Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4872 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוא מההודעה הראשונה שלו היה כבר מבוצר עמוק בתוך הדעה שלו.

לדעתי הוא רכש את המכשיר ואז בא להתעייץ וכששם לב שאנחנו נגד הזבל הזה, הוא נכנס למגננה כי הוא כבר רכש את המוצר ואכל אותה.

כדאי שתעבור על ההודעות ותראה את הבחור משכנע את עצמו עם תרוצים כמו"המכשיר מותקן ברכב של המתקין"

או "המכשיר הזה מותקן ברכבי יוקרה"(כן בטח)

אין רכב יוקרה היום שלא מגיע עם דאבל דין מובנה,והדאבל דין הסיני הזה לא מתקרב לדאבל דין מובנה ברכבי יוקרה.

אם הבחור היה מבקש הייתי ממליץ לו על דאבל דין במחיר דומה גם סיני אך יותר טוב ממה שהוא קנה זה בטוח.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

  • תגובות 122
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
גבר!!

ועכשיו בנימה רצינית,אני שמח מאוד שקנית את המערכת המצ'וקמקת הזו,ועוד יותר שמח שגזרו עליך קופון על מכשיר שלא שווה עשירית ממה שהוא נמכר,אם 10 אנשים אומרים לך לא לקנות מוצר מסויים ואתה הולך וקונה,מצטער להגיד אתה טיפש.

אנשים באים ועוזרים לך ותורמים מהידע שלהם ומהנסיון שלהם,ואתה חושב שאתה גבר גבר ומבין יותר מכולם,נדבר עוד כמה חודשים אם לא פחות שהמנגנון של הדיסק יפסיק לעבוד או כשהמסך מגע יפסיק להגיב,איך שהערסים אומרים,מה שאתה לומד אני כבר שחכתי:lol:.

החוכמה היא ללמוד מטעיות של אנשים אחרים ולא מטעויות שעשית,כנראה אתה מהאנשים שאוהבים לסבול.

 

 

 

הנה עוד פוסט שכתבת שמראה שאין לך מושג מהחיים שלך,תגיע למפגש יום אחד אתה תראה אנשים מכל טווחי הגילאים.

צריך לכבד כל אדם זה נכון,אבל אתה לא עושה את זה אז למה שיכבדו אותך?

אני ממש לא מתכוון לתת חו"ד טובה על מוצר שלא שווה את ההקלדה שלי במקלדת,ובשביל מה? כדי שאתה תרגיש טוב עם הקניה שלך? ממש ממש לא.

והנה למקרה שלא הייתי ברור,כל מי שקורא את הפוסט הזה שידע ויזהר מהמכשיר שהוא קנה,זה מכשיר סיני עלום שם באיכות מאוד נמוכה,שנוטה להתקלקל אם זה הטאצ' שמתקשה להגיב או המנגנון הוצאת דיסק או הBT שמתנתק, וגם ראיתי אנשים שהחליפו 3 מכשירים כאלה עד שהתייאשו,מכשיר בכלל לא מומלץ ומבין ה2DIN הסינים במחיר דומה יש טובים יותר.

ראו הוזהרתם.

בהצלחה גבר!:roflmao:

דרך אגב הנושא הזה לא נקרא ע"י 1600 איש,אלה נקרא 1600 פעמים,מתוכם חצי לפחות שלך.

מנהלים הגיע הזמן לסגור את הקרקס הזה ,יש פה ליצן אחד יותר מידי.

 

ידידי, תלמד לכתוב קודם שכחתי ולא שחכתי...

 

וחג שמח גם לך :lol:

פורסם
למה רק אחרי עשרה עמודים של ויכוחים אתה נזכר להגיד לו את זה?

אתה רק מוכיח את הנקודה שלו- הפורום הזה לא באמת מסביר פנים אם בנאדם שואל שאלה ורק בעמוד העשירי מקבל תשובה לגופו של עניין - המכשיר הספציפי הזה.

עד עכשיו ההתייחסויות היחידות ספציפית למכשיר היו של אחד שדודו היה כל כך מבסוט שהוא קנה 2 מכשירים, ואף אחד לא נתן נימוקים קונקרטיים לגבי המכשיר הזה.

לא חוכמה לעשות עליהום על בנאדם כשאתה יודע שכל הפורום מאחורייך...

 

זה הקטע היפה, כולם מתעלמים מהנושא הזה, הזכרתי אותו כמה וכמה פעמים, וגם אתה כתבת אותו ואפס התייחסות.

 

זה מראה כמה האנשים שהגיבו אובייקטיביים...

 

חברה, תרדו מזה, נגמר, מחר ההתקנה הגדולה, יום ראשון רשמים. ובאמת לא איכפת לי מה חושבים האנשים כאן, העיקר שאני אהיה מרוצה.:-)

פורסם
ידידי, תלמד לכתוב קודם שכחתי ולא שחכתי...

 

וחג שמח גם לך :lol:

 

ואוו תפסת אותי בטעות הקלדה איזה גבר אתה אין דברים כאלה.:screwy:

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
ואוו תפסת אותי בטעות הקלדה איזה גבר אתה אין דברים כאלה.:screwy:

 

צודק, באמת אין.

לא נראה לי טעות הקלדה, נראה לי כמו דיסלקציה בסיסית:evil:

 

האמת, מכיר את הביטוי, "דבר ללמפה" ? תמשיך, עכשיו אני רוצה לשמוע מה עוד יש לך לקשקש.

אני חי טוב עם ההחלטה שלי, נראה לי שאתה סובל מההחלטה שלי, שיבושם לך.

