Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4899 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תמונה חזקה! ...ללא ספק זה החלום שלי שעדין לא הוגשם c2!.

קובי - המבחן בקישור שצרפתי נעשה על שני הרכבים שרק יצאו את שערי המפעל בדיוק כמו שאר המבחנים שנעשו. לקבל חוות דעת מרכבים שמסתובבים בארץ במצבים שונים ומשנתונים שונים זה בעייתי ובטח היום כשהרכבים נושקים ל40 ורובם רחוקים מהמצב שהם עזבו את שערי המפעל כחדשים. ושוב אני מחזיר לעניין הפרופורציות למול מה משווים כל רכב .הקוברה לא היתה מתחרה בקורבט בשום שלב. אגב קראתי לפני כמה ימים מבחן שערכו לשלשבי מוסטנג שהיתה חדשה וכבר אז קטלו אותה על ההתנהגות המחורבנת כחדשה! החוות דעת הגיעה כי השוואה היתה לקורבט של אותה תקופה למרות שמדובר בהשוואה לא נכונה כי היו צריכים להשוות בין המוסטנג לקאמרו ...

 

אני מאמין שאת gm עניין יותר הפאן הכלכלי מאשר הביצועים ולכן לא ניתן דרור מלא לזורה לפתח כמו שרצה ..אם מסתכלים לאחור כל שאר התוצרת האמריקאית נסע על סרן חי מאחור כך שלא מן הנמנע שבgm חששו שלא יהיה מי שיעריך או ישלם על פיתוח מתקדם יותר של הסרן האחורי. ההסטוריה מראה שכל הגרסאות החמות שיצאו לקורבט במהלך השנים נמכרו במספרים נמוכים יחסית ככה שיכול להיות שלgm זאת היתה החלטה כלכלית נכונה.

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

פורסם

כתיבה מעולה ומעניינת כרגיל, לגבי ה-308 שהוזכרה (אולי הכוונה לפיז'ו :-)), 6.7 0-100 ומהירות מקס. 252 בגרסת הקרבורטורים עד שנת 1980.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

ראובן

l82 ידנית מ78 עשתה 6.5 למאה עם מהירות סופית נמוכה מהפרארי סביב ה210 קמ"ש..העניין צויין ביותר ממבחן אחד שקראתי מהתקופה ההיא.

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

פורסם
אני מאמין שאת gm עניין יותר הפאן הכלכלי מאשר הביצועים ולכן לא ניתן דרור מלא לזורה לפתח כמו שרצה ..אם מסתכלים לאחור כל שאר התוצרת האמריקאית נסע על סרן חי מאחור כך שלא מן הנמנע שבgm חששו שלא יהיה מי שיעריך או ישלם על פיתוח מתקדם יותר של הסרן האחורי. ההסטוריה מראה שכל הגרסאות החמות שיצאו לקורבט במהלך השנים נמכרו במספרים נמוכים יחסית ככה שיכול להיות שלgm זאת היתה החלטה כלכלית נכונה.

 

זה שההנהלה זנחה את הגישה החדשנית וסירסה את כל מחלקות התכנון אחראי באופן עקיף לחוסר המוכנות של GM למתקפת הייבוא מיפן לאחר משבר הדלק בשנות השבעים - ולמצב של הקונצרן כיום...

 

כל שאר התוצרת האמריקאית נסע על סרן חי מאחור

 

:roll:

 

latecut.jpg

 

TempestCrossSection.jpg

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם

ד"א, אם אתה כבר רוצה הוכחה לעליונות של המוצרים האמריקאים בידיים הנכונות אז:

Pontiac in Daytona 250.jpg

Pontiac in Daytona 250_2.jpg

Pontiac in Daytona 250_3.jpg

Pontiac in Daytona 250_4.jpg

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

×
×
  • תוכן חדש...