Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4872 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סליחה שאני מתערב,

אבל לי היה מערכת דאבל דין של Preimer,

ניגנה יפה במשך חצי שנה, ולא הכי עניין אותי איכות הסאונד וכו'.

לאחר חצי שנה של ניגון, פתאום המערכת השתגעה, מגבירה ומנמיכה ווליום לפי רצונה, מתאפסת באמצע הנסיעה ושבזמן שהאיפוס מתלווה בקול "פיצוץ" מהסאב ועוד כל מיני שיגועים כאלו ואחרים.

השיא היה בזמן שהמערכת פשוט החליטה לתת לי מסך לבן שמלווה במין תדר גבוה מאוד, ששרף לי את טוויטר ימין (וגם את האוזן) ושוב, קול פיצוץ מהסאב. עצרתי את הרכב הסתכלתי והמנורה של הפרוטקשיין הייתה דלוקה במגבר.

נסעתי למתקין, החלפתי את הדאבל דין לאחד של פיוניר, את שני הטוויטרים לחדשים ומאז הכל שקט.(בלי קשר לאופציות שנוספו למערכת, כי שוב, זה לא מעניין אותך)

HU: Pioneer AVH-Z5050BT + Mosconi AMAS-LD4C DSP: Mosconi Gladen 6to8 AEROSPACE Amp1: Mosconi AS200.4 Amp2: Mosconi AS100.4 Front: Gladen AEROSPACE 165.3 ACTIVE Sub: DOUBLE Gladen Zero Pro 10

  • תגובות 122
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

nice_guy אני ממש לא מבין אותך.

שאלת אם מכירים/או ששמעו את הדאבל הזה.

ענו לך אנשים מאוד רציניים בתחום-כולל חוות דעת המקצועית שלהם-ואתה בשלך.

מה גם שהדבר נראה מוזר רכשת ואז אתה בא להתייעץ?

אתה גם ככה לא נשמע כאחד שאם היו אומרים לו "שיש את המערכת הספציפית שלך לאדם מסוים והיא נוראית" אז הייתה מבטל את עסקת הקנייה.

קח את הדברים ברוח טובה, ותתחדש!

פורסם
nice_guy אני ממש לא מבין אותך.

שאלת אם מכירים/או ששמעו את הדאבל הזה.

ענו לך אנשים מאוד רציניים בתחום-כולל חוות דעת המקצועית שלהם-ואתה בשלך.

מה גם שהדבר נראה מוזר רכשת ואז אתה בא להתייעץ?

אתה גם ככה לא נשמע כאחד שאם היו אומרים לו "שיש את המערכת הספציפית שלך לאדם מסוים והיא נוראית" אז הייתה מבטל את עסקת הקנייה.

קח את הדברים ברוח טובה, ותתחדש!

תודה

 

וזאת אחלה מערכת,

תתאמצו בשביל הספורט ללכת לשמוע אותה.

 

אגב, רכשתי אותה רק עכשיו. :)

פורסם
סליחה שאני מתערב,

אבל לי היה מערכת דאבל דין של Preimer,

ניגנה יפה במשך חצי שנה, ולא הכי עניין אותי איכות הסאונד וכו'.

לאחר חצי שנה של ניגון, פתאום המערכת השתגעה, מגבירה ומנמיכה ווליום לפי רצונה, מתאפסת באמצע הנסיעה ושבזמן שהאיפוס מתלווה בקול "פיצוץ" מהסאב ועוד כל מיני שיגועים כאלו ואחרים.

השיא היה בזמן שהמערכת פשוט החליטה לתת לי מסך לבן שמלווה במין תדר גבוה מאוד, ששרף לי את טוויטר ימין (וגם את האוזן) ושוב, קול פיצוץ מהסאב. עצרתי את הרכב הסתכלתי והמנורה של הפרוטקשיין הייתה דלוקה במגבר.

נסעתי למתקין, החלפתי את הדאבל דין לאחד של פיוניר, את שני הטוויטרים לחדשים ומאז הכל שקט.(בלי קשר לאופציות שנוספו למערכת, כי שוב, זה לא מעניין אותך)

 

פרמייר זה מותג של פיוניר, אותם מכשירים. יכול להיות שהמכשיר הספציפי שלך התקלקל או שאחרי חצי שנה של נסיעה משהו השתבש בהתקנה(כבלים משתחררים). אין אפשרות להסיק מסקנות לגבי ציוד זה או אחר מתקלות כאלו במיוחד כשאתה מחליף למכשיר מאותה חברה ומספר שהכל בסדר. ברגע שהתקינו לך מכשיר חדש אפשר בקלות לטעון שסידרו את ההתקנה ולכן הכל עובד טוב.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=122380#post122380

פורסם

עדיאל, תחקור קצת לפני שאת עונה.

