Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4900 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המתמודד הראשון

http://www.ebay.com/itm/Alpine-CDE-W235BT-In-Dash-Double-DIN-CD-MP3-USB-Car-Receiver-w-Parrot-Bluetooth-/360572893632?pt=Car_Audio_In_Dash_Receivers&hash=item53f3d1b9c0

 

והמתמודד השני

http://www.ebay.com/itm/Pioneer-FH-X700BT-Double-DIN-Radio-with-Pandora-CD-MP3-WMA-w-Front-AUX-USB-/121053534283?pt=Car_Audio_In_Dash_Receivers&hash=item1c2f5a584b

 

אשמח לקבל חוות דעת, הבדלים מהותיים בין השניים, מי מהם יקלוט תדרים בישראל וכו..

תודה מראש

HU: Alpine CDA-9831 -=- F.Amp: Orion- 8004 -=- Mono: Rockford-p300.1

Comp: Morel Dotech 6 -=- Rear Sp.: Infinity 62.7i -=- Sub: Kicker 07CVR124

פורסם

למיטב ידיעתי מכשיר שמיובא מארהב אינו קולט תדרי רדיו ישראליים

יש מכשירים בודדים שבהם ניתן לכייל את התדרים לתדרים בארץ ע"י רצף לחיצות מסויים במכשיר

בכול שאר המכשירים תצתרך לבצע כיול תדרים במעבדה.

פורסם

תודה!

אני מכיר שיש מספר דגמים במיוחד באלפיין שכל קולטים בארץ כמו ההוא בחתימה שלי שגם אותו קניתי בארה"ב, למישהו יש מושג על הדגמים הנ"ל???

מלבד לקליטת התדרים עוד חוות דעת על שתי המכשירים??

כמה זה באמת משנה שבאלפיין יש יציאה אחת למגבר לעומת שתיים בפיוניר?

HU: Alpine CDA-9831 -=- F.Amp: Orion- 8004 -=- Mono: Rockford-p300.1

Comp: Morel Dotech 6 -=- Rear Sp.: Infinity 62.7i -=- Sub: Kicker 07CVR124

פורסם

ב-9831 אפשר לשנות את התדרים ע"י רצף לחיצות במכשיר

לא ידוע לי אם זה ניתן גם במכשירים חדשים של אלפיין ,לא יצא לי להתנסות עם אף אחד מהמכשירים הנ"ל

מדובר במכשירים לא נפוצים ,בסיגמנט הזה יצא לי להתנסות עם קלריון CX501 ואני יכול להמליץ לך עליו ,מכשיר טוב מאוד.

 

ההבדל העיקרי בין שתי יציאות ליציאה אחת

הוא יכולת השליטה מהמכשיר עצמו על כול זוג ערוצים.

כאשר יש לך 2 יציאות למגבר אתה יכול לשלוט מהמכשיר גם על הרמקולים הקדמיים וגם על סאב או רמקולים אחוריים.

פורסם

טוב הזמנתי את האלפיין קראתי באתר החברה טווח התדרים מתאים לארץ....

HU: Alpine CDA-9831 -=- F.Amp: Orion- 8004 -=- Mono: Rockford-p300.1

Comp: Morel Dotech 6 -=- Rear Sp.: Infinity 62.7i -=- Sub: Kicker 07CVR124

פורסם

אגב האם הייתי צריך להזמין גם מסגרת מיוחדת שתתאים להונדה סיווק 2004 ???

HU: Alpine CDA-9831 -=- F.Amp: Orion- 8004 -=- Mono: Rockford-p300.1

Comp: Morel Dotech 6 -=- Rear Sp.: Infinity 62.7i -=- Sub: Kicker 07CVR124

פורסם

מעדיף דאבל דין רגיל של אלפיין

מאשר להוסיף 100$ בערך ולקבל טאץ של פיוניר JVC וכו...

HU: Alpine CDA-9831 -=- F.Amp: Orion- 8004 -=- Mono: Rockford-p300.1

Comp: Morel Dotech 6 -=- Rear Sp.: Infinity 62.7i -=- Sub: Kicker 07CVR124

×
×
  • תוכן חדש...