Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב חברים

אז ככה יש לי רעש מוזר מאזור משאבת הגה,

כשאני מסובב תהגה עד הסוף אני שומע צווחה,

כמו של רצועת אלטרנטור יבשה, וגם בעת סיבוב הגה מהיר

לא משנה לאיזה צד לקראת הסוף ישנה הרגשה של התנגדות.

תודה רבה לעונים.

Feel.Think.Drive

My BimBa B4

פורסם

האם בדקת מפלס נוזל שמן הידראולי ?

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

ערב טוב חברים

הנה העדכום לגבי הבעיה,

אז ככה היום בדקתי את העניין של החלפת הבנד

וחיזוקו אכן נעשה אבל הרעשים לא פסקו וגם ההרגשה,

כאילו יש מן התנגדות בסיבוב ההגה.

יש לציין שמפלס השמן תקין ואין נזילות.

מה זה יכול להיות?!

Feel.Think.Drive

My BimBa B4

פורסם

מה מצב הנוזל? אדום כמו שצריך להיות או שכבר שחור של ממש?

אם שחור כמובן להחליף. אם אדום, אני מקווה שהמשאבה שלך לא ניזוקה, אם כן, זה סיפור לא זול.

 

היה את זה פעם לחבר שלי (אופטרה 2006) עשתה לו מלא רעשים בסיבובי הגה, מסתבר שהמשאבת הגה שלו נדפקה.

הנזק? 2000 ש"ח כולל עבודה במוסך (לא מורשה).

פורסם

2000 שקל זה מצב סביר סובארו המשאבה יותר יקרה אם אני לא טועה,

הנוזל בצבע אדמדם אך לא שחור

אשמח לדעת כיצד להחליף את השמן

האם ישנה אפשרות שזה מסרק הגה? :-(

Feel.Think.Drive

My BimBa B4

פורסם
ערב טוב חברים

אז ככה יש לי רעש מוזר מאזור משאבת הגה,

כשאני מסובב תהגה עד הסוף אני שומע צווחה,

כמו של רצועת אלטרנטור יבשה, וגם בעת סיבוב הגה מהיר

לא משנה לאיזה צד לקראת הסוף ישנה הרגשה של התנגדות.

תודה רבה לעונים.

 

היי דימה,

 

הבעיה יכולה לנבוע מכמה סיבות

1. רצועת מנוע יבשה

2. משאבת הגה פגומה

3. נזילת שמן מההגה ולכן המשאבה צורחת

רצוי להגיע למרכז שירות מורשה כדי לבדוק בכל זאת מדובר בהגה.

נושא הבטיחות מעל הכל!

 

אם יש שאלות נוספות אתה מוזמן לשאול

אייל מסובארו

פורסם

שבוע טוב לכולם

היום הגעתי למוסך כדי לבדוק את העניין,

ואכן כן הרצועת מנוע לא הייתה מספיק מתוחה,

לאחר המתיחה עושה רושם שהבעיה נפתרה,

תודה רבה לכולם..!

Feel.Think.Drive

My BimBa B4

×
×
  • תוכן חדש...