ישנם דמי פרימייר שהיא אכן חברת הבת של פיוניר ויש גם מוצרים נטו סינים תחת השם פרימייר.

המחיר והאיכות בהתאם לשניהם.

פורסם

מוצרים של פיוניר אף פעםלא מתקלקלים.

זה משהו שעובד ללא תקלות 110% .

 

אתם ממש מצחיקים בפורום.

גם מרצדס ובמוו מתקלקלים, על אחת כמה וכמה מכשירי אלקטרוניקה.

על כל אחד שיגיד שהפיוניר שלו אף פעם לא התקלקל, אפשר להביא 10

עם אותה דוגמה על מכשיר סיני.

 

תפסיקו להכליל... ממש סטיגמות... עצוב!

פורסם

הדבר היחיד שעצוב בפוסט הזה זה אתה.

רכב סיני לא תעז לקנות אבל להגן הגנת נפש על מוצרים סיניים אתה עושה בלי לחשוב פעמיים.

תעשה בדק בית.

פורסם
עדיאל, תחקור קצת לפני שאת עונה.

ישנם דמי פרימייר שהיא אכן חברת הבת של פיוניר ויש גם מוצרים נטו סינים תחת השם פרימייר.

המחיר והאיכות בהתאם לשניהם.

 

התשובה שלי מבוססת על מה שכתוב ב FAQ(זכרתי שיש שם קטגוריה בנושא) ועל מה שהיה ידוע לי.

המידע שאתה מדבר עליו כניראה נמצא בפורום אבל לא ב FAQ.

בכל מקרה תודה על העידכון.

פורסם
הדבר היחיד שעצוב בפוסט הזה זה אתה.

רכב סיני לא תעז לקנות אבל להגן הגנת נפש על מוצרים סיניים אתה עושה בלי לחשוב פעמיים.

תעשה בדק בית.

 

ידידי, אם הפורום הזה הוא למולטימדיה "גיזעית בלבד" אז תשנו את השם בהתאם.

כפורום בתחום הרכב, בנושא מולטימדיה, צריך לכבד ולענות על כל שאלה גם אם המערכת היא צ'רקסית, הודית, או מרוקאית,

משום מה בפורום הזה אוהבים להתלהם וישר לפסול משהו שמיוצר בסין מבלי להכיר אפילו את המוצר.

 

פניה למנהל הפורום, הפורום הוא חופשי לכולם, לכל סוגי השאלות ולכל סוגי היצרנים, בין אם סיני, או גרמני או אמריקאי.

 

כשאני שאלתי שאלה פשוטה על דגם מאוד ספציפי, שכנראה אף אחד לא מכיר בפורום, התחילו לפסול את המערכת מבלי להכירה, להתלהם, ולהוכיח שמערכת אחת סינית התקלקלה הכל חרא (סליחה על השפה).

 

זה לא פורום מולטימדיה, זה פורום מולטימדיה מותגי, גועל נפש, וחבל שככה אנשים מתיחסים לשאלה פשוטה שאין להם מושג ירוק על המכשיר.

פורסם

באופן כללי זה פחות פורום מולטימדיה, ויותר בסגנון של פורום אודיו (שתמיד ימליצו בו על מוצרים ברמה), נדיר שמישהו יקבל כאן המלצה לדאבל דין באופן כללי גם אם מדובר בדאבל דין הכי טוב של אלפיין, כי גם הוא לוקה בחסר מבחינת איכות צליל, פשוט כי זה גורע מאיכות האודיו, על אחת כמה וכמה המצלצה למוצר מדבקה סיני.

באמת שאני שמח בשביך שאתה מבסוט, ואני לא רוצה לבאס אותך אחרי שקנית.

 

תהיה בטוח שאין פה נעילה על מותגים, אם הייתה היית רואה שלכולם יש את אותו הציוד, אבל זהו איננו המצב,

 

בתור אחד שעד לפני שנה אמר שיותר ממגבר שלjbl , כמו שהיה לי, לא צריך, ושהכל זה סתם שמות שבעבורם המוצרים יקרים יותר, היום לא רק שאני מדבר אחרת, אני לא מבין למה אנשים קונים jbl שיש ציוד הרבה יותר טוב בלא הרבה יותר כסף.... אז אתה בא ואומר לי לך אחורה?

