כי זאת הסטיגמה שאתה מנסה להדביק לנו).

אז שוב, אם אתה שואל בשביל להתווכח, אל תשאל, החלטת לעצמך שיספיק לך המכשיר הזה קנה אותו ושלום על ישראל, אל תחפש להצדיק את הקנייה שלך וכשאתה מקבל תגובות שליליות תנסה להפוך את הדברים נגד אלה שבאו לעזור לך ולהסביר.

תתחדש.

 

קודם כל תודה.

שנית, שאלתי שאלה פשוטה ממש לא כדי להתווכח, מה שעיצבן אותי זאת התשובה המכלילה.

אני לא אודיופיל ובטח לא ברכב. הסברתי למה שאלתי מספר הודעות לפני.

 

המערכת בהחלט תספק אותי במיוחד כשאחד שהיה נגד, אמר שיש לדודו 2 מערכות כאלה ועובדות מצויין.

 

מי שרוצה להשקיע אלפי שקלים במערכת, שיבושם לו, מן הסתם גם יקבל איכות בהתאם או לא.

ושוב, באמת שלא הייתה שום כוונה לויכוח, לא הייתה שאלה על מערכות סיניות בכללותם, אלא על משהו מסויים, וקיבלתי

הודעות מכאן ועד הודעה חדשה על מערכות סיניות.

מי שלא מוצא חן בעיניו, שלא יסע איתי:-)

פורסם

אני יכול להעיד בתור אחד שהיה לו את המגבר של ה BOSS כמו בתמונה ורק נפלתי איתו!

נשרפו לו שני ערוצים לאחר שלושה חודשים בערך ולאחר שהחלפתי למגבר אחר מבית טוב ומוכר יותר היה שינוי גדול ולטובה וגם הBOSS וגם המגבר שהחלפתי של HIFONICS היו מוצהרים עם הספקים זהים.

ככה שעם עובדות קשה להיתווכח.

פורסם

אריק, את ההשוואה הקיצונית עשיתי בגלל המשפט שפותח השרשור רשם:

 

רק לידע כללי, מה שחשוב באמת זה המגבר והרמקולים, כל השאר דיי זניח אם באיכות שמע עסקינן.

JL Audio

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4871 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...