Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נורות קסנון - יש ביקוש בשוק?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בקשר עם חברה בסין שמתמחה ביצור של נורות קסנון לרכב, ולכן יכול למכור את המוצרים שלהם במחירים טובים.

לפני שאני "קופץ לבריכה", רציתי לברר האם יש ביקוש לנורות קסנון, והאם אנשים בארץ רוכשים נורות תוצרת סין?

 

מדובר על נורות בטווחים של 3000K עד 30000K.

המחירים בסביבות ה-280-300 ש"ח לקיט התקנה שלם, ו-150-160 ש"ח לזוג נורות (ללא קיט שלם).

 

אשמח לשמוע את דעתכם בנושא (כדאיות, מחירים וכו').

 

מנהלים יקרים, אם הנושא מתאים לאוף-טופיק (או כל קטגוריה אחרת), אשמח אם תעבירו. אם הנושא לא מתאים בכלל לקארספורום, אשמח אם תמחקו אותו.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

ביקוש יש, השאלה אם תדע לפנות לקהל הנכון ולשווק את זה כמו שצריך וכמו כן לתת אחריות לקיטים סיניים.

הרי לא מחפשים את זה לרב מבוגרים אלה ילדים בני 18-24 שמחפשים עוד קצת פוזה לאוטו של ההורים או מבוגרים שאוהבים שטויות לרכב.

פורסם
אתה מנסה למכור(במחיר אטרקטיבי) נורות שיגרמו לנהגים אחרים לסנוור אותנו למוות!!!

האם צבעים כגון 4300K ו-5000K גם מסנוורים?

אני יודע שלא מעט יצרנים כבר החלו לשווק את המכוניות שלהם עם פנסי קסנון בגוונים האלה.

 

ביקוש יש, השאלה אם תדע לפנות לקהל הנכון ולשווק את זה כמו שצריך וכמו כן לתת אחריות לקיטים סיניים.

הרי לא מחפשים את זה לרב מבוגרים אלה ילדים בני 18-24 שמחפשים עוד קצת פוזה לאוטו של ההורים או מבוגרים שאוהבים שטויות לרכב.

תודה על ההסבר!

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

אני מחפש נורות קסנון H3 (ערפל) לסובארו אימפרזה. במידה ויש לך משהו שלח לי ה"פ.

Amp #1 Phase Evolution RS4 | Amp #2 Sundown SAZ1500.1D | Comp F Rockford Fosgate T1652-S | Subs DC Audio Level 4 12" x2

פורסם
אני מחפש נורות קסנון H3 (ערפל) לסובארו אימפרזה. במידה ויש לך משהו שלח לי ה"פ.

קיים. במידה ואתחיל למכור, אודיע לך.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם
האם צבעים כגון 4300K ו-5000K גם מסנוורים?

אני יודע שלא מעט יצרנים כבר החלו לשווק את המכוניות שלהם עם פנסי קסנון בגוונים האלה.

 

 

החוק בארץ, מתיר שימוש רק למי שהותקן הקסנון מהיצרן!

הרי הקיטים הללו ימכרו ויותקנו על מכוניות שהפנסים שלהם אינם מתאימים לתאורת קסנון ויגרמו לסינוור.

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

קודם כל, אם אני לא טועה, לפנסי רפלקטור צריך נורה תואמת אחרת יהיה סינוור מאוד(תקנו אותי אם אני טועה).

דבר שני, קסנון סיני לדעתי לא יהיה איכותי, בין אם זה סינוור, בין אם זה תוצאה והכי חשוב, אורך חיים של המנורה. תקנה כבר משהו גרמני. בכל אופן, זו דעתי.

פורסם

כמה שאני יודע יש איסור לשווק ולהתקין נורות/קיטים קסנון לא מקוריים מיצרן. בעיקרון על מנת לייבא חלפים לרכב צריך אישור משרד התחבורה ואני בספק שניתן לקבל אישור לייבא פריטים בלתי חוקיים.

זה מעבר לכך שנורות קסנון שורפות את העיניים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
כמה שאני יודע יש איסור לשווק ולהתקין נורות/קיטים קסנון לא מקוריים מיצרן. בעיקרון על מנת לייבא חלפים לרכב צריך אישור משרד התחבורה ואני בספק שניתן לקבל אישור לייבא פריטים בלתי חוקיים.

זה מעבר לכך שנורות קסנון שורפות את העיניים.

אני לא מתכוון לשווק בארץ, אני מתכנן לשלוח את זה מחו"ל, וכל הפעילות היא דרך חנון אונליין. (אחרי הכל, כנראה שהיעד יהיה לעוד מקומות בעולם, לא רק לישראל).

 

השאלה אם מבחינת החוק, המכס יעביר את זה (לאנשים שיזמינו)?

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

אני לא נכנס כרגע בכלל לנושא החוקיות או האפשרות להכניס את הקיטים האלו ארצה ומתייחס רק לסוגיה אחרת - המחיר.

 

בשנים האחרונות הלקוח הישראלי למד להשתמש בכלים כמו ebay ו-dx ולייבא דברים בעצמו. זה אומר שיש לא מעט אנשים שמוכנים לחסוך 50 שקלים על הסט, להתמודד בעצמם עם מוכר סיני ולייבא בעצמם מ-ebay. הם, כיבואנים קטנים, לא כפופים לרבע מהתקנות שאתה בתור יבואן כפוף להם ולכן הם גם יכולים להגיע למחירים שלך יהיה מאוד קשה להגיע אליהם. וזה עוד לפני שחישבנו את העלויות שכרוכות בלתת שירות ללקוח.

בקיצור, תבדוק טוב כמה אתה יכול להתחרות בגזרת המחיר כי שם תקבל לא מעט אש מצד לקוחות פוטנציאליים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אוקיי,

 

אחרי התגובות שראיתי פה, אני חושב שארד מהעניין. מעדיף לוותר על רווח (פוטנציאלי) של כמה מאות או אפילו אלפי שקלים. למען השקט הנפשי, והמצפון.

 

בסופו של דבר אתם צודקים, העיניים של כולם (כולל שלי) יסבלו מזה.

 

ניתן לנעול / למחוק / להשמיד / להכין אבטיח מהשרשור הזה.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

×
×
  • תוכן חדש...