 

תהנה מהמערכת!

SCANSPEAK

פורסם
באופן כללי זה פחות פורום מולטימדיה, ויותר בסגנון של פורום אודיו (שתמיד ימליצו בו על מוצרים ברמה), נדיר שמישהו יקבל כאן המלצה לדאבל דין באופן כללי גם אם מדובר בדאבל דין הכי טוב של אלפיין, כי גם הוא לוקה בחסר מבחינת איכות צליל, פשוט כי זה גורע מאיכות האודיו, על אחת כמה וכמה המצלצה למוצר מדבקה סיני.

באמת שאני שמח בשביך שאתה מבסוט, ואני לא רוצה לבאס אותך אחרי שקנית.

 

תהיה בטוח שאין פה נעילה על מותגים, אם הייתה היית רואה שלכולם יש את אותו הציוד, אבל זהו איננו המצב,

 

בתור אחד שעד לפני שנה אמר שיותר ממגבר שלjbl , כמו שהיה לי, לא צריך, ושהכל זה סתם שמות שבעבורם המוצרים יקרים יותר, היום לא רק שאני מדבר אחרת, אני לא מבין למה אנשים קונים jbl שיש ציוד הרבה יותר טוב בלא הרבה יותר כסף.... אז אתה בא ואומר לי לך אחורה?

 

תהנה מהמערכת!

 

שוב, לפי השם זה פורום מולטימדיה, לא אודיו, ושוב, אני אוהב לשמוע מוזיקה ולראות סרטים עם צלילי מדהים, בבית.

אני מתעצבן בגלל היחס המתנשא של אנשים כאן שחושבים שהם יודעים הכל, וישר מורידים ערך כשלמישהו אחר יש נניח מערכת סינית.

הרי לא שאלתי אף אחד כאן מה דעתכם על מערכות סיניות, נכון? אז למה היה צריך לתת את התשובות הלא מכובדות?

לא מכירים את הדגם, אל תענו בכלל, תאמת ציפיתי שלא יהיו תגובות בכלל.

אבל לזלזל במישהו ובמשהו שלא מכירים בכלל? זה יחס בפורום פתוח?

 

אנשים נכבדים, תרדו לארץ, אתם לא מכירים אותי ואת האיכויות שאני אוהב וואת יכולות הקניה שלי, לא אתם תשפטו את מה שאני קונה ובטח לא אותי.

 

לא מכירים תדגם, תשתקו, אל תנסו לשכנע אותי שהוא חרא, כי במקרה, הוא ממש לא!!!

 

ואגב, אחרי יחס כזה, תאמינו לי, שהרבה אנשים רוצים לשאול שאלה ולא רוצים לחולל מהומה בגלל יחס מעפן, לי במקרה לא איכפת מאף אחד כאן ולא רואה ממטר אף אחד, אז נלחמתי ברעיון ההכללה שמאוד מציק ומאוד מוטעה. קצת בגרות

פורסם

זה שלא אכפת לך מאף אחד וכל השטויות האלה מראות שאתה גבר גבר.8)

זה שמעצבן אותך שאנשים חושבים שהם יודעים הכל מראה שאתה משעשע.:lol:

 

עכשיו רציני, אנשים נתנו את דעתם וזה לא משנה אם הם צודקים או טועים ולא משנה מה הנושא. פורום נועד בכדי לעזור להחליט ובכדי לקבל נקודות מבט שונות משלך על אותו נושא, אם אתה לא מסכים אם אנשים זה בסדר אתה לא צריך להוכיח לאף אחד שום דבר ודרך הפורום בצורה כזאת לא תצליח לשנות את דעתו של אף אחד. כל הסיבות שציינתי גורמות לדיון הזה להיות לא רלוונטי, במיוחד שקנית כבר את המערכת.

