Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4887 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

ברשותי גרנדה פונטו 2009 ואני מעוניין לשדרג את השמע המחורבן שכרגע יש בה למשהו יותר ראוי, כשהסכום שאני מעוניין להשקיע הוא עד 5,000 ש״ח כולל התקנה.

לדוד שלי יש אקסנט שהוא התקין בה סט קדמיים Dotech Ovation וכשבטלנו את הסאב שלו עדיין הייתי מרוצה מהסאונד, אז נראה לי שאפשר ללכת איתם ולגודל של 6.5״ לא אמורה להיות בעיה לפי מה שהבנתי.

רדיודיסק אני מביא cz500 מיד שניה בשביל שיהיה גם דיבורית.

 

עכשיו מבחינת סאב ומגבר - עברתי קצת על הפורום וה GTO1004 נראה כמו מקום להתחיל בו בשביל הקדמיים ואולי גם הסאב. מאחר ולרכב אין תא מטען גדול במיוחד, הייתי שמח לקבל המלצות לסאב של 8 או 10 אינץ׳ ושיסתדר עם תיבה קטנה ככל שניתן.

 

אני שומע בעיקר IDM ואלקטרונית "עדינה״ וחשוב לי שהסאב יהיה ממוקד. אין לי ממש כיוון עם הסאב ואשמח אם תוכלו למקד אותי.

 

תודה רבה לעוזרים!

פורסם

הדוטק אכן סט מאוד נחמד, והשילוב שלו גם jbl 1004 הם אכן שילוב טוב להתחלה,

בנוגע לסאב, קטן, בתיבה קומפקטית, אני ממליץ על DLS KW10 ,

http://ahuvishay.co.il/aecommerce/c7469/103979.php

ולדעתי הוא הכי מעולה ביחס לגודלו, ומחירו גם לא יקר. והוא יתאים גם להגברה.

 

פורסם

נגטיב נתן הערה חשובה, היכולת ספיגה של הסאב מוצהרת על 200 RMS, והמגבר יכול להיות עד 300, למרות שזה גם תלוי בהרבה דברים, בכיוונים חשוב שמישהו שמבין יתעסק שלא יגרם נזק.

 

פורסם

יש למכירה ביד את הרץ 250 שהוא גם כאופציה

לא צרכה להיות בעייה אם מכוונים כמו שצריך אך ניק' חיתוך

ומוזיקה אלקטרונית לא יודע עד כמה המורל טוב, אני חושב שיש סטים טובים ממורל לאלקטרו

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

תודה על התגובות!

 

אז ככה - אינני מתכוון לבצע את ההתקנה בעצמי, ואני גם לא ממש מתכוון לחסוך בחיווט/בידוד (אם יש צורך). המורל נשמעו טוב, אך מאחר ומדובר ב HU שונה ורכב שונה, אי אפשר לקחת את זה כמובן מאליו. אין לי בעיה לשמוע המלצות שלכם גם למגבר וסט קומפוננט אחרים שעשויים לקלוע להעדפות שלי.

 

אם יש כאן חבר'ה עם טעם דומה לשלי (לא ממש מצאתי מחיפוש בפורום), אשמח לשמוע מאחר ואת התקציב אני יחסית יכול למתוח (5,000 ₪). אספק על הדרך כמה דוגמאות למה שאני שומע, אם זה עוזר -

 

vYnmP8HOZ00 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

ZM1bI5V-0rg דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

וגם דברים קצת יותר "רגועים", סטייל -

 

CU5k9qtz-Q4 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

o4LsDPdD4T4 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

9qWkIweYB2Y דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
פורסם

אהלן, לדעתי התקציב שלך (שייגמר בכל אופן) מאפשר לך לרכוש מגבר יותר איכותי מ JBL המדובר (סוג של מגבר בחירת מחדל, לרוב מטעמים כספיים), בהחלט שיש מגברים טובים יותר, ולא הרבה יותר יקרים, תראה אם אתה מוצא משהו מעניין בפורום קנייה ומכירה, ממש אין צורך לקנות חדש, אם תמצא משהו מעניין תשאל עליו כאן.

 

לגבי המורל דוטק, באמת אחלה סט , בתקציב שלך אפשר לחשוב על משהו יותר טוב (אולי Krx2 של פוקל, מורל הייבריד, הרץ היי אנרגי), לפני בחירת סט חייב לשמוע אותו, שהרי לכל סט יש אופי, כולם נשמעים טוב אבל רצוי מאד שתלך על סט עם אופי שאתה מעדיף, תגיע למפגשים ותוכל לשמוע מגוון סטים ולהבין על מה מדברים שמורל נותנים צליל חם לעומת פוקל שנותנים גוון אחר.. ענייין של העדפה אישית נטו.

 

לגבי הסאב, אל תנעל ישר על סאב 10", למרות שלרוב הם מדויקים מאד, זה לא תמיד הדבר הכי חשוב, אפילו שעל פניו נשמע שכן, תגיע למפגשים להתרשמות.

 

מה לגבי HU? צריך ?

SCANSPEAK

פורסם

אם הוא כבר שמע את הדוטק ייתכן כי הוא לא יתחבר לסטים היותר חדים וקרים,

מכאן ההמלצה לדוטק.

לגבי המגבר ben אולי תאיר את עיננו עם דגמים? להגיד שיש יותר טוב תמיד יש.

לגבי סאב, הפיקנטו קטנה, והוא מחפש משהו קומפקטי, אני אישית לא מצאתי שום דבר בסאב 8" ולכן ההמלצה על 10"

וגם המלצתי על דגם מסויים שאני מכיר היטב מניסיון במספר רכבים.

