Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7955 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה אתם אומרים על המגבר הזה ?

http://www.olsale.co.il/olsale/Description.aspx?auction_id=7131203&type=1&product=1&category_name=%f8%f1%e9%e1%f8%e9%ed+%e5%ee%e2%e1%f8%e9%ed

 

אני רוצה אותו בשביל הרמקולים האחוריים

כמה אתם חושבים שהוא מוצי לערוץ ( RMS ) כמובן שנקי ולא סתם זריקה של החברה...

 

מחכה לתשובות מתן

פורסם

בדקתי אחי אלו הנתונים

 

RMS Power Output @ 14.4V50W x 2 @ 4 Ohms70W x 2 @ 2 Ohms130W x 1 @ 4 Ohms (bridged mono)

 

הוא יינתן לך ב4 אוהם בערך 41-42 וואט RMS ב 12 וולט

פורסם

כימעט כל מגבר יתן עוצמה נחותה ב12 וולט, וזה אינו כמות הוולט שלנו ברכב,

כשהרכב מונע, יש לנו בין 13.5 ל 14.5 וולט

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

נו וכשהרכב לא מונע לא שומעים מוזיקה?

כולה ראיתי שהם חישבו באתר כמה זה גם ב13.8 וגם ב14.4 אז עניין אותי לחשב כמה זה ב12 ורשמתי

תלא צריך סתם לחפש בקטנות

פורסם

אני באמת לא מבין מה היתה פשר התגובה הטיפשית הזאתי.

"כשהרכב לא מונע לא צריך לשמוע"

מן הסתם, כשהרכב לא מונע אתה לא מפעיל מערכת אודיו בעלת צריכת חשמל גבוה, כי מן הסתם אם הרכב לא מונע, אתה מן הסתם רוצה את האופציה להניע אותו, "מן הסתם"

 

"הוא יינתן לך ב4 אוהם בערך 41-42 וואט RMS ב 12 וולט"

 

זה מידע דיי מיותר ויכול להטעות, זה העיניין שאני "מחפש אותך בקטנות" (אפשר לחשוב שזה באמת המצב).

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אז מה אתם חושבים שסוני יכולים לעמוד אחרי ההספקים שהם מצהירים ?

50 RMS ? מה אתם אומרים ?

 

והכי הכי הכי חשוב לי יש משיהו שיודע מה המחיר שלו???

פורסם

לא יודע מה התחום העיניין של סוני ברכב, אין לי ניסיון איתם

אך היתי אומר שהוא לא מוצלח מי יודע מה, תצטרך לוודא את העיניין עם מישהו שיש בבעלותו את המגבר, ולשמוע אם התמורה מספקת אותך, כי אחרי הכל מצהירים על עוצמה נחותה, גם אם הינה נכונה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני חושב בסוף אני ילך על המגבר כמו שגל קנה...40 RMS זה לא הרבה אבל זה נחמד מאוד...

שאלה קצת מפגרת

 

מה עדיף רמקולים אחורים של פיונר 80 RMS או רמקולים אחרויים של פיונר 80 RMS

מבחינה הגיונית אני חושב שאם הרמקול יתאמץ הרבה הוא גם ילך מהר...לאומת זאת רמקול שיקבל מקסימום אבל קסימום חצי מההספק שלו לא יתאמץ בכלל

 

אני חייב לציין שאני יותר מידי קצר במזומנים ואני מוציא את הכסף מהבלטות אז אם שווה את ה 100 שקל הבדל

פורסם
אני חושב בסוף אני ילך על המגבר כמו שגל קנה...40 RMS זה לא הרבה אבל זה נחמד מאוד...

שאלה קצת מפגרת

 

מה עדיף רמקולים אחורים של פיונר 80 RMS או רמקולים אחרויים של פיונר 80 RMS

מבחינה הגיונית אני חושב שאם הרמקול יתאמץ הרבה הוא גם ילך מהר...לאומת זאת רמקול שיקבל מקסימום אבל קסימום חצי מההספק שלו לא יתאמץ בכלל

 

אני חייב לציין שאני יותר מידי קצר במזומנים ואני מוציא את הכסף מהבלטות אז אם שווה את ה 100 שקל הבדל

פיוניר אחוריים 80 ארמס.:biglaugh::hihi:

Mitsubishi Super Lancer GLXi 95 Manual

×
×
  • תוכן חדש...