Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ריכוז סרטוני מצלמות רכב של דבילים


יוסי פרנקוס

פוסטים מומלצים

אני בטלפון, לא יכול לראות פרטים. אבל 4 שניות הן המון זמן בנסיבות האלה. נהג ערני, או כזה שאינו מתעקש על "זכויותיו" היה מרפה מהגז, אולי נוגע בבלם, ומונע את התאונה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה זמן נראה לך שלוקח לעצור מאיזור 70-80 קמ"ש לאפס מוחלט?

במרחק מדובר על כ-55-70 מטרים, לפי הוידאו אין שם מרחק כזה, וזה בהנחה שהזקנה ביאריס מגיבה כמו נהג ממוצע, והיא כנראה לא.

 

מוכן להתערב שאם אתה נוסע ברמפה לכביש מהיר ואני מפיל ממשאית אובייקט נייח (נניח קוביית בטון) במרחק זהה - רוב הסיכויים שאתה תלפף את הרכב שלך סביבו.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל האדום לא עוצר אלא מאט, וגם הגברת יכולה לעשות זאת. ואפילו אם התאונה לא נמנעת היא תתרחש במהירות הרבה יותר קטנה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם קוראים לעומק, זה מונע טעויות:

 

מה גם שהפרשי המהירויות גבוהים יחסית, הרכב האדום סטה במהירות מאוד נמוכה (הרבה יותר נמוכה מהיאריס), ועוד בלם, בזמן הפגיעה המהירות של הרכב האדום הייתה כמעט אפסית.

... ככה שברגע הסטייה הוא הפך את עצמו כמעט למכשול נייח.

 

אכתוב שוב - הרכב האדום בלם עוד לפני הסטייה, כשהיה בנתיב אחר, ואז כשהיה במהירות נמוכה מאוד סטה ואז המשיך לבלום, ברגע הפגיעה היה במהירות אפסית, כמעט נייח.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על אף שלרוב צריך שניים לטנגו, במקרה הזה אני עם אני עם M3, לפחות מבחינה משפטית. אפס אשם תורם לנהגת ברכב הלבן.

מה שכן, זה האמא של הסיבות שבהשתלבויות כאלו אני תמיד בימני. ואם יש רכב בשול ימין, עובר לשמאל. מנסה להקטין כמה שפחות מרווח לשגיאה שלא אוכל לברוח ממנה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואם לא ניתן להיות במרחק לפחות נתיב אחד אז צריך להיות מוכן לגמרי לסטיות כאלה.

 

הרבה מזל הציל אותי לפני כמה שנים כשבכביש 1 מישהו מהנתיב השמאלי (מתוך 3) חצה למעשה 4 נתיבים והגיע לנתיב הימני מתוך 2 ביציאה כמעט במאונך לכיוון הנסיעה.

המזל העיקרי היה שביחד עם הבלימת חירום שברתי שמאלה לנתיב השמאלי ביותר.

 

אגב ייתכן ואם זו הייתה נהגת צעירה בכמה עשורים היא הייתה מצליחה לגלח עוד כמה קמ"שים ויכול להיות שזה היה חוסך את ההתהפכות.

אבל אם לפי זה היינו קובעים לה אשמה תורמת, היינו צריכים להתנות רשיון נהיגה בזמן תגובה של 0.2 שניות כמו נהג צעיר ומיומן

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגברת ביאריס רדומה. היא משייטת בין הנתיבים ונצמדת לשמאלי.

יותר מזה, היא אפילו לא בולמת עד ההתנגשות.

או שהיא היתה עם הראש בטלפון, או שהיא היתה עם הראש לכוון היושב במושב האחורי, או שהיא פשוט חלמה בהקיץ.

זה שהנהג ברכב האדום עבריין, לא משנה את העובדה שבלימה של היאריס היתה מונעת את התאונה.

וכאן גם מדובר במזלג שצריך להיות מוכנים מראש כשמגיעים אליו לאפשרות של יצורים עבריניים כאלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נוסע הביתה ופונה מדרך נמיר לאיינשטיין.

ילד טיפש על אופניים מחליט לנסוע ופשוט בנס לא פגעתי בו.

דיברתי איתו - היה מבוהל ואמרתי לו שירגע.

קסדה יש לו אבל !!! למה באור אדום?

