Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4873 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

:lol: :lol: אנחנו המתלהבים כאן ממערכות, בינתיים רוב האנשים כאן לא מחפשים לעשות פוזות ומחפשים מערכת DVD בכל מחיר גם אם זה אומר לקנות זבל, אצל הרוב פה יגידו תודה אם יש תצוגה בכלל של משהו.

לך תעביר ביקורת על מישהו אחר.

וחבריה חבל שאתם ממשיכים לענות לו הוא לא שווה את ההתייחסות והבמה שאתם נותנים לו.

יום טוב.

  • תגובות 122
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא, לא יודע לאן, בוא תסביר לי לאן להעיף את עצמי?

 

מתלהב שכמוך, אומפצה אומפצה.

 

ובאמת פורום עלוב, שלא מכבד אנשים באשר הם.

 

מעניין שבשאר הנושאים כאן, לא התלהמתי עם אף אחד... אז לך חפש מי ....

 

אני מתלהב? יש לי ברכב בקושי מערכת עם AUX, קנווד ישנה בת 3-4 שנים.

 

מי שבנתיים נלחם פה בחירוף נפש על משהו שהוא קנה כי למתקין שלו יש, זה אתה מר בחור.

שאלת שאלה, ענו לך תשובה, במקום להגיד תודה רבה ולעשות חושבים עם עצמך אתה יוצא למסע צלב.

 

ותעיף את עצמך מפה אם כול כך לא טוב לך פה, אף אחד לא מכריח אותך להישאר, לאן? אתה ילד גדול (אני מקווה) אני בטוח שאתה יודע....יש פה פשוט חוקים וכללים, בניגוד לפורומים אחרים ברשת, אז אני צריך להימנע מלבטא את עצמי בצורה בוטה יותר.

פורסם
אני מתלהב? יש לי ברכב בקושי מערכת עם AUX, קנווד ישנה בת 3-4 שנים.

 

מי שבנתיים נלחם פה בחירוף נפש על משהו שהוא קנה כי למתקין שלו יש, זה אתה מר בחור.

שאלת שאלה, ענו לך תשובה, במקום להגיד תודה רבה ולעשות חושבים עם עצמך אתה יוצא למסע צלב.

 

ותעיף את עצמך מפה אם כול כך לא טוב לך פה, אף אחד לא מכריח אותך להישאר, לאן? אתה ילד גדול (אני מקווה) אני בטוח שאתה יודע....יש פה פשוט חוקים וכללים, בניגוד לפורומים אחרים ברשת, אז אני צריך להימנע מלבטא את עצמי בצורה בוטה יותר.

 

 

למה? תבטא את עצמך, אל תרגיש חסום, יעשה לך עצירות...

תוריד עוד את הרמה של הפוסט הזה.

 

אגב, לפי מה שאני רואה ומשתתף בפירסומים אחרים כאן, יש הרבה אנשים נורמאליים, ולא מתלהבים.

ואם אתה צריך הלוואה לקנות מערכת יותר טובה, סינית, תפנה לבנק...

 

אנשים, תמשיכו לענות כאן, אני אמשיך גם, אפשר היה לעצור את זה מזמן, הכל תלוי בכם...

פורסם

אני ממש נהנה למען האמת. לראות אותך נלחם על שארית כבודך זה הדבר הכי טוב בפורום חוץ מאוף טופיק.

 

ובנימה עניינית יותר. מצאת ביקורת טובה על המערכת מעבר למקום שבו היית, ברשת זאת אומרת?

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם
אני ממש נהנה למען האמת. לראות אותך נלחם על שארית כבודך זה הדבר הכי טוב בפורום חוץ מאוף טופיק.

 

ובנימה עניינית יותר. מצאת ביקורת טובה על המערכת מעבר למקום שבו היית, ברשת זאת אומרת?

 

אני לא נלחם על שארית כבודי, האמן לי, כבודי במקומו מונח, גם אם לא כאן, לא קרה כלום.

אז ככה, ביקורת לא מצאתי ברשת - מאכזב , אבל מצד שני מצאתי מקום רביעי שמתקין את המערכת, אתה מאמין?

