Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7962 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבר הייתי נעול על המגאן קופה , והתחלתי לעשות טלפונים , אבל כשדפדפתי במחירון מתוך סקרנות , הבחנתי שיונדאי קופה מאותה שנה עולה 10,000 ש"ח פחות.

ישר רצתי לפורום לחפש חומר על היונדאי קופה וזה מה שמצאתי - האוטו שותה דלק , ולא זז.

אבל לא מצאתי שום השוואה בין שתי המכוניות הנ"ל.

האם המגאן קופה 2.0 שותה פחות דלק , יותר חזקה ויש לה יותר התנהגות מאשר היונדאי קופה ?

כי על הנייר הנתונים שלהם שווים ........ ואם הן אכן זהות......יכול להיות שאני ישנה את דעתי בשלישית.....

פורסם

בוא נעשה אנלוגיה לבחורות, יש את קים בסינג'ר, בחורה סימפאטית, אמנם גויה אבל חמודה לאללה.

ויש אחת בשכונה, שצבעה את השער לבלונד, הרעיבה את עצמה כמה שבועות טובים, לובשת טייץ צמודים, מעשנת בשרשרת, מדברת בקול צרוד וגרוני ועונה לשם "סימה"...

סימה שואפת להראות כמו קים...

עכשיו, עם מי היית מעדיף לצאת? עזוב את הקטע של ציונות ו"אני קונה רק תוצרת ישראל" וכו'...

 

יש?

הבנת?

יונדאי ניראת טוב, וכאן זה ניגמר. המגאן לעומת זאת... עולם אחר.

ערך מוסף למגאן, חוליות בגב אי אפשר להחליף...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

אם היונדאי קופה היא סימה,

אז המגאן קופה היא אביבה.

 

אף אחת מהן לא קים.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

קודם כול יש למצוא את המכונית לפני שאתה עורך בינהם השוואה , זה אומנם לא 106 ראלי

דור שני אך בכול זאת קשה למצוא אותם במיוחד את היונדאי .

נגיד ואתה מוצא אחת מן המכוניות הללו לפי דעתי עדיפה לך המגאן שהיא אם אני לא יותר יותר חזקה

ושותה פחות דלק מאשר היונדאי שהיא רק פוזה ועגלתית במיוחד

אבל זוהי רק דעתי האישית , יש חבר בפורום אוהד 87 או משהו כזה שקנה מגאן 2000

לא מזמן תשאל אותו בכלליות על האוטו ותקבל תשובה ברורה

פורסם
בוא נעשה אנלוגיה לבחורות, יש את קים בסינג'ר, בחורה סימפאטית, אמנם גויה אבל חמודה לאללה.

ויש אחת בשכונה, שצבעה את השער לבלונד, הרעיבה את עצמה כמה שבועות טובים, לובשת טייץ צמודים, מעשנת בשרשרת, מדברת בקול צרוד וגרוני ועונה לשם "סימה"...

סימה שואפת להראות כמו קים...

עכשיו, עם מי היית מעדיף לצאת? עזוב את הקטע של ציונות ו"אני קונה רק תוצרת ישראל" וכו'...

 

יש?

הבנת?

יונדאי ניראת טוב, וכאן זה ניגמר. המגאן לעומת זאת... עולם אחר.

ערך מוסף למגאן, חוליות בגב אי אפשר להחליף...

 

גילי

 

ואתה באמת חושב שהיונדאי נראת טוב..?

פורסם

כן!!!

 

חפיף, על טעם ועל ריח...

 

 

בכל אופן יש לי די נסיון עם הרכב... ועם אתה מאזור נתניה, אתה מוזמן לעשות סיבוב....

 

ושתדע שעם בכל זאת יתחשק לך אחת, אני מוכר את שלי, ואני מבטיח שאין הרבה שמורות כמוהה...

פורסם

נניח והמנוע של היונדאי היה אוכל מעט דלק וחזק כמו שור,

וגם נניח והאוטו היה אמין (לטווח הארוך, כל יונדאי בת יותר מ5 שראיתי היתה בשלבי התפרקות מתקדמים)

נניח שאיכות ההרכבה של היונדאי היתה טובה יותר מרכבים תוצרת תימן

ונניח, רק נניח שהאוטו היה יפה (עניין של טעם)

 

מגאן + עמודים = לא כיף

יונדאי + עמודים = קדיש

 

במילים אחרות: לינדאי קופה אין תוצאות מבחני ריסוק של NCAP, אבל אם היא בין האקסנט (כוכב וחצי) לאלנטרה (3 כוכבים) - כנראה שלא ישאר ממך משהו בתאונה.

