Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגבר ואום....


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7957 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה אני רוצה שתעזרו לי להבין משהו קטן...

1. עם אני לוקח 2 ערוצים ומחבר אותם בברידג זה אומר שכול ערוץ עובד על 2 אום ?

2. אם זה ככה זה אומר שאם אני מחבר 2 רמוקלים לכול ערוץ ( 2 אחוריים ו 2קדמים ל 2 ערוצים)

אז מבחינת המגבר אין הבדל הוא יתאמץ באותה צורה ?

פורסם

לא!

אם אתה מגשר 2 ערוצים אתה הופך את הערוץ למונו וכך זה מבטל לך הסטריאו,

ולא יורד לך ל2 אוהם, אתה יכול להוריד את הערוץ ל2 אוהם ברגע שאתה מחבר

במקביל זוג רמקולים או סאבים שההתנגדות של כל 1 ממנם היא 4 אוהם .

ואפשר לחבר לערוץ 1 זוג רמקולים במקביל שזה גם ירד ל2 אוהם אבל סטריאו.

הערוץ מכפיל את עצמו בעוצמה טלוי במגבר חברות אמינות לפי תאורייה מכפילות את העוצמה שלהם כמעט פי 4 (במונו).

Mitsubishi Super Lancer GLXi 95 Manual

פורסם
לא!

אם אתה מגשר 2 ערוצים אתה הופך את הערוץ למונו וכך זה מבטל לך הסטריאו,

ולא יורד לך ל2 אוהם, אתה יכול להוריד את הערוץ ל2 אוהם ברגע שאתה מחבר

במקביל זוג רמקולים או סאבים שההתנגדות של כל 1 ממנם היא 4 אוהם .

ואפשר לחבר לערוץ 1 זוג רמקולים במקביל שזה גם ירד ל2 אוהם אבל סטריאו.

הערוץ מכפיל את עצמו בעוצמה טלוי במגבר חברות אמינות לפי תאורייה מכפילות את העוצמה שלהם כמעט פי 4 (במונו).

את זה ידעתי

אבל לגבי האימוץ של המגבר ?

עם אני עובד בברדיג או ב 2 רמקולים לערוץ איפה הוא יתאמץ יותר ?

פורסם
לא!

אם אתה מגשר 2 ערוצים אתה הופך את הערוץ למונו וכך זה מבטל לך הסטריאו,

ולא יורד לך ל2 אוהם, אתה יכול להוריד את הערוץ ל2 אוהם ברגע שאתה מחבר

במקביל זוג רמקולים או סאבים שההתנגדות של כל 1 ממנם היא 4 אוהם .

ואפשר לחבר לערוץ 1 זוג רמקולים במקביל שזה גם ירד ל2 אוהם אבל סטריאו.

הערוץ מכפיל את עצמו בעוצמה טלוי במגבר חברות אמינות לפי תאורייה מכפילות את העוצמה שלהם כמעט פי 4 (במונו).

יש לך עוד לילמוד הרבה.

 

ברגע שאתה מחבר סאב או רמקול או כול דבר שהוא 4 אום בברידג'. ההתנגדות שנופלת על כול ערוץ היא 2 אום.

 

ואם לא ידעת את זה SUB תלמד ותפנים.

 

תמיר

***** Amplifiers Jobs *****

***** VW Golf Function *****

***** 050-7-266-766 *****

מכירה של רדיו דיסק:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46216

פורסם
יש לך עוד לילמוד הרבה.

 

ברגע שאתה מחבר סאב או רמקול או כול דבר שהוא 4 אום בברידג'. ההתנגדות שנופלת על כול ערוץ היא 2 אום.

 

ואם לא ידעת את זה SUB תלמד ותפנים.

 

תמיר

מה זה קשור תמיר????

הבנאדם שאל איפה המגבר יותר יתאמץ?

בחיבור של זוג רמקולים לערוץ 1 בודד!

או בבריג'.

ואם הוא מגשר הבריג' הופך להיות 2 אוהם!

Mitsubishi Super Lancer GLXi 95 Manual

פורסם
מה זה קשור תמיר????

