Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ריכוז סרטוני מצלמות רכב של דבילים


יוסי פרנקוס

פוסטים מומלצים

יש להבדיל בין צמיג ללא אבוב לבין צמיג עם אבוב אשר בנוסף לזאת מקובע אל החישוק עם טבעת.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולג - כל רכב חייב לעצור בעצור כדי לודא שהדרך פנויה. זה כולל גם רכב חירום. כנ"ל ברמזור אדום.

 

יותר מזה - אני מהמר שהנהג כלל לא קלט את כסא הגלגלים שנע מימין.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערנו היו יותר מדי תאונות שהתרחשו כאשר רכב חירום חצה צומת בלי לבדוק אם הוא פנוי. עדיף לעצור ל-2 שניות מאשר להיות מעורב בתאונה עם סיכוי גבוה לנפגעים ואף הרוגים, והיו דברים מעולם.

 

איני מכיר את הנהלים העכשויים, אבל בעבר נהגי מד"א היו מחוייבים להודיע למוקד כל אימת שחצו צומת באדום.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערנו היו יותר מדי תאונות שהתרחשו כאשר רכב חירום חצה צומת בלי לבדוק אם הוא פנוי. עדיף לעצור ל-2 שניות מאשר להיות מעורב בתאונה עם סיכוי גבוה לנפגעים ואף הרוגים, והיו דברים מעולם.

 

איני מכיר את הנהלים העכשויים, אבל בעבר נהגי מד"א היו מחוייבים להודיע למוקד כל אימת שחצו צומת באדום.

 

כל צומת אדומה היו מודיעים ?

אפשר לשאול מאיפה המידע הזה ?

- Hyundai Getz 2007 1.6 -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חצי השקל שלי:

 

https://vid.me/VlUZ

 

לא שומעים את זה אבל אני מצפצף לה כל הדרך והתירוץ שהיא יצאה לעקיפה לא תופס כי כמו שאתם רואים אין שום רכב באזור..

 

*דא, לטובה אני אגיד שבזכותה שמתי לב שהתאריך התאפס אצלי במצלמה אז עכשיו הוא מכוון..

עריכה אחרונה על ידי Taimors
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל צומת אדומה היו מודיעים ?

אפשר לשאול מאיפה המידע הזה ?

כן. מדובר בתקופה בה נסיעה באמבולנסים היתה חלק מהתפקיד שלי. מדובר בשנות ה-80 של המאה הקודמת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חצי השקל שלי:

 

https://vid.me/VlUZ

 

לא שומעים את זה אבל אני מצפצף לה כל הדרך והתירוץ שהיא יצאה לעקיפה לא תופס כי כמו שאתם רואים אין שום רכב באזור..

 

*דא, לטובה אני אגיד שבזכותה שמתי לב שהתאריך התאפס אצלי במצלמה אז עכשיו הוא מכוון..

 

ואת הילד המסכן עם הקורקינט שעומד כבר על המדרכה ועם הרגליים על הכביש, לא ראית?

כל הכבוד שלא נ תת זכות קדימה לילד המעוניין לחצות את הכביש ואף יצר איתך קשר עין שניות רבות ומסתכל עלייך, פעלת בניגוד לחוק וההגיון הבריא.

חבל מאוד ודי מביך מצידך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואת הילד המסכן עם הקורקינט שעומד כבר על המדרכה ועם הרגליים על הכביש, לא ראית?

כל הכבוד שלא נ תת זכות קדימה לילד המעוניין לחצות את הכביש ואף יצר איתך קשר עין שניות רבות ומסתכל עלייך, פעלת בניגוד לחוק וההגיון הבריא.

חבל מאוד ודי מביך מצידך.

לא הייתי עוצר לילד עם כלי רכב שיכול לנסוע מיד, באותו מעבר חציה שבה תעבור בעוד רגע נהגת שנוסעת נגד כיוון התנועה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואת הילד המסכן עם הקורקינט שעומד כבר על המדרכה ועם הרגליים על הכביש, לא ראית?

כל הכבוד שלא נ תת זכות קדימה לילד המעוניין לחצות את הכביש ואף יצר איתך קשר עין שניות רבות ומסתכל עלייך, פעלת בניגוד לחוק וההגיון הבריא.

חבל מאוד ודי מביך מצידך.

 

הוא מסתכל עלי שניות רבות כי אני מצפצף שם כל הדרך וכמו שאלי כתב, הדבר האחרון שהייתי עושה זה לעצור ולתת לו לעבור כשיש נהגת שלא מודעת לכביש..

 

זה ההגיון הבריא שלי ואני שלם איתו.

 

 

Sent using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערנו היו יותר מדי תאונות שהתרחשו כאשר רכב חירום חצה צומת בלי לבדוק אם הוא פנוי. עדיף לעצור ל-2 שניות מאשר להיות מעורב בתאונה עם סיכוי גבוה לנפגעים ואף הרוגים, והיו דברים מעולם.

 

איני מכיר את הנהלים העכשויים, אבל בעבר נהגי מד"א היו מחוייבים להודיע למוקד כל אימת שחצו צומת באדום.

המצב לא כזה כבר זמן רב (משער שכבר מתחילת שנות התשעים).

יש שתי סוגי נסיעות:

נסיעה רגילה, בה אסור להדליק אורות או צופר, ובה הנהג חייב לנהוג בדיוק כמו שאר הרכבים על הכביש.

נסיעה דחופה, בה חייבים לנסוע עם אורות, ובעת הפעלת צופר גם מותר לעבור על חוקי התנועה [ניתן לומר שעל כולם] במידה והמצב דורש זאת.

הנהג חייב לדווח אם הנסיעה היא דחופה אבל מעבר לזה אין דיווח על כל מעבר צומת או כל עבירת תנועה אחרת.

כן יש חובה לעצור לפני חצייה, במידה ועוברים ברמזור אדום.

 

כאן אציין שבניגוד להוראות הפעלת האורות בניידת משטרה, שם למיטב ידיעתי מפעילים אותם בכל נסיעה מבצעית; אמבולנס מפעיל אורות רק בנסיעה דחופה, אז אם רואים אמבולנס עם אורות - סימן שצריך לפנות את הדרך.

עריכה אחרונה על ידי Ooga
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...