Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה לא הקורבט שהיתה אחד מהמכונית שאילן היבואן מכוניות ייבא ושיקר במכס?

זכרו לי את אותה קורבט עם אותם כיתובים על הדלתות ...

פורסם

יופי של כתיבה ליאור. יש לפחות שתיים כאילו בארץ , חבל רק שהן לא l82 ידניות. חוץ מזה בהחלט רכב מיוחד. תודה על השיתוף.

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

פורסם

כרכב סטוק...

זה פשוט בדיחה עגומה לעומת תקופת הזוהר של הC3 68-73

כבסיס לרכב לפרויקט זה לא רע... רק חבל שצריך להחליף את כל האוטו

מערכת היגוי זוועה, מתלים גם ממש רכים עם זווית גילגול של אוטבוס וגובה של גיפ סופה.

ועל המנועים, נו טוב זה כל המכוניות בתקופה הזאת.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
זה פשוט בדיחה עגומה לעומת תקופת הזוהר של הC3 68-73

כבסיס לרכב לפרויקט זה לא רע... רק חבל שצריך להחליף את כל האוטו

מערכת היגוי זוועה, מתלים גם ממש רכים עם זווית גילגול של אוטבוס וגובה של גיפ סופה.

ועל המנועים, נו טוב זה כל המכוניות בתקופה הזאת.

 

The same applicable to the earlier models, lol. The Corvette was never an essentially good handling car and even when modified it was still a treacherous truck. I crewed on the below car in England in the early 1990s - this was the fastest, best prepared Corvette in the UK back then with a dynoed 634hp 427, uprated suspension, 4 piston brake calipers (with titanium brake pistons), hours and hours of track testing and a good driver and it still was a pig. I never saw a car drifting sideways in a straight line. It was fun to watch but the Cobra won the races (as usual). Oh: you had to tighten all the bolts after every race, it shook itself to pieces...

 

5189803959_bb265d0c0b_z.jpg

 

and that was the Cobra

 

Intermarquescans013.jpg

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם

Tהמון תודה על הסקירה!!! שמרתי את התמונות :-D

נכון הקוברה הראתה לקורבט מאיפה משתין ה הביג בלוק

אבל, איזה כיף שאני לא חובב קורבט

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

למרות , שיצא לי לתכנן פרויקט על קורבט של חבר (לכיוון דווקא הטורינג), והתוצאה פשוט מדהימה,אבל החלפנו ממש את כל הרכב..

לא נשאר כלום מקורי חוץ מהשילדה.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

Koby, this was version No. 1. Then there was version 2 which he crashed in Oulton Park so it was rebuilt into the improved version 3 which was still not quick enough to beat the Cobra... The vid which was taken by one of the regulars here (Yohai71 who seems to always be in the right place at the right time) shows a race in Brands Hatch with the second version; the pics are of the last version. No idea where the car is nowadays

 

2010 The driver/owner unfortunately died (as a result of illness) in

 

http://www.youtube.com/watch?v=B5wEMNdWfWc דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

Notice how tail happy and unstable both Vettes are:)

1-2.jpg

3-2.jpg

4-2.jpg

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם

כמה נקודות:

*קורבט עם ביג בלוק תמיד התנהגה חרא למעט הzl1 שהיה עשוי אלומיניום.

*שמשווים בין רכבים צריך לשם דברים בפרופורציות ,קשה יהיה לקבל חוות דעת מרכב כל כך וותיק הרי מצב הרכב הספציפי ישפיע יותר על התחושות והפידבק מאשר המצב שבו יצא את שערי המפעל.

*גם בשנים "המחורבנות" הקורבט היתה מהירה יותר מה308 במיאוץ מ0-100 ואיטית מהlt1 בפחות משניה מ0-100

* הקוברה לא ממש ברת השוואה לקורבט .

* אני ממליץ לקרוא את המבחן הזה משנת 70 שמשווה בין 911 לקורבט , מה שהפתחע גם אותי שהקרובט נמצאה מתנהגת טוב לפחות כמו ה911 אם לא יותר טוב.

http://www.motortrend.com/classic/roadtests/7005_1970_chevrolet_convertible_lt1_1970_porsche_911e_comparison/viewall.html

המיתוסים לא תמיד נכונים . לא כל האירופאיות מתנהגות , ולא כל האמריקאיות הן משחטות.

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

פורסם
כמה נקודות:

*קורבט עם ביג בלוק תמיד התנהגה חרא למעט הzl1 שהיה עשוי אלומיניום.

 

המיתוסים לא תמיד נכונים . לא כל האירופאיות מתנהגות , ולא כל האמריקאיות הן משחטות.

 

Correct on the first point and it only had alluminium heads ... As a road car I agree with you but when you try to set them up for racing - under the regulations in that series - the shortcomings show up. In the US they have other rules so you can run spaceframe cars which nowadays are as fast as the Cobras; in England you could not. The owner driver also listened to too many people and changed the settings too much and and... It was good fun anyway so don't get me wrong. You can look at it in a different way: other than that Cobra (which was driven by a very good driver) it beat anything else.

 

It did win a race whe Gerry Marshall (http://en.wikipedia.org/wiki/Gerry_Marshall) drove it...

 

Time to go to bed.

 

T

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם

כל המבחנים הללו לא משקפים כלום, מכוון שיש לנו היום את המכוניות כאן בארץ מתחת לידיים.

למרות ש 98% מהאזמפלרים שיובאו לארץ הם פח אשפה, גם אלה שהם במצב טוב לא נותנים תמונה מעודדת.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

קובי, אתה שוב משתמש בשפה לא מנומסת... :evil:

 

תחלס, הקורבט הייתה יכולה להיות ברמה הרבה יותר גבוהה מבחינת אחיזת כביש אילו הנהלת שברולט אשרה לזורה ארקוס-דנטוב תקציב לפיתוח המתלה האחורי כ(פי שהוא רצה בעת פיתוחה סטינגרי המקורית).

 

אגב היתה גם היתה קורבט שהיתה יכולה לתת לקוברה בראש:

 

Chevrolet-Corvette-Grand-Sport-Coupe_1.jpg

 

גם את זו ביטלו השוטים שניהלו את GM אז. הרבה מהבעיות של GM נוצרו בשנות השישים - אבל זה כבר סיפור אחר...

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

×
×
  • תוכן חדש...