הבנאדם שאל איפה המגבר יותר יתאמץ?

בחיבור של זוג רמקולים לערוץ 1 בודד!

או בבריג'.

ואם הוא מגשר הבריג' הופך להיות 2 אוהם!

אח שלי. אני יודע מה הוא רוצה לשאול כי הוא לפני חצי שעה היה אצלי באוטו ושאל אותי את זה.

 

הוא רצה לדעת עם להפעיל זוג רמקולים על ערוץ בודד וככה על שני ערוצים זה אומר 4 רמקולים על 2 ערוצים זה יהיה אותו עומס כמו סאב...

 

אז התשובה היא כן. וזה תלוי הרמקולים מגיעים לפחות עוצמה אז פחות מאמץ וגם הבאס חתוך מהם.

אז אין אותו עומס

 

אבל במקרה שה4 רמקולים מקבלים אותה עוצמה כמו הסאב אז העומס יהיה זהה.

 

אבל בגלל שחותכים את הבאס (אצלו בכול אופן) וגם זה פחות עוצמה משל הסאב אז העומס הוא קטן יותר.

 

תמיר

***** Amplifiers Jobs *****

***** VW Golf Function *****

***** 050-7-266-766 *****

מכירה של רדיו דיסק:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46216

פורסם

אני מבין שתמיר צודק אם לא שמישהו יגיד...

אז במידה ויש לי מגבר 4 ערוצים אם אני מחבר לו 2 סאבים או שאני מחבר סאב אחד ו 4 רמקולים

אז המגבר מתאמץ בצורה שווה

למה אני לא יחבר גם את האחוריים שלי למגבר ?

פורסם

בוא תראה

 

הכל תלוי בהספקים שהם צורכים ושתיתן להם

אבל ברגע שהמגבר יורד ל2 אוהם ועל אחת כמה וכמה לאוהם אחד והוא לא יציב הוא יישרף

ככל שההתנגדות גדולה יותר ככה הוא מתאמץ פחות אבל ההספק שלו יהיה חלש יותר

פורסם

קיצר תמיר ענה כאן על התשובה... המאמץ יהיה זהה או פחות עקב חיתוך התדרים שהרי הרמקולים לא מקבלים תדרים נמוכים אשר מאמצים את המגבר יותר.

מקווה שזה סוגר את הנושא מכל ויכוח וזיבולי שכל שלא קשורים ונוספים כאן. (ראה דוג' למטה).

 

TZABARY - מה הקשר !?!?!?!?!? ואיך הגעת ל 1 אוהם?

פורסם
אני מבין שתמיר צודק אם לא שמישהו יגיד...

אז במידה ויש לי מגבר 4 ערוצים אם אני מחבר לו 2 סאבים או שאני מחבר סאב אחד ו 4 רמקולים

אז המגבר מתאמץ בצורה שווה

למה אני לא יחבר גם את האחוריים שלי למגבר ?

אכן מתן, העומס שיש על המגבר הוא זהה, זאת אומרת.

כשמגבר עובד בברידג על שני ערוצים, ומחובר לאלמנט של 4 אוהם, זה "כאילו" כל ערוץ יורד ל2 אוהם.

משמע, אם המגבר שלך מוצהר כ2 אוהם סטראו, שמוציא 50 וואט. משמע, חובה שבגישור הוא יוציא בדיוק כפול

(ואם לא בדיוק אז כימעט הספק זהה לכפול)

 

עד כאן נושא ה"עומס" על המגבר, עכשיו לשאלת המאמץ....

כמובן שסאב שיכול לעמוד בהספק "בריא" יצרוך יותר הספק מ כל4 רמקולים.

משום שאת הסאבים שלנו אנחנו מכוונים ליחס סיגנל גדול יחסית לרמקול.

משמע, סאב תוכל לנצל יותר משום שאת העיוות של הסיגנל לא תשמע,(לדוגמא יחס של 1 ל5)

לעומת זאת אם תחבר 4 רמקולים, תצטרך להוריד גיין משום שהצליל כבר יישמע גרוע בגלל יחס סיגנל גבוה. (יחס אופייני הוא 1 ל3, לדוגמא)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...