כבר 4 חנויות מתקינות, איזה הישג ועוד מערכת כזאת מעפנה, פשוט מדהים. עוד נכבוש את העולם...

 

אגב, לא שמעתי את החוות דעת על המערכת מהמתקין, אלא ממישהו שמכיר מספר אנשים בודדים (מסכנים) שיש להם את המערכת ועדיין שורדים, ואפילו קצת נהנים.

 

ביום שישי בעזרת השם, אני מתקין את המערכת וזוג רמקולים חדשים שכאן לא המקום לפרט עליהם כי יתחיל שירשור חדש של ביקורות שתכלס אף אחד לא מעוניין לשמוע, ואגב הם מותגיים וטובים... :)

 

ואני אדווח את הרשמים שלי מהמערכת למרות שכנראה אותכם זה לא יעניין, התחלתי ולכן אסיים, אלא אם אני לא אשרוד את הפיצוץ של המערכת ברכב כשאפעיל אותה, לך תדע, ההתקנה בנתניה...

פורסם

שני דגשים, כי את הניצוץ יצא לי להכיר.

 

שים לב שאת המינוס של המערכת מחברים כמו שצריך לגטף ולא מחברים אותו לחוט קיים. זה יכול ליצור בעיות.

אין לי מושג של מי הרמקולים וגם לא מעניין אותי. אבל שוב, שים לב שאת החיווט, אלא משתמשים בתשתית קיימת, מעבירים כמו שצריך ולא כמו חאפרים.

 

אתה יודע משהו מוזר? אני לא מעט אנשים, אלא הרבבה אנשים שמתקינים פיוניר ולא מתוננים. גם אלפיין. וכל מה שאמרנו.

 

נ.ב.

מותג שמותג

 

אנשים פה קונים רמקולים שרוב האנשים לא מכירים ולא יכירו רק כי הם קראו טיפה ברחבי הרשת ומצאו שאפשר לקנות גם רמקולים לא באריזת קרטון מקושקשת או, אם תצפין באיכות במזוודות עץ ו/או אלומיניום. והאיכות? לא נופלת צרוב הרמקולים באותו תקציב, ואפילו מתעלה על רמקולים יקרים פי כמה. אממה, אף אחד מהם לא רמקול OEM סיני, תהיה בטוח.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם
שני דגשים, כי את הניצוץ יצא לי להכיר.

 

שים לב שאת המינוס של המערכת מחברים כמו שצריך לגטף ולא מחברים אותו לחוט קיים. זה יכול ליצור בעיות.

אין לי מושג של מי הרמקולים וגם לא מעניין אותי. אבל שוב, שים לב שאת החיווט, אלא משתמשים בתשתית קיימת, מעבירים כמו שצריך ולא כמו חאפרים.

 

אתה יודע משהו מוזר? אני לא מעט אנשים, אלא הרבבה אנשים שמתקינים פיוניר ולא מתוננים. גם אלפיין. וכל מה שאמרנו.

 

נ.ב.

מותג שמותג

 

אנשים פה קונים רמקולים שרוב האנשים לא מכירים ולא יכירו רק כי הם קראו טיפה ברחבי הרשת ומצאו שאפשר לקנות גם רמקולים לא באריזת קרטון מקושקשת או, אם תצפין באיכות במזוודות עץ ו/או אלומיניום. והאיכות? לא נופלת צרוב הרמקולים באותו תקציב, ואפילו מתעלה על רמקולים יקרים פי כמה. אממה, אף אחד מהם לא רמקול OEM סיני, תהיה בטוח.

 

עכשיו התחלת עם הרמקולים?

הם מגיעים בקופסאת זהב, מרופדת ביהלומים, הרמקולים כל כך מיוחדים שבלי מוזיקה הם מנגנים. והם לא סיניים, אהה, ואולי כן? וואלה לא בדקתי.

ואני מקווה שהם באמת יודעים את העבודה, אמרת את המינוס לגוף? ולא לחוט מינוס קיים??? אפשר לדעת למה?

