Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7954 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלת מה עדיף פיוניר 80 אר אם אס או פיוניר 80 אר אם אס?

40 אר אם אס לכל לרמקול זה לדעתי יספיק.אצלי היה מחובר מגבר 40X2 לרמקולים אחוריים 60 אר אם אס של פיוניר והייתי מרוצה

פורסם
אני חושב בסוף אני ילך על המגבר כמו שגל קנה...40 RMS זה לא הרבה אבל זה נחמד מאוד...

שאלה קצת מפגרת

 

מה עדיף רמקולים אחורים של פיונר 80 RMS או רמקולים אחרויים של פיונר 80 RMS

מבחינה הגיונית אני חושב שאם הרמקול יתאמץ הרבה הוא גם ילך מהר...לאומת זאת רמקול שיקבל מקסימום אבל קסימום חצי מההספק שלו לא יתאמץ בכלל

 

אני חייב לציין שאני יותר מידי קצר במזומנים ואני מוציא את הכסף מהבלטות אז אם שווה את ה 100 שקל הבדל

חחחח חזק...

התכוונתי פיונר 80 RMS או פיונר 80 RMS

 

סתם !

מה עדיף במצב הזה 80 או 40 RMS ?

פורסם

עדיף לך את ה80 ארמס, כדי לשמור על הרמקולים לזמן יותר ארוך עדיף לא להזרים להם את כמות ההספק שרשום שמוצהר עלייהם, לעומת זאת ה80 ארמס לא יגיעו למקסימום שלהם.

Mitsubishi Super Lancer GLXi 95 Manual

פורסם

רמקול שמוצהר שהוא יכול לעמוד ב80WRMS יכול או לפחות אמור להתמודד עם מגבר שנותן גם יותר מ80WRMS. הסיבה היא שבפועל, בגלל שההספק של המגבר תלוי בתדרים, ומוסיקה היא לא דיסק עם תדר קבוע ורציף, מגבר שמוצהר כ80WRMS יתן הספק נמוך מזה ויגיע ל80W רק לפרקי זמן קצרים.

פורסם
סבבה...

לשאל המרכזית !!

מישהו יודע כמה המגבר הזה עולה ?

שביקשת מימני לבדוק לך מההספק שלו הרצתי חיפוש בגוגל וזה קישר אותי לאיזה פורום בארץ

שאיזה אחד שמה רשם שהוא קנה אותו ב250 שקל.

 

תמיר

***** Amplifiers Jobs *****

***** VW Golf Function *****

***** 050-7-266-766 *****

מכירה של רדיו דיסק:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46216

×
×
  • תוכן חדש...