 

 

Sent from my SM-N920I using Tapatalk

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה ייצוג יפה של תופעת "אני צריך לצאת בדיוק כאאאאאאאאאאאן" ומה שקורה בגללה

 

יותר בכיוון של חוסר תשומת לב מוחלט של נהגת היאריס.

התאונה הזו יכלה להמנע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוסר ערנות כי כן היה ניתן גם מצידה לשמור על מרחק גדול יותר וגם לבלום וכנראה גם למנוע את המקרה הזה.

 

כמובן שהרכב האדום אידיוט לא קטן אבל יש לה אשמה תורמת לסיטואציה הזאת.

 

אגדיל ואומר שנהגת היאריס מהווה סיכון לסביבה. לפניה רכב שרובו כבר בנתיב שלה, במהירות השווה למחצית משלה, והיא לא בולמת עד 0.1 שניות לפני התאונה.

שמח שיצאה בשלום ומניח שבית המשפט יהיה לצידה (וטוב שכך), אבל לא הייתי רוצה לנהוג בסביבתה.

 

כמובן שנהג/ת הפיקנטו עבריין פושע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אם הרכב הלבן היה צריך להיות בימין, יש לו אשמה תורמת. זה דוגמא מצויינת לאיך המתנחלים בנתיב השמאלי/אמצעי הופכים את עצמם למכשול שצריך להתחמק ממנו, למרות שהם מרגישים יותר בטוחים שם מאשר בימני.

כשמשלבים את זה עם הטמטום של הרכב האדום שמשתלב בקו רציף בלי להסתכל- מקבלים תאונה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגדיל ואומר שנהגת היאריס מהווה סיכון לסביבה. לפניה רכב שרובו כבר בנתיב שלה, במהירות השווה למחצית משלה, והיא לא בולמת עד 0.1 שניות לפני התאונה.

שמח שיצאה בשלום ומניח שבית המשפט יהיה לצידה (וטוב שכך), אבל לא הייתי רוצה לנהוג בסביבתה.

 

כמובן שנהג/ת הפיקנטו עבריין פושע.

 

מסכים, לנהגת היאריס מהירות תגובה של חתול מת, מפחיד לחשוב איך נהגת כזאת תגיב למקרה שמצריך בלימת חרום (נגיד ילד שקופץ לכביש).

היה לה כל כך הרבה זמן להגיב לסכנה והיא לא עשתה זאת.

נהג טוב היה מתכונן לפעולה מפגרת של הפיקנטו רק על סמך הבלימה והנסיעה האיטית שלו, עוד לפני מעבר הנתיב.

 

הפיקנטו אידיוט ועבריין, לא ברור למה הוא בלם כל כך הרבה, כנראה לא רצה לעלות על הקו הרצוף. בתכלס הצליח לו (תסתכלו טוב, הם התנגשו בדיוק כשהקו הופך לרצוף והפיקנטו כבר לגמרי בתוך הנתיב) רק הדביל לא שם לב שהוא על 20 קמ"ש בכביש מהיר.:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיפה ההססנות של נהג/ת הפיקנטו מאשר חיתוך פרעי ימינה. לומר ש"נהג טוב" יכל להמנע מהתאונה הזאת זו הגזמה ; כל שנדרש כאן זו עירנות מינימלית שבפירוש לא היה לה זכר - נהגת היאריס פשוט חלמה או היתה עסוקה במשהו אחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים, לנהגת היאריס מהירות תגובה של חתול מת, מפחיד לחשוב איך נהגת כזאת תגיב למקרה שמצריך בלימת חרום (נגיד ילד שקופץ לכביש).

היה לה כל כך הרבה זמן להגיב לסכנה והיא לא עשתה זאת.

היא לא סתם לא הגיבה, היא נסעה ישר לתוך הרכב האדום, לא בלמה ולא סטתה מילימטר. פשוט היתה עסוקה במשהו חשוב יותר באותן שניות, כנראה.

 

הפיקנטו אידיוט ועבריין, לא ברור למה הוא בלם כל כך הרבה, כנראה לא רצה לעלות על הקו הרצוף. בתכלס הצליח לו (תסתכלו טוב, הם התנגשו בדיוק כשהקו הופך לרצוף והפיקנטו כבר לגמרי בתוך הנתיב) רק הדביל לא שם לב שהוא על 20 קמ"ש בכביש מהיר.:roll:

ניחוש שלי: מהנהגים שמניחים שאם מהר == מסוכן, אז ככל שאתה נוסע לאט יותר ככה אתה בטוח יותר. לוגיקה פשוטה, אפס הבנה של תנועה. מסוג הנהגים שמאיטים בנתיב האצה לתוך כביש מהיר, ואז מתפלאים למה כולם פה נוהגים כמו משוגעים ולא נותנים להם להשתלב (אחרי שהאטו ל-20 קמ"ש, למען הבטיחות כמובן).

