Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4937 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום :)

בטסט לא עברתי את הבדיקת עשן בגלל CO גבוהה.

רצתי מיד למוסך שמטפל באגזוזים והוחלף לי ממיר קטליטי. המחיר ששילמתי היה 600 ש"ח. (אגב האם המחיר בסדר בכלל?)

ומיד לאחר מכן חזרתי לטסט נוסף וזה לא עזר (ממה שהבנתי מהטסטר שהממיר הקטליטי לא אחראי בכלל על הCO שיוצא ומכאן שעקץ אותי האגזוזן.

 

בכל מקרה, הלכתי למוסך שהריץ לי דיאגנוזה ומצא שהחיישן למבדה לא תקין ויש להחליפו.

כמה אמור לעלות לי דבר כזה?

האם אפשר לקנות לבד ולהתקין אותו או שזה מסובך ולא שווה?

פורסם

לפני שיהיה אפשר לענות על שאלתך, יש להבין מה היו הסימפטומים שהובילו את האגזוזן לפסוק שהבעיה היא בממיר. ניסית לברר איתו את העניין?

לעניין המחיר: לדעתי הוא הוגן.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
לפני שיהיה אפשר לענות על שאלתך, יש להבין מה היו הסימפטומים שהובילו את האגזוזן לפסוק שהבעיה היא בממיר. ניסית לברר איתו את העניין?

לעניין המחיר: לדעתי הוא הוגן.

 

האמת שכלום.

הראיתי לו את הדף של הטסט ובו הליקוי היחידי היה CO גבוהה, והוא מיד פסק שהבעיה היא בממיר.

פורסם

לצערי הטופס לא אצלי כרגע, אבל כל שאר הדברים תחת הקטגוריה של בדיקת עשן יצאו תקינים ללא חריגות משמעותיות.

אך בבדיקת הCO רשום שהמקסימלי בסל"ד נמוך הוא 0.5 והקריאה הייתה 1.6~ והמקסימלי בסל"ד גבוהה הוא 0.3 והקריאה הייתה 1.8~

 

בכל מקרה, לעניין.

ראיתי באייבי כל מיני חיישנים שונים. אני מפחד להזמין מהסיבה שזה יכול לא להתאים.

הבנתי מקריאה של פוסטים ישנים יותר, שלא מומלץ להתקרב לחיישנים האוניברסליים בשביל ההונדה.

יש את זה: http://www.ebay.com/itm/NEW-GLOBAL-AUTOMOTIVE-O2-OXYGEN-SENSOR-ACURA-HONDA-VEHICLES-GA24099-/380514106745?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Year%3A1998%7CMake%3AHonda%7CModel%3ACivic&hash=item5898687d79&vxp=mtr

ויש את זה:

http://www.ebay.com/itm/084-O2-OXYGEN-SENSOR-BOSCH-4W-94-99-ACURA-CL-90-01-HONDA-96-99-ISUZU-OASSIS-/120998639487?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Year%3A1998%7CMake%3AHonda%7CModel%3ACivic&hash=item1c2c14b77f&vxp=mtr

פורסם

נכון מאוד ואמרתי את זה לא פעם אחת בפורום שבסיויק צריך רק מקורי או תואם מקורי ולא אוניברסלי.

 

ללא ערך למדה לא אוכל לעזור לך.

פורסם

לרכב שלך רק מקורי\NGK פה תכל להתאים לפי הרכב .http://www.ngk.de/nc/en/product-finder/produktfinder/PKW/LAMBDASONDEN/ ומEנשט תוכל להזמין לפי הקוד שמתאים לרכב שלך.http://www.ebay.com.au/itm/1x-NGK-NTK-Oxygen-O2-Lambda-Sensor-OZA569-H1-OZA569H1-0499-/221034544709 המוכר הזה אמין וטוב הזמנתי כבר פעמים. _(החיישן הספציפי בקישור לא מתאים לרכב שלך)

פורסם
נכון מאוד ואמרתי את זה לא פעם אחת בפורום שבסיויק צריך רק מקורי או תואם מקורי ולא אוניברסלי.

 

ללא ערך למדה לא אוכל לעזור לך.

 

היי.

