Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4872 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפחות תיצמד לעובדות ואל תשקר, להפוך אותנו לחולי מותגים ופוסלים על הסף דברים זה הכי קל.

שאלת אם מישהו מכיר את המערכת, ענו לך שהמוצר סיני ויש ספק באמינותו ובטח ובטח על איכותו.

ענית בחזרה ישר, בלי התייחסות למוצר הזה ספציפית או לא ורשמת :״ןלאנשים יש נטיה מובנית של לזלזל בסינים, אבל גם המערכות של פיוניר קנווד והשאר, לרוב מורכבות בסין או במזרח הרחוק, אז מה זה אומר???״..

משם באה הטענה הנגדית שלי וכנראה מה שקשה לך להשלים איתו כי אתה יודע שזה נכון.

אז לבוא להגיד שאנחנו אנטי ודבקים רק במותגים זה שקר ענק שלך, כשם שאתה משווה מוצר שעבר מחקר ופיתוח, בקרות איכות מחמירות וכן הלאה והלאה למוצר שהועתק/שובט ללא שום בקרת איכות, בלי אמינות בהצהרות הרשומות בו.

אתה הוא זה שעושה השוואות מטופשות וקורא לנו מקובעים??

אל תהפוך את העובדות.

מישהו אמר לך שאתה חייב להוציא סכומים על מערכת לרכב?? תראה לי שורה כזאת פה.

אוהב לשמוע באיכות זבל אבל העיקר להגיד יש לי מולטימדיה ברכב? תעשה חיים, אם כלכך היה חשוב לך איכות היית משקיע את הסכום בסינגל דין איכותי וזהו, אבל כנראה מי שמופע ממשהו זה נטו אתה.

ביקשת ביקורת קיבלת, אף אחד לא הכריח אותך לקנות.

יצאת קטן מאוד, גבר גבר בטוח שלא.

 

 

אם תוקפים אותי אני מגיב,

אחלה מערכת שבעולם, לפני שאתה פולט שטויות, תקפוץ בשביל הספורט לחנות שמוכרת את המוצר, ותשמע אותו ותראה אותו.

זה בדיוק מה שאני אומר, אתה לא מכיר את המכשיר וכבר שופט, וכמובן שאתם רק בעד מותגים, אחרת לא היית פולט שטויות על סינגל ודבל דין.

כל אחד קונה מה שבא לו, לא שאלתי דעתך על סינים, שאלתי על מוצר, זה שהתחלתם דיון שמשפיל מכשיר שמוצא חן בעיני, מה ציפיציפית? שאני אגיד, סבבה, אתה צודק? זה זבל?

וכן, אתם אומרים להשקיע סכומים, לא במפורש אבל בהחלט בהפניה למותגים, פיוניר שעולה בחו"ל 450 דולר עולה בארץ 5000 ש"ח, הגיוני, נכון?

אז פראיירים לא מתים, הם מתחליפם.

ואל תקרא לי שקרן, כי לא קראתי לאף אחד ולא לך שקרן למרות שאתה משקר בזה שלא אמרתם להשקיע הון, מערכת הכי בסיסית שאתה כל כך אוהב פיוניר או איזה צעצוע אחר, עם התקנה מתחיל מ 2500 ש"ח, הכי בסיסי. אז מי משקר?

ותאמין לי, אני גבר גבר גבר

ואני לא שופט כמוך על פי מדבקה או לא, מתעמק במוצר, בודק, שומע ואח"כ יוצא בהכרזות כאלו או אחרות, מה שאף אחד בפוסט לא עשה, סליח למעט אחד שלדודו יש אותה והוא מרוצה...:-D

 

ואתה עוד מדבר על עובדות??? אילו עובדות אתה יודע על המכשיר???

  • תגובות 122
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מצטט את עצמי כי בטוח לא טרחת ליקרוא:

 

"אנשים מדברים פה עם נסיון של שנים, אנשים רבים עברו פה המון, גם מערכות סיניות וגם מערכות מותג"

 

אם היית צודק מערכות סיניות כבר היו בראש הרשימה, תעשה השוואה דאבל דין סיני ודאבל דין קצת יותר "אמין", תבין בעצמך למה ההעדפה היא לאמינות, בנוסף גם לאיכות.

JL Audio

פורסם
בוא תחשוב למה הסיני קיבל שם שהוא דפוק? למה הוא זול? כשעשיתי את המשוואה הזאת יצא לי תשובה X, אבל כשהתנסיתי זה רק חיזק את תשובה X, לא פעם יצא לי להיפגש במוצרי אלקטרוניקה סיניים, מרוצה? לא הייתי.