 

כל ההתרחשות הזו מזכירה משפט מפורסם של אינשטיין.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יותר בכיוון של חוסר תשומת לב מוחלט של נהגת היאריס.

התאונה הזו יכלה להמנע.

 

לגמרי, בהקצנה אם היא לא הייתה עולה על הכביש גם התאונה הייתה נמנעת, השאלה איפה מותחים את הקו.

 

אגדיל ואומר שנהגת היאריס מהווה סיכון לסביבה. לפניה רכב שרובו כבר בנתיב שלה, במהירות השווה למחצית משלה, והיא לא בולמת עד 0.1 שניות לפני התאונה.

שמח שיצאה בשלום ומניח שבית המשפט יהיה לצידה (וטוב שכך), אבל לא הייתי רוצה לנהוג בסביבתה.

 

כמובן שנהג/ת הפיקנטו עבריין פושע.

 

בהחלט מהווה סיכון לסביבתה, וגם אני לא הייתי רוצה לנהוג בסביבתה, אני מסכים עם ההודעה שלך ב-100%, עם כל מילה.

 

אם הרכב הלבן היה צריך להיות בימין, יש לו אשמה תורמת. זה דוגמא מצויינת לאיך המתנחלים בנתיב השמאלי/אמצעי הופכים את עצמם למכשול שצריך להתחמק ממנו, למרות שהם מרגישים יותר בטוחים שם מאשר בימני.

כשמשלבים את זה עם הטמטום של הרכב האדום שמשתלב בקו רציף בלי להסתכל- מקבלים תאונה.

 

הנהג המצלם נמצא בימין, אם היא הייתה נהגת קצת טובה יותר מהממוצע, הרבה לפני קרות התאונה היא הייתה מאיטה / מאיצה קצת ועוברת ימינה לפני / אחרי הרכב המצלם ונמצאת בימני במקום בשמאלי.

וגם איתך אני מסכים ב-100%.

 

מסכים, לנהגת היאריס מהירות תגובה של חתול מת, מפחיד לחשוב איך נהגת כזאת תגיב למקרה שמצריך בלימת חרום (נגיד ילד שקופץ לכביש).

היה לה כל כך הרבה זמן להגיב לסכנה והיא לא עשתה זאת.

נהג טוב היה מתכונן לפעולה מפגרת של הפיקנטו רק על סמך הבלימה והנסיעה האיטית שלו, עוד לפני מעבר הנתיב.

 

הפיקנטו אידיוט ועבריין, לא ברור למה הוא בלם כל כך הרבה, כנראה לא רצה לעלות על הקו הרצוף. בתכלס הצליח לו (תסתכלו טוב, הם התנגשו בדיוק כשהקו הופך לרצוף והפיקנטו כבר לגמרי בתוך הנתיב) רק הדביל לא שם לב שהוא על 20 קמ"ש בכביש מהיר.:roll:

 

זה נכון לגמרי, אבל מכיוון ש"נהג טוב" זה מונח יחסי (כלומר טוב יחסית לנהגים אחרים), לעולם אי אפשר לצפות שכל הנהגים יהיו נהגים טובים.

צריך להכשיר אותם טוב יותר, לאכוף טוב יותר את חוקי התנועה החשובים שלא נאכפים היום (כמו שמירה על הימין, הימצאות בנתיב שמאלי שלא לצורך עקיפה, סטייה מנתיב, אי מתן ז"ק וכל זה רק מהסרטון הזה), וככה מעלים את הרמה של כל הנהגים כולל את הממוצע.

 

עדיפה ההססנות של נהג/ת הפיקנטו מאשר חיתוך פרעי ימינה. לומר ש"נהג טוב" יכל להמנע מהתאונה הזאת זו הגזמה ; כל שנדרש כאן זו עירנות מינימלית שבפירוש לא היה לה זכר - נהגת היאריס פשוט חלמה או היתה עסוקה במשהו אחר.

 

זה כמו לבחור אם עדיף לחתוך יד או רגל

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...