הערך למדה אצלי ככה: מינ': 0.97 מקס': 1.03 מדוד: 1

 

 

 

לרכב שלך רק מקורי\NGK פה תכל להתאים לפי הרכב .http://www.ngk.de/nc/en/product-finder/produktfinder/PKW/LAMBDASONDEN/ ומEנשט תוכל להזמין לפי הקוד שמתאים לרכב שלך.http://www.ebay.com.au/itm/1x-NGK-NTK-Oxygen-O2-Lambda-Sensor-OZA569-H1-OZA569H1-0499-/221034544709 המוכר הזה אמין וטוב הזמנתי כבר פעמים. _(החיישן הספציפי בקישור לא מתאים לרכב שלך)

תודה רבה :)

לצערי למוכר אין את הסוג שאני צריך לפי האתר.. יש רק באמזון ולקנות שם בעייתי.

 

יש עוד חברה שמשווקת את החיישן הזה שיתאים לי בצורה טובה? (שמעתי שבוש גם עושים חיישנים כאלה).

איפה אני מוצא אתר שאפשר למצוא בו את המק"ט כמו של NGK.

אגב, האם זה המחיר שאני צריך לצפות לו? (50 ליש"ט לפני משלוח~)

פורסם

אם הלמדה שלך 1.00 אז החיישן תקין וכל מערכת ההזרקה עובדת טוב הבעיה בממיר כניראה דחפו לך ממיר סיני או שביצעת את הבדיקה כאשר הממיר קר לפני שאתה ניגש לטסט בבדיקת זיהום אוויר תחמם טוב את הממיר תחזיק סלד בינוני כ 3500סלד למשך כדקה ולאחר מכן תיכנס לבדיקה.

 

כאשר אתה ממתין בתור לטסט אל תדומם מנוע כדי שהממיר לא יתקרר.

פורסם
אם הלמדה שלך 1.00 אז החיישן תקין וכל מערכת ההזרקה עובדת טוב הבעיה בממיר כניראה דחפו לך ממיר סיני או שביצעת את הבדיקה כאשר הממיר קר לפני שאתה ניגש לטסט בבדיקת זיהום אוויר תחמם טוב את הממיר תחזיק סלד בינוני כ 3500סלד למשך כדקה ולאחר מכן תיכנס לבדיקה.

 

כאשר אתה ממתין בתור לטסט אל תדומם מנוע כדי שהממיר לא יתקרר.

היי.

את ההמלצה הזאת קיבלתי גם מהאגזוזן לכן הממיר היה חם (הוא אמר לי גם להדליק מזגן [?])

בכל מקרה, את העובדה שהחיישן לא תקין הגיעה מדיאגנוזה שהרצתי לאוטו, כמו כן ישנה מנורת CHECK ENGINE דלוקה.

המוסך ביקש 900 ש"ח על החלק+העבודה.

 

עריכה:

מקריאה נוספת על מה זה בעצם חיישן למבדה, הבנתי שאתה מדבר על חיישן אחורי. דבר שאין לי ברכב.

מדובר על החיישן הקדמי. (אם לא תתקן אותי)

פורסם

לפני שתחליף סתם חיישן יש לבצע דיאגנוזה, תחילה לחבר מכשיר לבדיקת גזים.

 

לבדוק ערך CO ו HC בסל"ד סרק.

לבדוק CO,LAMBADA ו HC בסל"ד 2500, ולחזור עם תוצאות.

 

עם הבדיקה הזו ניתן לדעת אם הממיר שהתקנת מתפקד או שמכרו לך דרעק סיני שאולי יעבוד על מנועים קטנים.

פורסם

כמו שרשמתי.

הרצתי דיאגנוזה וע"פ התקלה של הCHECK ENGINE הבעיה כרגע היא החיישן (הקריאה אמרה - חיישן לא תקין).

מדובר בחיישן קדמי (שקרוב למנוע).

 

ראיתי סרטונים שמראים איך מחליפים, זה דיי פשוט.

עכשיו העניין הוא להזמין אחד שיתאים לי.

פורסם
LAMBADA

LAMBADA זה שם של ריקוד (וגם של יין נתזים זול). LAMBDA היא האות ה-11 באלף-בית היווני, שבין היתר גם משמשת כפרמטר להצגת כמות הדלק ביחס לאויר במנוע בעירה פנימית.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

×
×
  • תוכן חדש...