 

פורסם

לא חסרים כאן בפורום מכירה מגברים מעולים, (סלסטרה VA,FA , אודיסון 4.5LRX), אומנם טיפה יקרים, אבל יכולים להכנס בתקציב.

לפי דעתי השילוב המומלץ הקבוע פה בפורום של, JBL1004, מורל דוטק, והרץ ES300 הינו שילוב התחלתי+ טוב, אבל הוא שילוב שמתאים לתקציב מסויים, ואם יש עוד קצת מזומנים אז עליית הרמה מתבקשת, ובמחירים שהמגברים הנ"ל נמכרים, אודיסון וסלסטרה הם לא מילה גסה בכלל.

 

לדעתי תנהל את התקציב כך:

1500-2000 ש"ח מגבר ארעה ערוצים טוב (מיד 2)

1000-1500 ש"ח סט קומפוננט קדמי (מורל הייבריד, K2P ...) ***עדיף לשמוע טרם הקנייה***

1000 ש"ח HU - גם פה אין בעיה עם יד שנייה

700 סאב , ***תשמע גם את 12" בתיבה אטומה לפני שאתה קונה 10"***

800 ש"ח התקנה וקצת איטום לדלתות .

 

זה פלוס מינוס מה שאני הייתי עושה.

בהצלחה!

SCANSPEAK

פורסם

אני מסכים עם בן, הייבריד באמת נשמע יותר טוב,

לגביי הHU פותח השרשור לא אמר מילה עדיין לגבי החלפתו, ואני באופן אישי לא מכיר את הגרנדה פונטו,

כך שלמען האמת אין לי מושג מה יש שם,

מה גם שהוא קצת נעלם? :roll:

 

פורסם

אל חשש חבר׳ה, לא נע(א)למתי ;)

ישבתי מהבוקר והרצתי קומבינציות בחיפוש בפורום ונראה שלבינתיים יש שני מגברים שיכולים לענות לי על הדרישות, ואם אצליח להביא מיד שניה אז אדרבא.

אז מבחינת מגברים זה או הסלסטרה 475 או האודיסון 4.5.

מבחינת HU, כמו שרשמתי, אני מתכוון לשים את ה CZ500 של קלריון, אלא אם כן לדעתכם הוא מוגבל/בעייתי/לא נשמע משהו - אני יודע שחוץ משליטה על באס/טרבל/מיד ואיזו אפשרות למשחק עם סלופ מסכן אין לו משהו מעבר. השאלה עד כמה זה קריטי, אם בכלל.

 

מבחינת קומפוננטים, נראה שאוהבים למקסס טוויטרים של מורל (MT-23) עם מידבאסים של seas/focal - מאוד מסקרן אותי העניין הזה, הסרט הוא רק למצוא אחד שעשה את זה ולשמוע (אני מוכן להגיע לכל חור בארץ בשביל זה, אז הצעות יתקבלו בכיף).

 

בדבר סאב, יצא לי לעבור על הביקורת של lanosforce על ה sa-10 של סאנדאון והבנתי שמדובר באלוהים קטן ובייחוד בזה שהוא מסתדר בתיבות קטנות ואטומות ולא יקר בהרבה מהרץ מצוי.

 

המון תודה לכם, שוב, אתם ממש עוזרים!

פורסם

אני תקופה ארוכה הייתי שומע עם מידבאס של פוקאל k2p והפיקולו של מוראל.

השילוב הפחיד אותי בהתחלה כי אלה 2 עולמות מנוגדים בגוון הצליל אבל למען האמת יצא טוב מאוד.

כמובן שלכל אלמנט יש את המגבלות שלו והטוויטרים של מוראל לוקים לרוב בחוסר פירוט ואנמיות בתדרים הגבוהים על חשבון הצליל הרך והחם שלהם, באלקטרוני זה ממש לא הפריע לי, חוסר הפירוט היה מורגש בעיקר במוזיקה משולבת כלי נגינה מרובים, רוק,ג׳אז וכדומה.

מבחינת מגברים יש לך מלא אופציות לבדוק, והייתי בודק יד שנייה כי במחירים כאלה אתה יכול להביא בהחלט ציוד מעולה ששווה הרבה יותר.

מה שהכי בעייתי בפוסט שהפריט הכי חשוב קיבל הכי מעט התייחסות, אתה יכול להביא ציוד הכי טוב שיש אבל אם הhu הוא פשוט זה פשוט יוריד את כל המערכת.

הhu זאת החוליה הראשונה בשרשרת ואם הוא דוגם מידע באיכות לא משהו גם המגבר הכי טוב בעולם לא יעזור, לדעתי תכוון גבוה יותר שם.

פורסם

תודה scoob

יש דוגמא ל HU 1DIN שכולל בלוטוס עם A2DP ואפשרויות קנפוג פסיכיות (ורצוי שלא יעבור קו ה 1,500)? את האקליפס 7200 אני מחפש כבר זמן מה ולא ממש מצליח למצוא.

פורסם

האקליפס עובר את התקציב שלך בהרבה גם בתור משומש.

חפש על הפיוניר 80rs החדש כאפשרות להזמנה מחו״ל הוא לא אמור לחרוג בהרבה מהתקציב שלך כחדש וגם לאחר משלוח ומיסים.

היו כמה וכמה אנשים שהזמינו פה מהפורום והעלו שרשורים תבצע חיפוש.

×
×
  • תוכן חדש...