Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני שוקלת לקנות רכב סופר מיני, בתקציב של עד 60000-65000 שח. אשמח לקבל המלצות וכמו כן דירוג של הרכבים הבאים לפי הקריטריונים שחשובים לי - פורד פיאסטה, טויוטה יאריס, יונדאי i20, סוזוקי סוויפט.

1. אמינות - שלא יראה מוסך

2. חיסכון בדלק

3. נוחות נסיעה

4. בטיחות

5. שיהיה מרווח, עם תא מטען סביר.

 

אודה לתגובות!!!

פורסם

1. אמינות - יונדאי i20 וסוזוקי סוויפט.

2. חיסכון בדלק - טויוטה יאריס (בתקציב שלך נכנס רק הדגם הרובוטי).

3. נוחות נסיעה - פורד פיאסטה.

4. בטיחות - יונדאי i20, פורד פיאסטה.

5. מרווח ותא מטען סביר - יונדאי i20, פורד פיאסטה.

 

בהצלחה!

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לגבי חיסכון בדלק הסוויפט לא חסכונית כמו הרכבים האחרים שציינת אבל כל הרכבים שציינת הם כמעט דומים זה לזה ואין הרבה הבדל.

פורסם

אוקיי, אז ההתלבטות היא כנראה בין יונדאי לפיאסטה. עד כמה ידוע לכם על תקלות בפיאסטה? יוקר הטיפולים והתיקונים?

עוד שאלה - מחירון של פיאסטה 2011 נע סביב 75000, וראיתי כמה מכוניות כאלה נמכרות ב65000 עם קילומטראז ממש נמוך של פחות מ 20000 קמ. אבל הן מהשכרה. הייתם ממליצים על קניית רכב כזה? או שיש כאן משהו חשוד?

פורסם

שים לב שבפיאסטה אין לך אפשרות לשחק עם גובה כיסא הנהג ככה שאנשים גבוהים מהמוצע עלולים להתקשות בנהיגה

פורסם
אוקיי, אז ההתלבטות היא כנראה בין יונדאי לפיאסטה. עד כמה ידוע לכם על תקלות בפיאסטה? יוקר הטיפולים והתיקונים?

עוד שאלה - מחירון של פיאסטה 2011 נע סביב 75000, וראיתי כמה מכוניות כאלה נמכרות ב65000 עם קילומטראז ממש נמוך של פחות מ 20000 קמ. אבל הן מהשכרה. הייתם ממליצים על קניית רכב כזה? או שיש כאן משהו חשוד?

אם הרכב נקי,לא עבר תאונות אולי הייתי בוחר בו אבל מי יודע אם בעתיד תצליח למכור אותו בקלות או לא ובאיזה מחיר ילך.

×
×
  • תוכן חדש...