Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4876 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, אני מעוניין לצבוע את הג'אנטים שלי בשחור, ויש עליהם מלא מלא שפשופים (מהבעל הקודם של הרכב)

צריך המלצה עם מה להשתמש כדי לשייף את הג'אנט ולהעלים לפחות חלק מהשפשופים.

בקשר לצביעה , אני חושב על פלסטי דיפ. קל, פשוט וחוסך זמן, ובתור סטודנט זמן זה לא משהו שיש לי בשפע.

 

אז איך ועם מה לשפשף את הג'אנט?

עד כמה אפקטיבי זה יהיה?

יש טעם לנסות לעשות את זה בכלל?

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

אף פעם לא עשיתי את זה , אבל אני כן מתכוון לעשות עוד מעט פרוייקט על ג'אנטים יד שניה שאני מתכנן לקנות ויש להם לא מעט שיפשופים.

 

ניקוי עם חומר לג'אנטים של SONAX , שיוף , מילוי עם חומר פחחים , שיוף , צביעה עם צבע פיימר ואח"כ צביעה עם צבע שעדיין לא החלטתי לגביו.

 
 

 

 
 
פורסם

יש לי ג'אנטים "אופיס דיפו"

כרגע לא בתקציב להחליף ג'אנטים, אז אני רוצה פשוט לצבוע בשחור ולנסות לטשטש כמה שיותר את השפשופים, אני לא מתכנן לעבוד עליהם קשה, כי הם מכוערים גם ככה :)

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

זו עבודה שדורשת המון זמן כדי לצאת טובה , לכן אם אתה מתכוון לחפף זה לא בשבילך .

דרוש שיוף כמה שיותר עמוק (אם הם היו במצב טוב היה אפשר להסתפק בשיוף שטחי) , אם השריטות עמוקות גם כמה מחזורים של צביעה בצבע יסוד ושיוף שלו , צביעת כמה שכבות צבע וזמן ייבוש , צביעה בכמה שכבות לכה וזמן ייבוש .

במקרים גרועים (מדרכות) יכול להיות שתצטרך לעבוד עם דרמל וחומרי מילוי , פה תשכח מהמונח מהיר .

 

כאמור אם זה לא בשבילך , תשקול פלסטידיפ , הרבה יותר פשוט ומסתיר פגמים .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

פלסטי דיפ זה מה שאני רוצה, אך אני רוצה לשפשף מעט כדי לטשטש טיפה את השריטות על הג'אנט.

אז אני שואל עם איזה חומרים ניתן להשתמש? נייר שיוף? איזה?

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם
פלסטי דיפ זה מה שאני רוצה, אך אני רוצה לשפשף מעט כדי לטשטש טיפה את השריטות על הג'אנט.

אז אני שואל עם איזה חומרים ניתן להשתמש? נייר שיוף? איזה?

 

 

מאוד תלוי בסוג ועומק השריטות. האם זה שריטות פשוטות, או כרסום מעליה על מדרכות כמו שmoonlight שאל?

בדרך כלל שריטות פשוטות יירדו עם נייר שיוף, עם עדיפות להתחיל מנייר גס ולעבור בהדרגה לנייר עדין. אם זה כרסום, אז לא יודע כמה כדאי להתעסק עם זה, הפתרון הוא שפכטל/חומר פחחים וצביעה, אבל הוא עלול ליפול מכל מהמורה קטנה בכביש כי אין מה שיספוג את האנרגיה של המכות שהגלגל מקבל.

פורסם

לא מזמן ראיתי מישהו בחו"ל עוטף את הג'נטים שלו בקרבון (נראה לי שיש גם סרטון ביוטיוב), לדעתי יצא ממש טוב וזה פתרון טוב לאחר שפכטל וצביעה.

פורסם
מאוד תלוי בסוג ועומק השריטות. האם זה שריטות פשוטות, או כרסום מעליה על מדרכות כמו שmoonlight שאל?

בדרך כלל שריטות פשוטות יירדו עם נייר שיוף, עם עדיפות להתחיל מנייר גס ולעבור בהדרגה לנייר עדין. אם זה כרסום, אז לא יודע כמה כדאי להתעסק עם זה, הפתרון הוא שפכטל/חומר פחחים וצביעה, אבל הוא עלול ליפול מכל מהמורה קטנה בכביש כי אין מה שיספוג את האנרגיה של המכות שהגלגל מקבל.

אפשר המלצות לניירות שיוף? עדין? גס?

איך זה הולך? לפי סוגים?

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

זה לא מפריע לי.

הג'אנטים שלי נראים על הפנים, הן מבחינת מראה והן מבחינת צבע.

שחור יעשה רק טוב.

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

זה מה שעשיתי ברכב הקודם שלי:

http://www.autosport.co.il/viewtopic.php?t=14577

 

אצלי היו מלא "כירסומים" בקצוות של הג'אנט ולא ממש רציתי להשקיע על סט חדש, לקחתי לחבר שהוא פחח הוא שייף, עשה תיקוני מילוי בקצוות הפגועות וצבע מחדש בגוון אפור גאנמטאל שבחרתי.

אם תרצה אוכל לתת לך את פרטיו בפרטי.

פורסם
אפשר המלצות לניירות שיוף? עדין? גס?

איך זה הולך? לפי סוגים?

 

יש שני סוגי ניירות: יבש ורטוב. היבשים הם בדרך כלל הגסים יותר, והרטובים הם העדינים יותר. כמובן שיש גם עדינים מאוד וגסים מאוד בשני הצדדים אבל הם פחות נפוצים.

איזה אתה ספציפית צריך? אין לי איך לדעת בלי לראות את הנזק. אם זה משהו חמור אז אתה צריך להתחיל מניירות גסים ובהדרגה לעלות לעדין ביותר ואז לצבוע. אם זה לא חמור, אז נייר בינוני עד עדין.

×
×
  • תוכן חדש...