פורסם
זה שלא אכפת לך מאף אחד וכל השטויות האלה מראות שאתה גבר גבר.8)

זה שמעצבן אותך שאנשים חושבים שהם יודעים הכל מראה שאתה משעשע.:lol:

 

עכשיו רציני, אנשים נתנו את דעתם וזה לא משנה אם הם צודקים או טועים ולא משנה מה הנושא. פורום נועד בכדי לעזור להחליט ובכדי לקבל נקודות מבט שונות משלך על אותו נושא, אם אתה לא מסכים אם אנשים זה בסדר אתה לא צריך להוכיח לאף אחד שום דבר ודרך הפורום בצורה כזאת לא תצליח לשנות את דעתו של אף אחד. כל הסיבות שציינתי גורמות לדיון הזה להיות לא רלוונטי, במיוחד שקנית כבר את המערכת.

 

אני ניסיתי לשנות את דעתו של מישהו?

אנשים כאן ניסו לשכנע אותי שסיני משמע דפוק.

 

וזה באמת לא התחיל כדיון כללי, שאלתי ספציפית על דגם, למה היה צריך להכניס את כל החומר הלא רלוונטי? וכמובן שהנושא הוא חשוב, הוא המהות, אם הייתי רוצה לנהל דיון כללי על סינים מול לא סינים, הסינים היו מנצחים כי הם רבים יותר :wink:

 

ואגב, אני באמת גבר גבר 8)

פורסם

לפחות תיצמד לעובדות ואל תשקר, להפוך אותנו לחולי מותגים ופוסלים על הסף דברים זה הכי קל.

שאלת אם מישהו מכיר את המערכת, ענו לך שהמוצר סיני ויש ספק באמינותו ובטח ובטח על איכותו.

ענית בחזרה ישר, בלי התייחסות למוצר הזה ספציפית או לא ורשמת :״ןלאנשים יש נטיה מובנית של לזלזל בסינים, אבל גם המערכות של פיוניר קנווד והשאר, לרוב מורכבות בסין או במזרח הרחוק, אז מה זה אומר???״..

משם באה הטענה הנגדית שלי וכנראה מה שקשה לך להשלים איתו כי אתה יודע שזה נכון.

אז לבוא להגיד שאנחנו אנטי ודבקים רק במותגים זה שקר ענק שלך, כשם שאתה משווה מוצר שעבר מחקר ופיתוח, בקרות איכות מחמירות וכן הלאה והלאה למוצר שהועתק/שובט ללא שום בקרת איכות, בלי אמינות בהצהרות הרשומות בו.

אתה הוא זה שעושה השוואות מטופשות וקורא לנו מקובעים??

אל תהפוך את העובדות.

מישהו אמר לך שאתה חייב להוציא סכומים על מערכת לרכב?? תראה לי שורה כזאת פה.

אוהב לשמוע באיכות זבל אבל העיקר להגיד יש לי מולטימדיה ברכב? תעשה חיים, אם כלכך היה חשוב לך איכות היית משקיע את הסכום בסינגל דין איכותי וזהו, אבל כנראה מי שמופע ממשהו זה נטו אתה.

ביקשת ביקורת קיבלת, אף אחד לא הכריח אותך לקנות.

יצאת קטן מאוד, גבר גבר בטוח שלא.

פורסם

בוא תחשוב למה הסיני קיבל שם שהוא דפוק? למה הוא זול? כשעשיתי את המשוואה הזאת יצא לי תשובה X, אבל כשהתנסיתי זה רק חיזק את תשובה X, לא פעם יצא לי להיפגש במוצרי אלקטרוניקה סיניים, מרוצה? לא הייתי.

 

אפשר להבין אותך כי הציפיות שלך מהד יוניט הוא לא כמו הציפיות של הצרכן האודיופיל, מכאן ניתן להבין שיש שוני ומה שלטעמנו פחות טוב בשבילך זה סוף הדרך, וזה לגיטימי.

 

אבל תחשוב על זה ככה: אם הZED היה מספיק טוב ואיכותי ובנוסף זול, גם הצרכן האודיופיל היה קונה ובעצם כל החברות הגדולות וה"יוקרתיות" לא היו מוצאות סיבה להתקיים, אני צודק? זה שאנשים קונים מערכות בהרבה כסף לא אומר שהם מחפשים לבזבז אותו.

אנשים מדברים פה עם נסיון של שנים, אנשים רבים עברו פה המון, גם מערכות סיניות וגם מערכות מותג, הרי שוב: אם אתה היית צודק אף חברה לא הייתה מתקיימת, ובמערכות היי אנד היו שמים רדיו סיני לא? איפה תמצא מערכת היי אנד עם רדיו סיני?

JL Audio

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4872 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...