 

למגאן הישנות היו 4 כוכבים והחדשות עם 5 כוכבים.

פורסם

או.קי או.קי או.קי !

השתכנעתי עד סוף ליבי !

מגאן קופה ולא אחרת !

עכשיו נמשיך בחיפושים , כבר יש אחת על הכוונת.

 

ולכל המעוניינים.....אחרי החגים המחירון יורד.........

פורסם
זה אומנם לא 106 ראלי דור שני

מי ישמע מה זה כבר 106 ראלי דור שני.

 

סתם אוטו שעשו ממנו מינימום פרארי בפורום.

צאו כבר מהסרט!!! 106 ראלי זה לא מכונת הנהיגה המושלמת.

כולה אוטו מהנה לנהיגה בתקציב נמוך מאוד. לא יותר מזה.

פורסם

לדעתי עשיתה בחירה נכונה, קניתי מגאן לאמזמן ואני מאד מרוצה, בעיקר מהביצועים והתאוצות, והדלק לא נורא יחסית למנוע, אם תסע נורמלי אולי היא אפילו תשתה 1 ל10 בעיר ו1 ל16 בחוץ, גם אני התענייתי לראשונה ביונדאי בגלל שני עניינים- הפוזה, והמחיר הנמוך יותר ביחס למגאן. בכל מקרה אם אתה חובב נהיגה (מה שהפכתי להיות בתקופה האחרונה) ולא סתם סבובי פוזה- המגאן עושה את העבודה, אמנם לא כמו הקליאו, האימפרזה ושאר חבורת המופרעות, אבל זה השילוב הטוב ביותר לדעתי בין פוזה+ביצועים סבירים+צריכת דלק נורמלית.

 

מקווה שתמצא ותקנה אחת, אם אתה צריך עזרה בחיפוש, שלח לי הודעה.

פורסם

מצחיק אותי הדיון הזה .

 

לפני שנה חבר שלי קנה יונדאי קופה שנת 98 , ולעומת זאת ללא מעט חברים שלי יש את המגאן קופה {ממש כמו מחלה ממכרת כולנו מתים על הרכב הזה} בקיצור החבר עם היונדאי מת למכור את הרכב ולקנות את המגאן קופה , הוא לקח סיבוב על הרכב של חבר שלי ומאז הוא יתמכר. הן ממש ממש לא זהות מבחינת מהירות , למרות שאכן לפי היצרן הן דומות ואני ממש לא מבין למה .

המגאן הרבה יותר זריזה מהיונדאי , שחשוב לציין שהיא דיי עגלה.

וללא שום צל של ספק המגאן הרבה הרבה יותר נוחה ובטוחה ממנה, אני אישית הייתי ממליץ לך על המגאן קופה מנוע 2000 {אל תקח 1600 הישנות חלשות} לטעמי רכב יפיפה אמן עלייייייייי.

בכל אופן בהצלחה ותתחדש.

פורסם
מי ישמע מה זה כבר 106 ראלי דור שני.

 

סתם אוטו שעשו ממנו מינימום פרארי בפורום.

 

צאו כבר מהסרט!!! 106 ראלי זה לא מכונת הנהיגה המושלמת.

 

 

כולה אוטו מהנה לנהיגה בתקציב נמוך מאוד. לא יותר מזה.

דוגמא טובה להוצאת הנאמר מחוץ להקשר (לצערנו, ללא שימוש - כי כרגע אין לנו צורך בדוגמאות כאלו).

בציטוט שלך, מחוץ להקשר, תגובתך נראית רלוונטית.

 

אבל במקור הוא הזכיר את ה-106 ראלי דור שני בתור רכב לא נפוץ במיוחד, שיותר קשה למצוא ממגאן קופה או יונדאי קופה:

קודם כול יש למצוא את המכונית לפני שאתה עורך בינהם השוואה , זה אומנם לא 106 ראלי

דור שני אך בכול זאת קשה למצוא אותם במיוחד את היונדאי .

אז בבקשה, קצת פחות התלהמות, יותר ענייניות...

 

לעניין - לא הייתי נוגע באף אחד מהרכבים האלו אלא אם אתה מחפש מראה נאה (למרות

שהיופי בעיני המתבונן, ולדעתי היונדאי מכוערת, והמגאן סתמית...) וביצועים פושרים מינוס (במיוחד

במקרה של היונדאי, שהמנוע שלה יכול רק לחלום לנפק את ההספק שיונדאי מצהירים עליו), מעט

יותר טובים מרוב המשפחתיות המצויות.

×
×
  • תוכן חדש...