פורסם
שני דגשים, כי את הניצוץ יצא לי להכיר.

 

שים לב שאת המינוס של המערכת מחברים כמו שצריך לגטף ולא מחברים אותו לחוט קיים. זה יכול ליצור בעיות.

אין לי מושג של מי הרמקולים וגם לא מעניין אותי. אבל שוב, שים לב שאת החיווט, אלא משתמשים בתשתית קיימת, מעבירים כמו שצריך ולא כמו חאפרים.

 

אתה יודע משהו מוזר? אני לא מעט אנשים, אלא הרבבה אנשים שמתקינים פיוניר ולא מתוננים. גם אלפיין. וכל מה שאמרנו.

 

נ.ב.

מותג שמותג

 

אנשים פה קונים רמקולים שרוב האנשים לא מכירים ולא יכירו רק כי הם קראו טיפה ברחבי הרשת ומצאו שאפשר לקנות גם רמקולים לא באריזת קרטון מקושקשת או, אם תצפין באיכות במזוודות עץ ו/או אלומיניום. והאיכות? לא נופלת צרוב הרמקולים באותו תקציב, ואפילו מתעלה על רמקולים יקרים פי כמה. אממה, אף אחד מהם לא רמקול OEM סיני, תהיה בטוח.

 

אתה יודע מה מעניין?

 

כששאלתי בפורום אם מישהו מכיר את ה"ניצוץ" בנתניה, אף אחד לא טרח לענות,

אבל כששאלתי על מערכת מסויימת סינית, מבול של תגובות.

 

ממש מוזר...

פורסם

כי לא הרבה ניגשים למקומות האלו. אנשים בפורום מאוד פנדטים בדברים האלו, ונאמר לא פעם הנכווה ברותחין נכווה בפושרין. אנשים כאן נהיו חשדנים (ובצדק) כלפי הרב מהמתקינים בארץ שמאוד חפרים. רק תכנס להסטוריה של הפורום ותבין.

 

יש כאן מספר מתקינים שרוב חברי הפורום ניגשים אליהם במקרה שמדובר בהתקנות מסובכות' כאשר אין ידע טכני, או כאשר אין זמן ויש להם תקציב. לא מדובר פה על הבדל של מאות אחוזים, אבל יש הבדל מהמתקין הממוצע, בעיקר ניכר ברמת העבודה, רמת הידע הטכני, אמינות, ורמת חומרי הגלם הגרשוים להתקנה (דווקא המחירים לא בשמיים). אני אישית (ועוד לא מעט מהחבר'ה פה) עושים דברים לבד, שלב אחרי שלב. בלי לחץ, ואחרי הרבה מחקר בד"כ.

 

אני אישית לדוגמא כבר שנתיים נמצא רק עם יחידת הראש של אלפיין שהזכרתי ושני רמקולים מצ'וקמקים של LG. למה? כי רק עכשיו אני מסיים לאסוף את כל הרכיבים שרציתי, וגם זה לא בטוח. אב, אם הייתי עשה הכל בבום הייתי משלם כמה אלפים מעל. זו הייתה ההעדפה שלי, סבלנות וחסכון אל מול סיפוק מיידי. ופה אם יורשה לי, נחזור לנושא שלנו.

 

נראה (ואני חוזר, נראה) שאתה לא ממש בדקת לעומק את האלטרנטיבות, אלא בחרת משהו שהעיף לך את הגג, ולא בא משהו אחר במסגרת התקציב (איכות או לא איכות לא נכנס כרגע להודעה הזו), כי זה מה שבא לך. אבל

בשביל 2000 ש"ח, אתה יכול לשים נקסוס 7 (כנראה מיד שניה, או חדש ולרדת ברמה של היחידת ראש טיפה) ולחבר אותו עם AUX לרוב המערכות בשוק, ואפילו (נדמה לי, לא זוכר) להרחיב את הזכרון עם כרטיסי הרחבה או עם מתאם של 4$ בערך לחבר הארד דיסק נייד. ככה תקבל WAZE ואם תביא הדגם עם ה3G תקבל גם דיבורית.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם
כי לא הרבה ניגשים למקומות האלו. אנשים בפורום מאוד פנדטים בדברים האלו, ונאמר לא פעם הנכווה ברותחין נכווה בפושרין. אנשים כאן נהיו חשדנים (ובצדק) כלפי הרב מהמתקינים בארץ שמאוד חפרים. רק תכנס להסטוריה של הפורום ותבין.

