Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

את האלף קניתי ממחסני טלרון בצריפין וגם מצנטרל במסגר בת"א. העלות באזור ה140 ש"ח ל4 ליטר.

ויש גם בחברה (לפחות בסניף ראשון, אבל יותר יקר).

אג'יפ ניתן להשיג באוטודיפו 170 ש"ח ל4 ליטר.

ואם אתה עובר ל5W40 עדיף שתחליף גם את המסנן כי למרות שהוא חדש יהיה לך 2 סוגים של שמן במנוע עם צמיגויות שונות שזה לא אידיאלי.

אבל לא יודע עד כמה זה באמת גרוע.

CoupéF7R

פורסם

מה בדיוק הבעיה בשמן של פז? זהו השמן שמומלץ על ידי היבואן והוא מתאים להנחיות היצרן

כמו שכתבת התקתוקים השתפרו משמעותית. אין שום סיבה להחליף את השמן עכשיו - חבל על הכסף שלך

פורסם

קניתי לפני שבוע מגאן 2006 מנוע 2.0 ואתמול עשיתי טיפול קטן במורשה אשקלון (קיבלתי שובר בעת העברת בעלות לטיפול חינם).

 

שמו לי שמן פז סינטטי מלא, 5W40.

 

אז נשמע לי די הזוי שיכניסו 10W40 חצי סינטטי --- בכלל במרכזי!

http://www.iherb.com?rcode=EGE170

$5-$10 הנחה על ההזמנה הראשונה. $4 עלות משלוח בלבד לישראל לחבילות עד 1.814 ק"ג!

פורסם
נכון אבל כדי להריץ שמן אחר ולקבל ״תוצאות״ המנוע צריך לעבור טיפול או שניים באותו שמן איכותי. כדי ש״יתרגל״ שמן החדש.

 

זה שטויות במיץ.

פורסם
קניתי לפני שבוע מגאן 2006 מנוע 2.0 ואתמול עשיתי טיפול קטן במורשה אשקלון (קיבלתי שובר בעת העברת בעלות לטיפול חינם).

 

שמו לי שמן פז סינטטי מלא, 5W40.

 

אז נשמע לי די הזוי שיכניסו 10W40 חצי סינטטי --- בכלל במרכזי!

 

????

דגם 06' זה לפני השינוי המכני שעבר, לא?

זה באמת מוזר , אולי למשהו פה בפורום תהיה תשובה ...יכול להיות שיש דרישה שונה של היצרן לגבי השמן בין 1.6 ל2.0 ליטר ??

פורסם
טוב אז עדכון קטן ;

הרכב נכנס לטיפול ״קטן״ במורשה רנו , ויתרתי על נושא הפלאשינג כדי לא לחפש הרפתקאות.

לאחר הטיפול התקתוקים מהמרימים נחלשו משמעותית !! מה שממש שימח אותי , אבל מסתבר שבמורשה רנו

ממלאים שמן 10w40(חצי סינט׳) מתוצרת פז שמנים עם מפרט ספציפי לדגמי רנו ...לא היו אמורים לשים לי 5w40 סנטטי מלא ????

כי לפני שמלאו לי שמן התקשרתי למורשה רנו אחר וקבלתי אותה תשובה ,גם 10w40 של פז (WTF ??)

ועוד שאלה קטנה : מה כולל טיפול ״קטן ״ במורשה רנו? (500 ש״ח זה יותר מידי להחלפת שמן סה״כ לא??)

 

אפשר לשם את שני סוגי השמנים ונהוג לרכבים הישנים יותר כדי לחסוך בעלות טיפול לשם את השמן הזול יותר 10W40

×
×
  • תוכן חדש...