Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4872 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גישתי...אני בפורום הזה משנת 2006 ובחיים לא דיברתי ככה לבן אדם בפורום,את רוב האנשים פה אני מכבד אותם ואת הידע שלהם.

בן אדם בא ושואל שאלה,אחרי שעונים לו והתשובה שלנו לא מתאימה לו,הוא יורד לפסים אישים.

נראה לך שהעבריין צעצוע הזה ידבר לא יפה ואני לא יענה לו? למה מי הוא? יפה שאנשים פה תופסים תחת על אנשים אחרים מבלי לדעת מול מי הם מדברים.

הפורום הזה באמת ניהיה תת רמה,8 עמודים של בילבולי ביצים על כלום,וליצן אחד שחושב שהוא יודע יותר מכולם.

יאללה לנעול את השרשור הזה ויותר ראוי למחוק אותו,כי שירשור כזה מטומטם ובזיוני לא היה בפורום אודיו מעולם.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

  • תגובות 122
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נהפוך הוא ידידי, שוב אתה מפספס את הנקודה,

אני מכבד את האנשים שזאת אהבתם, ובוחרים כל רכיב בעיון רב, הבעיה שאתם לא מכבדים אנשים פשוטים שעשו גם סקר שוק,

והחליטו מה שהחליטו משיקוליהם.

זה מה שעיצבן אותי בגישה של 99% מהאנשים כאן.

אני אוהב לשמוע מוזיקה, אני נהנה מאיכות טובה, אבל אני לא משקיע כמוכם, יש לי דברים אחרים להשקיע בהם, ואני לא שופט אותכם, לבריאות, תהנו, זה אחלה תחום.

 

ובנוגע לאריק, לא שווה בכלל איזכור.

לתקוף, לאיים, ולהדליק נושא שנסגר כבר למיטב ידיעתי ברוח נחמדה (לפחות השתדלתי), כמו שאמרתי, סתם אדם מסכן.

פורסם

מה השיקול שלך לרכוש מערכת שאיכותה הבסיסית נומכה ביחס ישיר לעולת למערכות של חברות מותג מוכרות ומבוססות?

הרי אתה רוצה איכות, איזה איכות אתה חושב שתקבל פה?

כי אם הייתה חובב איכות, זה ממש לא הכיוון. במחיר זול יותר ניתן למצוא מערכות איכותיות פי כמה. אבל אתה חייב מסך בשביל אלוהים יודע מה.

 

אתה בעיקר לא עקבי בתגובות שלך ומזגזג בדעתך על ימין ושמאל. אריק עם הגישה התוקפנית שלו, לעומתך, הרוויח ביושר את היותו אחד מהוותיקים פה עם ידע נרחב מאוד.

לא נסגר פה כלום אתה עקשן שחושב שהוא יודע טוב מכולם. אמרו לך אמרנו לך כמעט פה אחד מה דעתנו, אבל החלטת שזה לא בגלל שאנחנו יודעים דבר או שניים (במינ') אלא שאנחנו רודפי מותגים. מה שמוביל אותי לעוד ניתוח אישיות שלך. אתה באופן קבוע מעוות את המציאות ככה שתהיה לך נוחה.

 

יאללה, סלמאת.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4872 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...