 

יש כאן מספר מתקינים שרוב חברי הפורום ניגשים אליהם במקרה שמדובר בהתקנות מסובכות' כאשר אין ידע טכני, או כאשר אין זמן ויש להם תקציב. לא מדובר פה על הבדל של מאות אחוזים, אבל יש הבדל מהמתקין הממוצע, בעיקר ניכר ברמת העבודה, רמת הידע הטכני, אמינות, ורמת חומרי הגלם הגרשוים להתקנה (דווקא המחירים לא בשמיים). אני אישית (ועוד לא מעט מהחבר'ה פה) עושים דברים לבד, שלב אחרי שלב. בלי לחץ, ואחרי הרבה מחקר בד"כ.

 

אני אישית לדוגמא כבר שנתיים נמצא רק עם יחידת הראש של אלפיין שהזכרתי ושני רמקולים מצ'וקמקים של LG. למה? כי רק עכשיו אני מסיים לאסוף את כל הרכיבים שרציתי, וגם זה לא בטוח. אב, אם הייתי עשה הכל בבום הייתי משלם כמה אלפים מעל. זו הייתה ההעדפה שלי, סבלנות וחסכון אל מול סיפוק מיידי. ופה אם יורשה לי, נחזור לנושא שלנו.

 

נראה (ואני חוזר, נראה) שאתה לא ממש בדקת לעומק את האלטרנטיבות, אלא בחרת משהו שהעיף לך את הגג, ולא בא משהו אחר במסגרת התקציב (איכות או לא איכות לא נכנס כרגע להודעה הזו), כי זה מה שבא לך. אבל

בשביל 2000 ש"ח, אתה יכול לשים נקסוס 7 (כנראה מיד שניה, או חדש ולרדת ברמה של היחידת ראש טיפה) ולחבר אותו עם AUX לרוב המערכות בשוק, ואפילו (נדמה לי, לא זוכר) להרחיב את הזכרון עם כרטיסי הרחבה או עם מתאם של 4$ בערך לחבר הארד דיסק נייד. ככה תקבל WAZE ואם תביא הדגם עם ה3G תקבל גם דיבורית.

 

עכשיו התחלנו לדבר לעניין.

שום דבר לא העיף לי את הגג, רציתי משהו מעניין לרכב כי התרגלתי לרכבים מאובזרים (הייטק), והמאזדה היא יחסית פשוטה בפנים, אבל לא רוצה להשקיע בוכטות, בהתחלה חשבתי להתקין מערכת תואמת מאזדה בעלות של 3300 ש"ח לא כולל התקנה, והייתי שלם עם ההחלטה, שגם היא סינית, ואז בא חבר ואמר למה להשקיע כל כך הרבה? יש מתאם דבל דין (מה שלא הכרתי עד אותו רגע) ותוכל להתקין כל מערכת דבל דין ויש מערכת שהוא שמע במספר רכבים כולל בעל מקום שמתקין מערכות באור עקיבה (ברכב שלו), רצה לקחת אותי לכמה אנשים שיש להם את המערכת ולהשמיע לי אותה, אני סומך על הבן אדם הזה!

מה שכן, מצאתי בניצוץ אותה מערכת כולל התקנה ומתאם ב1500 ש"ח שזה 300 שקל פחות, והחלטתי שאני שם אותה שם, החבר שלי לא היה ממליץ לי בחום אם הוא לא היה שומע ורואה את המערכת.

להגיד שהיא ברמה עולמית? לא יודע, אבל ברכב, אני מסתפק ביחסית מועט. לא מחפש מגברים, סאבים, קומפוננט וכו', לא עושה לי את זה ולא מחפש את זה.

