Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פיאט מחסלים את הפונטו (אחרי שהם כמעט גמרו לחסל את הבראבו). בכל אירופה נשאר רק מבחר מצומצם, אבל שם לפחות מוכרים במבצעי חיסול. לא הייתי קונה פונטו חדשה אלא אם מדובר בהנחה דרמטית ו/או בחבילת אבזור עסיסית (ואני מבין שסמל"ת לא מציעים דבר כזה ופשוט מחכים לפריארים). הפונטו איבו הבסיסית אכן דלה מאוד ביחס למחיר המבוקש עבורה, בדקתי כמה כאלו שחיפשתי מכונית לפני מספר חודשים, יש לא מעט אלטרנטיבות ראויות יותר.

פורסם

אני יכול להבין מצוין למה צביקה מעוניין לרכוש רק פיאט: כי זה איטלקי. מסורת, היסטוריה אבל בעיקר: עיצוב וקסם איטלקי. טוב עשית שניגשת קודם כל לסוכנות של סמל"ת ובדקת את האפשרויות.

כרגע סמל"ת אכן מציעה את הפונטו איבו ידנית או רובוטית חד מצמדית בדגם הפשוט, שבשפה פשוטה כמו שצביקה כתב ללא פנסי ערפל, חישוקי סגסוגת ואבזור נוסף. הקובו, לעומת זאת, נחשב דגם חדש יחסית וסביר להניח שעקב כך היבואנית מציעה אותו עם עודף אבזור - בעיקר ע"מ למשוך לקוחות. בשורה התחתונה מדובר ברכב מסחרי ולפי דעתי לא מתאים כלל לרווק.

 

להבדיל מהקובו, הפונטו איבו מציעה עיצוב איטלקי מרהיב וקשה להישאר אדיש כשרואים אותה. אני ראיתי במכללה פונטו איבו חדשה עם פנסי ערפל, ג'אנטים מקוריים וחלון גג פנורמי מקורי כולל ידיות בצבע הרכב, כך שאם הייבוא נפסק הוא לא נפסק לפני הרבה זמן - לכן תתחיל לפזול לשוק היד שניה. בשיטוט קל ראיתי פונטו איבו כאלה כמעט חדשות למכירה וכמובן מאובזרות. אופציה נוספת היא לייבא לרכב כזה מאובזר בייבוא אישי, אם כי אני לא הייתי עושה זאת.

 

אני מזכיר לך שגם אני הייתי בדילמה הזאת בסוף 2008, וגם אז הפונטו נמכרה באבזור דל מאוד ובמחיר גבוה מהמתחרות, ולכן נאלצתי לרכוש רכב דומה מיצרן אחר. שלא תטעה, הפאביה היא קניה מצויינת אבל כל פעם שאני רואה פונטו על הכביש זה עושה משהו בלב: הרגשה של פספוס, אבל לא היתה ברירה.

עם זאת, כשאין ברירה אז אין ברירה: פולקסווגן פולו, סקודה פאביה, סיאט איביזה, אופל קורסה, טויוטה יאריס, סוזוקי סוויפט, הונדה ג'אז, יונדאי I20, פורד פיאסטה, מאזדה 2, פיג'ו 208 ועוד - כל אלה מתחרות ישירות של הפונטו ולדעתי עליך לעבור על תמונות (פנים וחוץ) ונתוני מנוע ואבזור שלהן באינטרנט, לגבש רשימה של 2-3 מועמדות סופיות ולגשת לראות. בעתיד תמיד תוכל לחזור לפיאט (וגם אני למען האמת), אבל לרכוש רכב מסחרי כפשרה בגלל שאין אבזור בפונטו זאת החלטה שגויה, לדעתי.

 

לגבי הצבע הלבן והשחור: נשמע שהם מחסלים את המלאי הנוכחי, אך מנגד לא ידוע לי על מחליפה לפונטו. למישהו יש הסבר? צביקה, לא נאמר לך מתי המשלוח הבא? אני מניח שיהיו צבעים נוספים.

 

בהצלחה :)

פורסם

הפונטו איבו מציעה עיצוב איטלקי מרהיב וקשה להישאר אדיש כשרואים אותה.

 

אכן, בשנת 2006, כשהדגם הזה יצא, העיצוב היה נחמד ובין היפים בקטגוריה.

 

היום, לטעמי לפחות הוא כבר התיישן ויש עיצובים מוצלחים בהרבה, ובעיקר מודרניים יותר.

 

 

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

טוב . ההחלטה נפלה. לפני שבוע וחצי הזמנתי פיאט קיובו חדשה . הדגם המאובזר (שכולל מגנזיום, פנסי ערפל וכ"ו).

הרכב מנוע 1400 גיר רגיל (1000 ק"מ למיכל דלק לפי נתוני יצרן) , צבע כחול ואני אמור לקבל אותו במהלך השבוע הקרוב. אעלה תמונות כשאקבל אותו.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

תתחדש ונשמח אם תעדכן גם אחרי שתקבל אותו לגבי רשמים שלך מהרכב.

skoda fabia 1.4 16V

skoda octavia 1.9TDI

audi A4 1.8T - sold

פורסם
כמה התענוג עולה והאם קיבלת טרייד אין על הפיאט הנוכחית שלך?

 

 

התענוג עולה 82 אלף ש"ח. אכן קיבלתי טרייד אין על המריאה . המחירון שלה 12 אלף ש"ח. הם נותנים לי עליה 8000 ש"ח . תכלס הם בסדר גמור. כי בשוק הפרטי לא מוכנים לתת על מריאה אפילו שהיא במצב מדהים יותר מ 5000 ש"ח.

 

נתתי מקדמה 35 אלף ש"ח + המריאה + תשלומים ל 3 שנים , אחרי 3 שנים אפשרות לשלם את מה שנותר או להשתמש כמקדמה לרכב חדש.

 

כרגע אין שחרור רכבים חדשים מהנמל לאף חברה מסתבר עקב איזה סיפור לא ברור בין המכס למשרד התחבורה . לכן לא ברור מתי אקבל את הרכב.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

תתחדש,רכב מצוין לדעתי.

המריאה שלך לפי מה שאני זוכר הייתה שמורה,ככה שהמחיר טוב לדעתי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...