 

אפשר להבין אותך כי הציפיות שלך מהד יוניט הוא לא כמו הציפיות של הצרכן האודיופיל, מכאן ניתן להבין שיש שוני ומה שלטעמנו פחות טוב בשבילך זה סוף הדרך, וזה לגיטימי.

 

אבל תחשוב על זה ככה: אם הZED היה מספיק טוב ואיכותי ובנוסף זול, גם הצרכן האודיופיל היה קונה ובעצם כל החברות הגדולות וה"יוקרתיות" לא היו מוצאות סיבה להתקיים, אני צודק? זה שאנשים קונים מערכות בהרבה כסף לא אומר שהם מחפשים לבזבז אותו.

אנשים מדברים פה עם נסיון של שנים, אנשים רבים עברו פה המון, גם מערכות סיניות וגם מערכות מותג, הרי שוב: אם אתה היית צודק אף חברה לא הייתה מתקיימת, ובמערכות היי אנד היו שמים רדיו סיני לא? איפה תמצא מערכת היי אנד עם רדיו סיני?

 

אני השוותי לרגע את המערכת ל HIGH END ?

 

אודיופיל זאת מחלה, וסבבה, שיבושם לו, מה איכפת לי אם הוא משקיע את כספו או מבזבז אותו.

מה שאני אומר שהאיכות של המכשיר טובה, אולי לא לאודיופיל, לי זה סבבה, למה לפסול מראש מבלי לשמוע את האיכות,

למה לגרום לאדם שמתעניין במערכת לא משנה איזו, להרגיש חרא עם עצמו?

הרי זה בכלל לא היה הנושא, סה"כ שאלתי על דגם מסויים, ועכשיו קוראים לי שקרן, איזה פורום נחמד יש כאן.

 

שמע, הפורום מיועד לכולם, אם האודיופילים מרגישים שזה זבל, שישתקו, הם לא הרוב, ואדם שיש לו את המכשיר, מרוצה מאוד, לא אני.

אז מספיק לקשקש במוח.

פורסם
אני מצטט את עצמי כי בטוח לא טרחת ליקרוא:

 

"אנשים מדברים פה עם נסיון של שנים, אנשים רבים עברו פה המון, גם מערכות סיניות וגם מערכות מותג"

 

אם היית צודק מערכות סיניות כבר היו בראש הרשימה, תעשה השוואה דאבל דין סיני ודאבל דין קצת יותר "אמין", תבין בעצמך למה ההעדפה היא לאמינות, בנוסף גם לאיכות.

 

אבל אתם לא מכירים את המכשיר, מישהו אמר כאן שהמכשיר עובד שנתיים והכל טוב, למה לפסול? וקראתי כל מילה, לא אמרתי שהסינים הם הכי טובים, אבל זאת מערכת מוכחת מאחר ויש אותה למספר אנשים שהמליצו לי.

 

תתקלקל, נתקן, או נקנה חדשה, מה הקטע?

 

למה לדבר על כל המערכות? אני מדבר על זאת ספציפית, ולמותגים לעולם יהיה שוק, כי יש אנשים שנעולים על זה, הניסיון של 10 מערכות סיניות נניח שלילי, והינה יש מערכת לא רעה שעושה את העבודה שמספיקה לרוב האנשים הרגילים והנורמאליים...:wink:

פורסם

אני אצטט את עצמי שוב כי כמובן לא קראת:

 

אפשר להבין אותך כי הציפיות שלך מהד יוניט הוא לא כמו הציפיות של הצרכן האודיופיל, מכאן ניתן להבין שיש שוני ומה שלטעמנו פחות טוב בשבילך זה סוף הדרך, וזה לגיטימי.

 

אם הדיון היה נסגר פה אז הכל טוב ויפה, כבר היו דיונים כאלו שנסגרו בצורה נעימה, אבל אתה המשכת להגיד שסיני זה טוב למרות כל ההצהרות והנסיון של כולם אתה בטוח שזה טוב, ואנחנו מנסים להסביר לך (בצורה יפה!) שיש דברים יותר טובים ושהקניה שלך תשתלם יותר אם תהיה פתוח למוצרים, הרי אנשים מדברים פה עם נסיון של שנים!