לא רוצה לחבר שום נקסוס 7, באוטו הבא, אני אדאג שיהיה משהו יותר טוב או אולי את המערכת הזאת עצמה אם אוהב אותה מאוד.

עדיין, זאת לא סיבה להתחיל לזלזל במערכת לא משנה איזו, אני עשיתי שיקולים שלי.

אתם טוענים שאתם לא רוצים שאעשה טעות וללמוד מנסיון של אחרים, איפה הייתם בנוגע לשאלה שלי על הניצוץ? זאת לא טעות להתקין שם? למה לא קטלתם את המקום? במיוחד כשיש כאן היסטוריה עם המקום?

אז לזלזל במכשיר שהחלטתי לרכוש משיקולים כאלה ואחרים כן, אבל להכווין למקום שלא יגרום לי נזק לרכב, זה לא?

תאמת, ממש מוזר, אני אדאג שגם עם הניצוץ יהיה בסדר, אבל הרעיון, והניסיון של כולם פה, איפה הוא התבטא בשאלה באמת חשובה, איפה להתקין או לרכוש.

פורסם

אנחנו מכבדים החלטה של כל אחד ואחד פה, זוהי זכותך המלאה ואף אחד לא יגיד לך מה לעשות, תתחדש! אני בטוח שכל חברי הפורום רוצים את טובתך ואם זוהי בחירתך, תהנה!

 

"אתם טוענים שאתם לא רוצים שאעשה טעות וללמוד מנסיון של אחרים, איפה הייתם בנוגע לשאלה שלי על הניצוץ? זאת לא טעות להתקין שם? למה לא קטלתם את המקום? במיוחד כשיש כאן היסטוריה עם המקום?"

 

ושוב חזרת לדבר שטויות, אתה פרנואיד? נראה שאתה בטוח שיש למישהו משהו נגדך..

 

בוא נתחיל מהדבר הראשון והכי חשוב (לא בנימה מתנשאת או מזלזלת, חלילה-) אף אחד פה לא חייב לך כלום.

דבר שני: לא כולם נכנסים לכל השרשורים שנפתחים בפורום, אני אישית מוצא את עצמי מדלג על הרבה מהשרשורים עקב חוסר עניין. (למען האמת על השרשור שלך דילגתי..)

JL Audio

פורסם

מה שאני קראתי והבנתי זה שיש חבורה של אנשים, חלקם עם ניסיון עם המכשיר חלקם לא, שניסו מאוד להזהיר אותך לפני שתעשה מה שמצידם נחשב טעות. במקום להסביר שהאמינות והאיכות שאתה מבין מתגובות אלו שהמכשיר הנ"ל כניראה יספק, נגיד אפילו במקרה הרע, מתאימים לדרישות שלך, התעצבנת על הכללות וכו'. שאלה פשוטה יותר שהייתה סוגרת לך את הפינה הייתה יכולה להיות אם למשל ברמת האמינות, האיכות והמחיר של המכשיר ששאלת עליו יש משהו יותר מומלץ. התייחסת לקהילה ולעזרה שניסתה להציע לך בחוסר כבוד גדול, ולכן זכית ליחס הנהדר הנ"ל.

 

אם היית מוצא ביקורות על המכשיר כניראה לא היית שואל כאן בכלל. במקום לקבל את הביקורות שקיבלת כאן ולנסות להוציא מידע רלוונטי על המכשיר החלטת שאנו מזלזלים בכל התוצרת של סין ובמכשיר הנ"ל ונעלבת בשמו(האנשה של המכשיר לצורך המחשה)?

עד עכשיו נמנעתי מלהגיב כי הייתי בטוח שאתה סתם טרול(אנשים שמנסים לעצבן קהילות רישתיות).

 

כולנו כאן כדי לשמוע על ההתלבטויות שלך, לעזור לך להחליט עם המידע שיש לנו, להתעדכן על ההחלטות שלך ועל התוצאות שהשגת. זה פחות או יותר מה שקורה פה.