פורסם

אתה הולך לחצות קו דק שתאמין לי לא כדאי לך לחצות אותו,תרגיע את עצמך לפני שהלמפה תעוף לך לראש.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

ידידי,

אל תאיים אם אתה לא יכול לעמוד מאחורי מה שאתה אומר :twisted:

שנית, אל תאיים עלי, למה עם החוט של הלמפה אפשר לתלות אנשים.

 

ומאחר ואתה מתעקש להמשיך את הפוסט שנסגר לדעת רבים וחכמים ממך אתמול, באמת דבר ללמפה.

 

אתה בטח מתחפש לפועל סיני בפורים, מה? :multi:

פורסם

אני לא מאיים,אני עומד מאחורי המילים שלי,ותאמין לי שאני יכול.

ולמזלי יש לי דברים יותר חשובים לעשות מלהתחפש בפורים,כמו לעבוד.

בטח אתה מתחפש לילד כאפות,אבל רגע...

זו התגובה האחרונה שלי פה ליצור הזה שנקרא נייס גיא,וזה גם בטח מה שהוא עושה כל היום.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
אני לא מאיים,אני עומד מאחורי המילים שלי,ותאמין לי שאני יכול.

ולמזלי יש לי דברים יותר חשובים לעשות מלהתחפש בפורים,כמו לעבוד.

בטח אתה מתחפש לילד כאפות,אבל רגע...

זו התגובה האחרונה שלי פה ליצור הזה שנקרא נייס גיא,וזה גם בטח מה שהוא עושה כל היום.

 

נכון, מחלק כאפות למסכנים כמוך...:twisted:

פורסם
ידידי, תלמד לכתוב קודם שכחתי ולא שחכתי...

 

ואני לתומי ספרתי לא פחות מ 3 (שלוש!) שגיאות כתיב שלך שזיעזעו את אמות הסיפים של נשמתי. ומה הסיכוי ל"טעות הקלדה"? פעם ראשונה-טעות,פעם שניה-צרוף מקרים פעם שלישית-עצור! ו"הפוסל במומו-במומו פוסל!".

 

לגופו של עניין,למרות האנטגוניזם שעוררת על עצמך,רובנו מאחלים לך קניה מוצלחת והתקנה מוצלחת עוד יותר.

 

הינך מוזמן למרות המחלוקות לספר את התרשמותך מההתקנה ומהתוצאה.

 

בהצלחה

פורסם
ואני לתומי ספרתי לא פחות מ 3 (שלוש!) שגיאות כתיב שלך שזיעזעו את אמות הסיפים של נשמתי. ומה הסיכוי ל"טעות הקלדה"? פעם ראשונה-טעות,פעם שניה-צרוף מקרים פעם שלישית-עצור! ו"הפוסל במומו-במומו פוסל!".

 

לגופו של עניין,למרות האנטגוניזם שעוררת על עצמך,רובנו מאחלים לך קניה מוצלחת והתקנה מוצלחת עוד יותר.

 

הינך מוזמן למרות המחלוקות לספר את התרשמותך מההתקנה ומהתוצאה.

 

בהצלחה

קודם כל תודה רבה, ואכן אעדכן מהתרשמותי גם אם היא שלילית.

 

מה שכן, לא באמת איכפת לי מטעות או דיסלקציה :-D, פשוט הבן אדם לא הרפה למרות שאתמול בערב הכל נסגר כבר, וממש תקף אותי, לא אוהב את זה, מה לעשות.

 

אני אדם דיי נחמד אם מכירים אותי, אבל אני אף פעם לא מסרב להתקוטטות אם פוגעים בי.

וכל הפוסט הזה, רוב רובם של האנשים ניסו להכנס בי או במה שרכשתי, גם לא אוהב את זה, מה הייתי אמור לעשות?

לנטוש? לא תודה.

 

ואגב, כשכתבתי פורום מעפן, התכוונתי לאנשים כאן שכולם ביחד וכל אחד לחוד נכנסו בי וברעיון שהעזתי לקנות משהו שלא לטעמם.

סה"כ פורום נועד לעזור לאנשים ולייעץ ולא לשפוט.

פורסם

נכנסו בך על הגישה הטיפשית בעיקר.

לאף אחד לא אכפת מהמערכת שלך. אתה נפגע אישית ממשהו שאיננו.

לא יעזור לך, 90% מהמערכות האלו הן סוג ב'. תתמוד עם הביקורת על המערכת. אתה? אתה סתם עקל שחושב שלמישהו אכפת ממה הוא ירכוש. התוקפן הראשון השרשור הזה מהרגע הראשון היה אתה. לא משנה איך תהפוך את זה.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם
נכנסו בך על הגישה הטיפשית בעיקר.

לאף אחד לא אכפת מהמערכת שלך. אתה נפגע אישית ממשהו שאיננו.

לא יעזור לך, 90% מהמערכות האלו הן סוג ב'. תתמוד עם הביקורת על המערכת. אתה? אתה סתם עקל שחושב שלמישהו אכפת ממה הוא ירכוש. התוקפן הראשון השרשור הזה מהרגע הראשון היה אתה. לא משנה איך תהפוך את זה.

 

מי אתה בכלל או מישהו מהפורום שישפטו אותי ועל הגישה שלי?

 

ואגב, אני ב 10% של הסוג א :-D

פורסם

מי אתה שתעביר ביקורת על דעתם של אנשים בפורום של אנשים שזו האהבה שלהם? שבוחרים לשים את מיטב מרצם בכיוונים עדינים, בחירת חלקים עם פינצטה, וביצוע סקרי שוק מקיפים טרם כל החלטה? אה?

מי אני? אני אחד שלא סופר אנשים שבאים שנעמדים על הרגליים האחרויות כשהם שומעים משהו שלא מתאים לציפיות שלהם, ולא מפחד מנביחות של כמותך או כמו של אריק שאת גישתו אני מגנה בכל תוקף.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4872 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...