Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צפרא טובה לידידי המלומדים בפורום מכובד זה.

השאלה בכותרת.

אני זוכר שקרעתי או שמעתי שלפקח טכנית אסור לתת קנס יותר מ100 שקל. כלומר חוק עזר עירוני נוגד תקנת תעבורה או חוק העונשין או לא יודע מה, ולכן זה לא קביל. האומנם?

כמו כן, ברצוני לשאול מה הם סימני פריקה וטעינה?

פורסם

פקח נותן עד 1000 שקל.

פריקה טעינה בדרך כלל עם אפור או אפור לבן ושלט שמגביל חנייה.

הדוח לפי זיכרוני 250 שקל.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם
פקח נותן עד 1000 שקל.

פריקה טעינה בדרך כלל עם אפור או אפור לבן ושלט שמגביל חנייה.

הדוח לפי זיכרוני 250 שקל.

 

נכון. מלבד זה יש עוד כמה ערים שמסמנות באדום עם אפור (במקום אדום לבן).

אוהב את המיקרה, אבל רוצה ראב 4

פורסם

תודה רבותי. אבל אני שאלתי מה עלי היה לעשות כדי להוכיח שהייתי במהלך פריקה וטעינה.

חניתי באדום לבן, הפעלת אורות מצוקה והלכתי לשים את טוחן האשפה במעבדה.

חזרתי ומצאתי קנס על 250 שקל. הייתי בפנים אולי 7-8 דקות.

יש לי אישור שאכן הכנסתי אותו לתיקון.

האם יש לי קייס מול עריית ראשל"צ?

פורסם

לא נראה לי שהפעולה שביצעת עומדת בכוונת המחוקק לפריקה וטעינה. אני סבור שזה מתאים לרכב מסחרי העוסק באספקת סחורה או איסופה. מצד שני - מה יזיק להגיש ערעור. אתה יכול גם להוסיף את מילות השיר : "פקח אני פורק סחורה " של אסי וגורי

פורסם

לא יתפוס.זה תקף רק לרכב מסחרי כך על פי עירעור שלי.לעיריית תל אביב על דו"ח דומה.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

מסכים ומחזק את דברי רן. הרבה פעמים אני פורק סחורה לבד בכחול לבן ומדי פעם באדום לבן במקומות עתירי פקחים. תמיד משאיר את הרכב בטווח ראייה. מדי פעם נתקל בפקח ואני מסביר את המצב, עוד לא קרה שעשו לי דווקא. להפך, בראשוןאני מראה לפקחית באיזה רכב מדובר ולוקח סחורה בנוכחותה. היא תמיד באה לקראתי ואני יכול לעשות גיחות יותר ארוכות.

פעם אחת בירושלים לא תפסתי את הפקח ועשיתי גיחה של 4 דקות שזיכתה אותי בהודעת תשלום ואת עיריית ירושלים ב250 שקלים חדשים. עכשיו אני יושב בתור בבנק.

אוהב את המיקרה, אבל רוצה ראב 4

פורסם
צפרא טובה לידידי המלומדים בפורום מכובד זה.

השאלה בכותרת.

אני זוכר שקרעתי או שמעתי שלפקח טכנית אסור לתת קנס יותר מ100 שקל. כלומר חוק עזר עירוני נוגד תקנת תעבורה או חוק העונשין או לא יודע מה, ולכן זה לא קביל. האומנם?

כמו כן, ברצוני לשאול מה הם סימני פריקה וטעינה?

 

 

 

פקח יכול לתת דו"ח על פי חוקי העזר של הרשות המקומית בה הוא מועסק ולכן זה ייחודי ושונה לכל רשות ורשות

המשרעת היא בין 70 שקלים ל 1000, שוב תלוי בסוג בעבירה

לגבי הפריקה והטעינה. גם כאן כל רשות ומדיניות האכיפה שלה או הסובלנות שלה . גם אצלינו במידה והפקח רואה את הנהג פורק סחורה ההנחיה היא לתת לו 15 דקות ולא עומדים עם סטופר, אין קשר לסוג הרכב

פורסם

ברכב חונה נראה לי קצת מיותר. 4 וינקרים מעידים על תקלה או נהיגה איטית. אם אתה חונה במקום חוקי, 4 וינקרים זה מיותר. אם אתה חונה במקום לא חוקי 4 וינקרים זה בעיקר מעצבן לנהגים להם אתה מפריע (במידה ואתה מפריע). את הפקח זה לא יעניין, דו"ח וגמרנו.

אוהב את המיקרה, אבל רוצה ראב 4

×
×
  • תוכן חדש...