Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8536 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תגיד

חבר שלי קיבל טויוטה קורולה חדשה מהעבודה .

וברכב הזה יש רדיו בילד אין שתומך בצ'נגר.

 

יש לך מושג האם הרדיו הזה תומך בכול סוג של צנג'ר או שיש דגמים מסוימים שבנויים לרדיו כזה?

 

תודה

בועז וולקן 8)

פורסם

כמו שהאלפא אמר , אפשר לחבר צ'יינגר של חברה מסוימת , אין לי מושג של איזה חברה זאת בקורולה.

 

אם אתה מוכן לוותר על חיבור מקורי תוכל לחבר כל צ'יינגר FM שמשדר על גלי רדיו , אבל האיכות נמוכה בהרבה.

Leon Cupra 2009

פורסם

חיפשתי בספר רכב איזה דגם הרדיו הזה אבל לא מצאתי .

אתם בטוחים שאני לא יכול לחבר לו סתם צ'נגר ?

 

שיחה שהיתה לי עם נציג אלבר הוא הציע לי צ'נגר של קנווד ב 2200 ש"ח ואמר שזה מתאים לרדיו?

נשמע לכם יקר ?

לי כן

פורסם

חיפשתי בספר רכב איזה דגם הרדיו הזה אבל לא מצאתי .

אתם בטוחים שאני לא יכול לחבר לו סתם צ'נגר ?

 

שיחה שהיתה לי עם נציג אלבר הוא הציע לי צ'נגר של קנווד ב 2200 ש"ח ואמר שזה מתאים לרדיו?

נשמע לכם יקר ?

לי כן

פורסם
חיפשתי בספר רכב איזה דגם הרדיו הזה אבל לא מצאתי .

אתם בטוחים שאני לא יכול לחבר לו סתם צ'נגר ?

 

שיחה שהיתה לי עם נציג אלבר הוא הציע לי צ'נגר של קנווד ב 2200 ש"ח ואמר שזה מתאים לרדיו?

נשמע לכם יקר ?

לי כן

 

יש לך צ'ינגר בלאוקפונט או קנווד . . .

 

אני אתעלק על הת'רד מכיוון שגם אנחנו מזמינים קורולה חדשה (בבקשה אל תדברו על זה, אני שונא לחשוב על זה שאני צריך להיפרד מהאומגה, עכשיו חזרתי מסופשבוע שלם איתה בקריות וזה עוד יותר קשה לי להיפרד ממנה :wink:) . . .

הקורולה (בבבבעעעעעע :twisted:) מגיעה עם רדיו BUILD IN ואפשרות להוסיף צ'ינגר של בלאוקפונט או קנווד ב-1K ש"ח.

1. השאלה היא האם שווה להוסיף 1000 ש"ח בשביל הצ'ינגר ???

2. אני טס בקרוב לארה"ב, האם שווה לי לקנות מכשיר עם MP3 מארה"ב בתקציב של 150-200$ (כנראה של JVC) או שאפשר להסתפק בצ'ינגר המסריח של היבואן ???

3. האם אפשר לחבר ליחדה המעפנה של היבואן גם צ'ינגר וגם HU חיצוני ???

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
אתה סגור על עצמך שצנגר של קנווד יתאים ?

 

אני הייתי בסוכנות לפני שבוע בדיוק, הם אמרו לי שיש אפשרות להוסיף 1K ש"ח ולקבל צ'ינגר של בלאוקפונט או קנווד, אני לא בטוח שהצ'ינגר שלך יתאים, אני הייתי מברר את זה קודם כל בסוכנות . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...