 

בוא נסכם את הדיון כך: זה נושא שנוי במחלוקת כי מה שטוב לך לא בהכרח טוב לי, אבל בגדול אם אתה מרוצה זה מה שחשוב, אבל תיקח לתשומת ליבך שאנשים שניסו דברים כאלה בעבר התאכזבו, ואנחנו לא מעוניינים שתתאכזב, שתלמד מהטעויות של אלה שטעו, כל עוד אתה מרוצה זה מה שחשוב.

JL Audio

פורסם
אני אצטט את עצמי שוב כי כמובן לא קראת:

 

 

 

אם הדיון היה נסגר פה אז הכל טוב ויפה, כבר היו דיונים כאלו שנסגרו בצורה נעימה, אבל אתה המשכת להגיד שסיני זה טוב למרות כל ההצהרות והנסיון של כולם אתה בטוח שזה טוב, ואנחנו מנסים להסביר לך (בצורה יפה!) שיש דברים יותר טובים ושהקניה שלך תשתלם יותר אם תהיה פתוח למוצרים, הרי אנשים מדברים פה עם נסיון של שנים!

 

בוא נסכם את הדיון כך: זה נושא שנוי במחלוקת כי מה שטוב לך לא בהכרח טוב לי, אבל בגדול אם אתה מרוצה זה מה שחשוב, אבל תיקח לתשומת ליבך שאנשים שניסו דברים כאלה בעבר התאכזבו, ואנחנו לא מעוניינים שתתאכזב, שתלמד מהטעויות של אלה שטעו, כל עוד אתה מרוצה זה מה שחשוב.

 

אני מקבל את דברייך בהסתייגות,

כשיהיה למישהו ניסיון עם המכשיר הספציפי הזה, תנסו להסביר לי.

כל עוד אין לכם עם המכשיר הספציפי הזה, אל תנסו לשכנע.

סיני פחות טוב, סבבה, לי הוא מצויין.

פורסם

אתה אפילו לא טורח לקרוא מרוב שאתה מקובע בדעה שלך.

נעשה את זה הכי פשוט,עבדתי אצל מתקין,התקנתי עשרות כאלה,חלק לא מובטל מהם חזרו לתיקון/החלפה.

תתחדש ותפסיקו לחפור.

מצד אחד אתה בא להתעייץ,מצד שני אתה כבר מקובע בדעה שלך לפני שבכלל פתחת את השרשור הזה.

בקיצור תלמד מאנשים יותר מנוסים ממך,גם זול וגם זוגלובק מתחילים בז' ובשניהם תקבל נקניקיה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
אתה אפילו לא טורח לקרוא מרוב שאתה מקובע בדעה שלך.

נעשה את זה הכי פשוט,עבדתי אצל מתקין,התקנתי עשרות כאלה,חלק לא מובטל מהם חזרו לתיקון/החלפה.

תתחדש ותפסיקו לחפור.

מצד אחד אתה בא להתעייץ,מצד שני אתה כבר מקובע בדעה שלך לפני שבכלל פתחת את השרשור הזה.

בקיצור תלמד מאנשים יותר מנוסים ממך,גם זול וגם זוגלובק מתחילים בז' ובשניהם תקבל נקניקיה.

 

לא טורח לקרוא?

מה בדיוק לא קראתי?

 

ואם נקבל נקניק, נכין סנדוויץ, ואם לא, אז סבבה,

כולה 1500 שקל כולל התקנה. שווה ביותר :-D

 

ואם אתה רוצה שיפסיקו לחפור, אל תענה, המילה האחרונה תהיה שלי, תמיד. :evil:

פורסם

רצית דעה ממישהוא שיש לו ניסיון עם המכשיר, קיבלת אותה ממישהוא שהיה לו ניסיון עם עשרות מכשירים כאלו.

אתה מרוצה? טוב לך עם המכשיר הסיני? שיבושם לך, האיכות שלו מעולה? אשרי המאמין. מדוע אתה כל כך מחפש אישור של מישהוא? תתחדש ותהנה. וכעת למען ההרגשה הטובה שלך, אתה מוזמן לומר את המילה האחרונה.

את טעם נרכש,את כמו בירה,כמו סיגריות,כמו קפה.

פורסם

אז סמן לעצמך V ליד הגבר בת.ז.

עובדה:

כבר קרוב ל5 שנים שיש לי מערכת דין אחד של אלפיין מסוג IDA-X100, לא ממש HI-END. הלכו שני אייפודים והמערכת הזו עדיין לא מזייפת לרגע.

