Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ריכוז סרטוני מצלמות רכב של דבילים


יוסי פרנקוס

פוסטים מומלצים

לפני 26 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אחחח חיכיתי שתגיע כיכר הדמעות.

 

מ-1 ל-3, יש תיקון קטן שאתה צריך לעשות, שים לב ש-801/809 לא יוצא איתך בזרוע יציאה של 3.

ולכן מה שאתה צריך לעשות זה בין זרוע היציאה של 2 לזרוע הכניסה של 2 (ממש מול האי תנועה שבאמצע של 2), לאותת ולעבור לחיצוני.

 

אותו כנ"ל לגבי מ-3 ל-1, רק לעבור בין זרוע היציאה של 4 לזרוע הכניסה של 4.

 

אגב איך מבינים שצריך בהכרח להחליף נתיבים במעגל התנועה הזה? לפי הנתיב השלישי, זה שבכניסה מסומן ליציאה "שמאלה", אבל באף יציאה אין 3 נתיבים.

משמע בוודאות מלאה - אין יציאה מהנתיב הפנימי ביותר.

 

ואו צריך ממש דוקטורט בשביל זה. בנאדם נכנס עכשיו למעגל תנועה, הוא צריך לחשבן כמה נתיבים יש במעגל עצמו, כמה יש ביציאה, להבין שאין שמאלה באמת (למרות שמסומן) ואז להחליף לחיצוני לפני היציאה - וכל זה תוך כדי תנועה.

 

לפני 26 דקות, shellcase כתב:

ברור שלא. תסתכל על החצים על הכביש ותתיחס למעגל התנועה ככביש נפרד בפני עצמו.

 

אני באמת לא מבין מה התמרורים במקרה הזה אומרים. אם מעגל תנועה זה כביש בפני עצמו, אני מבין רק את הסימון בנתיב החיצוני - היינו "יציאה ימינה או המשך ישר". אבל מה זה יציאה שמאלה במעגל תנועה? מה פירוש הסימון "יציאה שמאלה" בנתיב האמצעי והפנימי, הרי אין יציאה שמאלה במעגל תנועה

עריכה אחרונה על ידי laplug
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, nev כתב:

הרגתם את השרשור...

צריך לפצל שרשור חדש: "מעגל תנועה רב נתיבי: איך יוצאים מזה?"

  • רעיון טוב! 3
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 32 דקות, laplug כתב:

ואו צריך ממש דוקטורט בשביל זה. בנאדם נכנס עכשיו למעגל תנועה, הוא צריך לחשבן כמה נתיבים יש במעגל עצמו, כמה יש ביציאה, להבין שאין שמאלה באמת (למרות שמסומן) ואז להחליף לחיצוני לפני היציאה - וכל זה תוך כדי תנועה.

 

לא לא לא, בנאדם נכנס למעגל לנתיב פנימי (או אמצעי), ורוצה לצאת ביציאה השנייה, לפני היציאה השנייה דואג לעבור לנתיב החיצוני. עוקב אחרי 801/809.

 

לפני 33 דקות, laplug כתב:

אני באמת לא מבין מה התמרורים במקרה הזה אומרים. אם מעגל תנועה זה כביש בפני עצמו, אני מבין רק את הסימון בנתיב החיצוני - היינו "יציאה ימינה או המשך ישר". אבל מה זה יציאה שמאלה במעגל תנועה? מה פירוש הסימון "יציאה שמאלה" בנתיב האמצעי והפנימי, הרי אין יציאה שמאלה במעגל תנועה

 

אכן אין לו משמעות כשהוא נמצא על גבי הכביש של מעגל התנועה. הוא נועד ל"הבהרה", אבל עצם זה שמתאפשר לעיריית חולון לתמרר 813 שמאלה בתוך מעגל תנועה, זה גם פועל יוצא של החוסר אחריות של משרד התחבורה להסדיר את הנושא.

 

Just now, sperial כתב:

צריך לפצל שרשור חדש: "מעגל תנועה רב נתיבי: איך יוצאים מזה?"

 

ואז ינעלו אותו כי כבר היו כאלה 🤣

  • לא הבנתי... 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לסיכום:

מעגל תנועה רב נתיבי זה כמו דיונים בפורום.

אתה יודע איך אתה נכנס אבל לא איך אתה יוצא.

עריכה אחרונה על ידי אורי מ.
  • אהבתי 3
  • מצחיק 15

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Blap כתב:

https://www.facebook.com/100000550703658/videos/1287619211698244/

 

לפעמים יש אלוהים, תגובה יפה של הנהג גם!

תגובה יפה של השוטר. דבר אחד זה לברוח מהתנגשות, הרבה יותר קשה אבל לא לאבד שליטה על הרכב בסטיה כל כך פתאומית ובמהירות כזאת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המאזדה הלבנה אשמה לא פחות. היא גם עמדה בנתיב הימני מאחורי המיצובישי. זאת אומרת שלמיצובישי הייתה זכות קדימה על פני המאזדה. ובמקום לתת לה להשתלב (למרות שהמיצובישי אותתה שעה ונתנה זכות קדימה לכל הרכבים בנתיב השמאלי), המאזדה החליפה לשמאלי בפתאומיות בלי לאותת, ונתנה גז - הכל בשביל לא לתת למיצובישי להחליף נתיב. הרי הוא לא ידע שהמיצובישי רצתה לפרסס אלא סתם ניסתה לפנות שמאלה. 

  • לא הבנתי... 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, laplug כתב:

המאזדה הלבנה אשמה לא פחות. היא גם עמדה בנתיב הימני מאחורי המיצובישי. זאת אומרת שלמיצובישי הייתה זכות קדימה על פני המאזדה. ובמקום לתת לה להשתלב (למרות שהמיצובישי אותתה שעה ונתנה זכות קדימה לכל הרכבים בנתיב השמאלי), המאזדה החליפה לשמאלי בפתאומיות בלי לאותת, ונתנה גז - הכל בשביל לא לתת למיצובישי להחליף נתיב. הרי הוא לא ידע שהמיצובישי רצתה לפרסס אלא סתם ניסתה לפנות שמאלה. 

 

לא משנה מה, אתה לא עושה פרסה מהנתיב השני. גם אם לא היו שם מכוניות בכלל (אלא אם אתה רכב כבד ואין לך ברירה). 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, Krishi כתב:

 

לא משנה מה, אתה לא עושה פרסה מהנתיב השני. גם אם לא היו שם מכוניות בכלל (אלא אם אתה רכב כבד ואין לך ברירה). 

אני לא מנסה להצדיק את המיצובישי. אני רק אומר שהמאזדה הוא המיץ של הזבל- בלי קשר לעבירה שעשה המיצובישי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...