 

גם אני מקווה שתהנה מהמכשיר ושתעדכן אותנו לגבי הציוד שרכשת, ההתרשמות שלך והביקורת שלך ואם זה ביחס לציוד אחר שאתה מכיר מה טוב.

 

טיפ קטן: אם לא מגיבים לך לשרשור, תקפיץ אותו עד שתקבל תגובה. עושה רושם שאין לך יותר מידי בעיה לא לוותר.

פורסם
מה שאני קראתי והבנתי זה שיש חבורה של אנשים, חלקם עם ניסיון עם המכשיר חלקם לא, שניסו מאוד להזהיר אותך לפני שתעשה מה שמצידם נחשב טעות. במקום להסביר שהאמינות והאיכות שאתה מבין מתגובות אלו שהמכשיר הנ"ל כניראה יספק, נגיד אפילו במקרה הרע, מתאימים לדרישות שלך, התעצבנת על הכללות וכו'. שאלה פשוטה יותר שהייתה סוגרת לך את הפינה הייתה יכולה להיות אם למשל ברמת האמינות, האיכות והמחיר של המכשיר ששאלת עליו יש משהו יותר מומלץ. התייחסת לקהילה ולעזרה שניסתה להציע לך בחוסר כבוד גדול, ולכן זכית ליחס הנהדר הנ"ל.

 

אם היית מוצא ביקורות על המכשיר כניראה לא היית שואל כאן בכלל. במקום לקבל את הביקורות שקיבלת כאן ולנסות להוציא מידע רלוונטי על המכשיר החלטת שאנו מזלזלים בכל התוצרת של סין ובמכשיר הנ"ל ונעלבת בשמו(האנשה של המכשיר לצורך המחשה)?

עד עכשיו נמנעתי מלהגיב כי הייתי בטוח שאתה סתם טרול(אנשים שמנסים לעצבן קהילות רישתיות).

 

כולנו כאן כדי לשמוע על ההתלבטויות שלך, לעזור לך להחליט עם המידע שיש לנו, להתעדכן על ההחלטות שלך ועל התוצאות שהשגת. זה פחות או יותר מה שקורה פה.

 

גם אני מקווה שתהנה מהמכשיר ושתעדכן אותנו לגבי הציוד שרכשת, ההתרשמות שלך והביקורת שלך ואם זה ביחס לציוד אחר שאתה מכיר מה טוב.

 

טיפ קטן: אם לא מגיבים לך לשרשור, תקפיץ אותו עד שתקבל תגובה. עושה רושם שאין לך יותר מידי בעיה לא לוותר.

 

אז קודם כל אני לא טרול, זה כבר טוב.

שנית, לא בטוח שיש כאן הרבה ניסיון עם המכשיר, אם תסתכל טוב על הכתוב בכל העמודים תראה שרק לקראת הסוף צצו אנשים שכביכול היה להם ניסיון, אני עם כל הכבוד לכל האנשים כאן, סומך יותר על חבר שלא ישקר אותי. אחרת תהיה לנו בעיה אמיתית ולא מה שקורה בפורום שזה סה"כ מצחיק.

ואם יתקלקל, יש אחריות שנה, מה שאין להרבה מכשירים שמביאים מחו"ל ואח"כ משלמים מאות שקלים לתקן.

זה שיקול אישי שלי, אם ינסו בכוח לשכנע אותי, אני אהיה אנטי דווקא, כמו שאני לא מנסה לשכנע שחברות כביכול מוכרות גם מוכרות זבל.

רוב האנשים הפשוטים, ינהגו כמוני, ילכו על הזול שנראה טוב במיוחד אם יש המלצה של חבר.

סה"כ רציתי לשמוע עוד חוות דעת ולא היו ספציפיות למכשיר למעט אחד שאמר שדודו כל כך מרוצה מהמכשיר שקנה עוד אחד לרכב חדש, למה לא להאמין לו? כשחבר שלי גם המליץ בחום?

ממש לא באתי לכאן להתווכח ולריב, פשוט האנשים כאן, החלק הפעיל, אוהבים ומאמינים בחברות שהם משתמשים, שיהיה להם לבריאות.