עובדה:

ברכב הראשון שלי, בגלל שלא בדקתי והאמתי למתקין התקינו מערכת 1דין עם מסך נפתח שהמסך הלך כעבור חצי שנה והוחלף תחת אחריות, אחרי שנה וחצי המערכת קיצרה ושרפה את כל צמת הסטריאו.

עובדה:

במגאן של חבר הותקן דאבל דין של חברת פרימייר (לא פיוניר פרמייר) וזה הוחלף תחת אחריות כאשר קצרים פנימיים, ריסטים ושאר בישין מרעין כעבור שלושה חודשים (!) למערכת חדשה שגם היא מתה כעבור שנה. אחרי זה הוא כבר התקין דאבל דין של פיוניר במחיר של קרוב ל3000 ש"ח. עברה פלוס מינוס שנה וחצי והחיים יפים.

 

אתה כנראה לא תמצא מישהו עם מערכת סבירה בפורום הזה שיתפשר על הנגן, נקודה. תמצא פה אלפיינים, JVCים, פיונירים, קלריונים ועוד כמה, אבל אני בספק אם תמצא מוצרים כמו זה שהבאת.

 

בקשר להתקנות, לא יעזור לך בית דין גבוה לצדק. כמות האנשים שנכוו פה מהתקנות זולות היא לא נתפסת. לא יעזור לך. אני אישית מעדיף מערכת סבירה ב500 ש"ח עם רמקולים בעוד 500 ולהשקיע בתשתית ראויה שתמשיך איתי אח"כ. וזה באמת מה שקרה בסוף אחרי הסינית שנשרפה לי. קניתי קנווד פשוטה עם קומפ' של מורל מיד שניה, ועוד בערך 1200 רק בהחיווט (ההתקנה עצמה של החלקים נעשתה על ידי). אני זוכר את זה במדויק כי היו לי אז 2500 ש"ח לכל העסק.

 

למען האמת, אני ממש מאחל לך שתהנה מהמערכת. פשוט מעניין אותי לראות מה יקרה כשזו תחיל לעשות בעיות.

 

ועוד אנקדוטה אחרונה.

הדבר היחיד שמקבלים מללכת עם הראש בקיר זה מצח שטוח.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם
רצית דעה ממישהוא שיש לו ניסיון עם המכשיר, קיבלת אותה ממישהוא שהיה לו ניסיון עם עשרות מכשירים כאלו.

אתה מרוצה? טוב לך עם המכשיר הסיני? שיבושם לך, האיכות שלו מעולה? אשרי המאמין. מדוע אתה כל כך מחפש אישור של מישהוא? תתחדש ותהנה. וכעת למען ההרגשה הטובה שלך, אתה מוזמן לומר את המילה האחרונה.

 

אני אהנה ממנה, תאמין לי, ואם תתקלקל נחליף, אף אחד לא אמר שחסר לי כסף :wink:

פורסם
אז סמן לעצמך V ליד הגבר בת.ז.

עובדה:

כבר קרוב ל5 שנים שיש לי מערכת דין אחד של אלפיין מסוג IDA-X100, לא ממש HI-END. הלכו שני אייפודים והמערכת הזו עדיין לא מזייפת לרגע.

עובדה:

ברכב הראשון שלי, בגלל שלא בדקתי והאמתי למתקין התקינו מערכת 1דין עם מסך נפתח שהמסך הלך כעבור חצי שנה והוחלף תחת אחריות, אחרי שנה וחצי המערכת קיצרה ושרפה את כל צמת הסטריאו.

עובדה:

במגאן של חבר הותקן דאבל דין של חברת פרימייר (לא פיוניר פרמייר) וזה הוחלף תחת אחריות כאשר קצרים פנימיים, ריסטים ושאר בישין מרעין כעבור שלושה חודשים (!) למערכת חדשה שגם היא מתה כעבור שנה. אחרי זה הוא כבר התקין דאבל דין של פיוניר במחיר של קרוב ל3000 ש"ח. עברה פלוס מינוס שנה וחצי והחיים יפים.

 

אתה כנראה לא תמצא מישהו עם מערכת סבירה בפורום הזה שיתפשר על הנגן, נקודה. תמצא פה אלפיינים, JVCים, פיונירים, קלריונים ועוד כמה, אבל אני בספק אם תמצא מוצרים כמו זה שהבאת.

