Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ריכוז סרטוני מצלמות רכב של דבילים


יוסי פרנקוס

פוסטים מומלצים

העניין הוא שזה לא ממש ברגע האחרון- הרי הוא יודע שהוא צריך לרדת ימינה ואפילו מאותת. רק מה, לא יאה לכבודו לעשות את זה מאחורי המשאית (ששם יש די והותר מקום).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2 הוכחות לכך שאי אפשר לשמור חוק במדינה שלנו, בלי ששמוקים יאבדו את הדעת על זה.

הראשון: נהג בקיה סיד, שקודם כל חותך פקק שממתינים בו אנשים קרוב ל10 דקות, מאוחר יותר כמובן שהיה מאחוריי ברמזור בסופו של דבר, המתנתי שהצומת יתפנה לכן נעמדתי בקושי שניה וחצי בקו העצירה, אבל זה לא התאים למר כבודו והתוצאה לפניכם:

 

ד.א. יש לו מדבקה של חברת השכרת רכב, זה אמור לעניין אותם שהם משכירים רכב לנהג פזיז שעלול להשבית אותו?

 

מקרה שני, נהג בקיה סורנטו שמאוד כועס על זה שאני שומר מרחק מהרכב לפניי ומתקדם בנינוחות בפקק , במקום ללחוץ גז-ראשון-שני-ברקס-ראשון וכו', אחרי שנצמד יותר מדי פשוט התאמתי את המהירות שלי למרחק שהוא שמר, אה, ואז כמובן שהוא חייב להדחף 2 רכבים לפניי, נחשו גם פה, מי הגיע לצומת הקרוב ראשון.

 

ולקינוח איך אפשר בלי ילדים על אופניים חשמליים, השתקתי את הקללות שעמיתיי לרכב איחלו להם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקרה שני, נהג בקיה סורנטו שמאוד כועס על זה שאני שומר מרחק מהרכב לפניי ומתקדם בנינוחות בפקק , במקום ללחוץ גז-ראשון-שני-ברקס-ראשון וכו', אחרי שנצמד יותר מדי פשוט התאמתי את המהירות שלי למרחק שהוא שמר, אה, ואז כמובן שהוא חייב להדחף 2 רכבים לפניי, נחשו גם פה, מי הגיע לצומת הקרוב ראשון.

 

יפה!

 

גם אם ה״גאון״ שמאחור לא מבין את זה, בכך שאתה שומר רווח גדול ושומר על קצב קבוע, הוא זה שמרוויח כי הוא יחזור למהירות השיוט מוקדם יותר.

 

עבורך יש לזה בעיקר יתרונות בבטיחות ובצריכת הדלק.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולקינוח איך אפשר בלי ילדים על אופניים חשמליים, השתקתי את הקללות שעמיתיי לרכב איחלו להם.

 

אלי, לא ברור למה אתה מכניס את עצמך למצבים כאלו. הרי אם שני החמורים היו נופלים (דקה 0:26), לא נראה לי שהיית מספיק לעצור בזמן.

לפעמים אני רואה רוכבי אופניים משתוללים ואני מאחל להם בלב איזו פורענות אורטופדית, אבל אני לא הייתי רוצה להיות זה שגורם לתאונה ואני בטוח שגם אתה לא. אפילו אם זו תהיה אשמתו המלאה של הרוכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקרה שני, נהג בקיה סורנטו שמאוד כועס על זה שאני שומר מרחק מהרכב לפניי ומתקדם בנינוחות בפקק

 

נו באמת... איפה אחוות הקיות. בחיים לא הייתי מתעצבן על קיה אחרת, סוג של ברית אטמוספרית - רובן לא יורדות מה 10 שניות למאה, אז מה זה כבר משנה (אתה אולי כן).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איפה אחוות הקיות. בחיים לא הייתי מתעצבן על קיה אחרת, סוג של ברית אטמוספרית.
אני בחיים לא מקטלג נהג לפי הרכב, אחרת אצטרך להיות סימפטי כלפי כל נהגי הקוריאניות בארץ, וזה נתח גדול מדי.

 

Arik צודק לגמרי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסרטון השני האופנוע הוא זה שאשם,הרכב מאותת שמאלה ועובר לאט והאופנוען נוסע מהר מדי ובאלכסון.
מכסא הנהג זה היה נראה אחרת, גם אם הרכב אותת עדין צריך להסתכל במראות כשעוברים נתיב. אבל הוא חשב שהוא על פסי רכבת, לך תבין אנשים, האופנוע גם אשם שהוא נסע שלא בתנאי הדרך, ומצד שני הרכב האט תוך כדי מעבר נתיב שזה מסוכן.

 

Sent from my m3 note using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהג מונית (92-788-26) מעלה נוסעים בצומת (מסלול בודד ישר)

אוטובוס (75-850-69) עובר באדום מלא

 

[video=youtube;Z5Z-Jy45cnU]

 

 

למרות שהתקינו בצומת מצלמה לפני חודשיים, זה עדיין יעד מועדף למלכודת לייזר.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ג'אז נחמדה שלא הולך לה כל כך בעקיפות, פעם ראשונה כמעט תאונה, פעם שנייה איבדתי את הסבלנות ו"דחפתי" אותה הצידה.

[video=youtube_share;UV9lMwT2r6I]

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ג'אז נחמדה שלא הולך לה כל כך בעקיפות, פעם ראשונה כמעט תאונה, פעם שנייה איבדתי את הסבלנות ו"דחפתי" אותה הצידה.

 

אפשר ממש לראות שנהג הג'ז נצמד לנהג שלפניו כדי לקצר את המרחק הדרוש להשלמת העקיפה. אבל בעשותו כך, הוא פוגע בשדה הראיה שלו ונאלץ לשמור את רכבו בצמוד לקצה השמאלי של הנתיב.

 

זה אחד מן המכשולים הראשונים לביצוע עקיפות שמפיל בפח לא מעט נהגים. אם שומרים רווח אפשר לראות יותר טוב אל מעבר לרכב הנעקף ולכן גם להתחיל להאיץ מוקדם יותר בתהליך המעבר לנתיב הנגדי.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכביש כזה אני תמיד מדביק מצערת עד הסוף. גם אם שדה הראייה טוב. מתקשה להבין את העקיפות הנונשלנטיות האלו. מסוכן בעיניי.

ברוב הפעמים אני בכלל לא עוקף. רק אם מקרה חריג.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנ"ל.

 

מה שכן, הקצב והתזמון של פתיחת המצערת הם בבסיס הביצוע של עקיפה יעילה. אני קודם כל מתחיל לעבור שמאלה ורק תוך כדי אני מתחיל לפתוח מצערת (מתחיל, זה לא On/Off). כמה מוקדם אני מתחיל לפתוח תלוי בשדה הראיה, כי אני רוצה לראות טוב גם את הצד שלי בכביש במורד הדרך.

 

אני גם ממש לא רוצה להאיץ לעבר הפגוש של הרכב הנעקף ולכן לכל הפחות צריך לחכות לרגע שבו חרטום הרכב שלי ניסוט אל מעבר אליו.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...