לשאלה חשובה על אמינות המקום להתקנה, כולם שתקו כמו דגים, מה הקטע? המקום שמתקינים בו לא חשוב פחות מאשר המכשיר שמתקינים, יכול להגרם נזק לרכב, למערכת, זה, אף אחד לא טרח לומר לי מה המצב בניצוץ, וזה פורום שאמור לעזור בהחלטות על מערכות מולטימדיה? חבל, סה"כ שאלתי שאלה פשוטה, וקיבלתי מלחמה שאני לא נסוג ממנה, כי זה האופי שלי, מתקיפים, אני מגיב.

קראו את הפוסט הזה 1400 אנשים, אתה חושב שכולם בדיעה כמו המומחים כאן? על הקטילה ואי העזרה במה שחשוב?

מעניין למה לא נעלו גם את הפוסט, הוא התדרדר למחוזות לא נעימים.

ותאמין לי, גם אם יקרה מצב שאני אהיה מאוכזב מהמכשיר (מה שלא הולך לקרות) אני עדיין לא פוסל שום מכשיר אחר.

וקשה למצוא חוות דעת באינטרנט על מוצר OEM מכיוון שבעוד אלף מקומות המכשיר הוא בשם אחר ודגם אחר, אותו מכשיר.

וכשיהיה לי אותו, אני בטוח שאמצא גורם משותף שאוכל למצוא עוד אינפורמציה באינטנרט.

כשעשרה או יותר (לא ספרתי) תוקפים אדם אחד, מה אתם מצפים? שהוא יתקפל??? אז אני לא!

פורסם

חבר,הכל בסדר,אין צורך להגיע להודעות כאלה,אתה לא מסכים ואתה חושב שהמתקין שלך יודע יותר טוב,בבקשה,תלך,העיקר תהנה.

 

אין צורך להתעצבן ולגרום לאנשים אחרים להתעצבן.

 

נשמח לשמוע על החוות דעת שלך.

 

בהצלחה!

Scan Speak

פורסם
אנחנו מכבדים החלטה של כל אחד ואחד פה, זוהי זכותך המלאה ואף אחד לא יגיד לך מה לעשות, תתחדש! אני בטוח שכל חברי הפורום רוצים את טובתך ואם זוהי בחירתך, תהנה!

 

"אתם טוענים שאתם לא רוצים שאעשה טעות וללמוד מנסיון של אחרים, איפה הייתם בנוגע לשאלה שלי על הניצוץ? זאת לא טעות להתקין שם? למה לא קטלתם את המקום? במיוחד כשיש כאן היסטוריה עם המקום?"

 

ושוב חזרת לדבר שטויות, אתה פרנואיד? נראה שאתה בטוח שיש למישהו משהו נגדך..

 

בוא נתחיל מהדבר הראשון והכי חשוב (לא בנימה מתנשאת או מזלזלת, חלילה-) אף אחד פה לא חייב לך כלום.

דבר שני: לא כולם נכנסים לכל השרשורים שנפתחים בפורום, אני אישית מוצא את עצמי מדלג על הרבה מהשרשורים עקב חוסר עניין. (למען האמת על השרשור שלך דילגתי..)

 

ידידי, פיספסת את הנקודה לחלוטין,

אני ממש לא פרנואיד, פשוט מקום ואיכות ההתקנה חשובה הרבה יותר מהמכשיר, ועל זה דילגתם, אבל לזלזל במכשיר שאתם פשוט לא מכירים כן ירדתם. ניסיתי להעביר רעיון שאתם לא בקטע באמת של לדאוג לרווחת השואל, אלא פשוט ניסיתם לשכנע באמת שלכם.

 

אף אחד לא חייב לי כלום, גם לא חייבים לנפח לי את המוח ועוד איזה עשרה חברה "מחוננים" נגד אחד שכולה רוצה מערכת מולטימדיה בסיסית ולא יקרה באוטו שלו. וכן, סינית וכן אני סומך על חבר יותר מכולכם ביחד, מה לעשות, דפוק.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4873 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...