 

בקשר להתקנות, לא יעזור לך בית דין גבוה לצדק. כמות האנשים שנכוו פה מהתקנות זולות היא לא נתפסת. לא יעזור לך. אני אישית מעדיף מערכת סבירה ב500 ש"ח עם רמקולים בעוד 500 ולהשקיע בתשתית ראויה שתמשיך איתי אח"כ. וזה באמת מה שקרה בסוף אחרי הסינית שנשרפה לי. קניתי קנווד פשוטה עם קומפ' של מורל מיד שניה, ועוד בערך 1200 רק בהחיווט (ההתקנה עצמה של החלקים נעשתה על ידי). אני זוכר את זה במדויק כי היו לי אז 2500 ש"ח לכל העסק.

 

למען האמת, אני ממש מאחל לך שתהנה מהמערכת. פשוט מעניין אותי לראות מה יקרה כשזו תחיל לעשות בעיות.

 

ועוד אנקדוטה אחרונה.

הדבר היחיד שמקבלים מללכת עם הראש בקיר זה מצח שטוח.

 

וואלה, צריך לבדוק את המצח שלי, לא חושב שהוא כל כך שטוח.

שמע, כל אחד והמזל שלו, גם מערכות טובות נדפקות, פשוט כמות המערכות הסיניות במחירים היותר שפויים היא גדולה יותר,

ולכן ברור שהתחלופה תהיה רבה יותר.

 

כמו שאמרתי, יתקלקל, יש אחריות, אחרי האחריות יהיה אוטו ספורט, אז מן הסתם תהיה מערכת אחרת... בגלל זה אני לא משקיע עכשיו סכום גבוה, תוך שנה אני מחליף את המאזדה שיש לי קשר ריגשי אליה...

פורסם

אנשים, גלשנו לתחומים אפלים,

סה"כ שאלתי על המערכת, ואתם התחלתם להכנס בי ולשכנע אותי שהיא זבל.

 

אז לא הצלחתם ואני לא התכוונתי לשנות דיעה של אף אחד.

 

לא אוהב סטיגמות והכללות, זה מיותר, ולא נכון.

 

כל אחד לגופו ובעיקר למזלו.

 

תהנו עם המערכות שלכם, אני אהנה עם שלי, ושלום על ישראל.

 

רק חומר למחשבה, כמה מערכות סיניות נמכרות וכמה מהחברות הגדולות, תאמינו לי, הרוב הגדול והמוחלט

הוא סיני או צ'רקסי, כי אדם עם משכנתא (לא אני) ומשפחה, לא ישקיע 5000 שקל במערכת ברכב, סדר עדיפויות אמרנו כבר???

פורסם

כנראה שגם ככה לא ישנה מה יגידו לך זה לא ישנה את דעתך. באת לקבל פרגון על המערכת שופוני שאתה רוצה, ולא שום דבר אחר. כי כל אדם שפוי היה מקשיב, והיה מביא מערכת פשוטה יותר בזול יותר לפי מה שרשמת.

כל מה שאתה רוצה זה דאבל דין בזול, וזה בסדר. אבל תגיד שלא אמרו לך אם יקרה משהו.

 

ואיך אמרו הגשש?

הכל בסדר בחורצ'יק, סע לשלום. המפתחות? בפנים.

 

ואני חושב שהמראה שלך לא בסדר. כי כל תגובה שלך משטחת לך את המצח עוד קצת.

 

והנה עוד עריכה.

חברה סינית שמוכרת במלא מליונים היתה מוכרת גם בחו"ל, לא?

העובדה שגוגל לא מצא אף מדינה בעולם שמוכרת את החברה הזו. חוץ מישראל, זאת אומרת.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

ואני כמעט בטוח שאלה שמתלהבים מסאבים, מגברים, מערכות באלפי שקלים, הרוב הוא צעירים מתלהבים שחושבים

שרכב הוא דיסקוטק מהלך על 4 גלגלים, מגוכח ומיותר לדעתי.

 

רוב האנשים נוסעים ברכב עם רדיו דיסק בסיסי ונהנים מהחיים, בלי מגברים, בלי סאבים כי צריך מקום לקניות,

אז מי שמתלהב וזה עושה לו את זה, שיהנה.

 

כל אחד לפי דרישתו, אבל צריך לכבד כל אחד גם עם מערכות סיניות מעפנות, ולתת הרגשה טובה.

 

זה משהו בסיסי שחברי הפורום כאן שכחו, דרך ארץ.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4872 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...