Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4951 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים, ברצוני להחליף את האזעקה הקיימת אצלי ברכב (עם רמקול 24V מחריש אוזניים לא חוקי).

הרכב מאזדה לאנטיס 2002.

הדרישות הן, שההרכבה לא תהיי מסובכת מידי, היות ואני ארכיב אותה לבד.

שלא יהיה קול צפצפה שמחריד ומעיר שכנים ישנים.

וחוץ מזה, אשמח אם תשדרגו אותי בקצת יותר מידע על אזעקות בכדי שאבין מה יש ומה אין.

 

כמו כן, אשמח אם יהיה מרים חלונות בערכה.

 

הבנתי שחברות כגון וייפר וקוברה (או שהם אותו הדבר?) חברות טובות

האם שווה יותר להזמין מחו''ל?

תודה רבה! אשמח לתגובה מהירה.

פורסם

לדעתי אזעקות הם מוצר שעבר זמנו.

הן רק מיטרד, אך אחד לא מתרגש מהן, ומפסיקות אחרי זמן קצר.

אפילו אתה לא רוצה רעש לשכנים, אז בשביל מה זה טוב?

 

בהנחה שאתה מוצא מתקין טוב ומומלץ לגבי אמינות עבודתו לטווח ארוך, אז עדיף - כמובן ביחס לשווי הרכב - משהו מהמבחר של קודן, אימובילייזר והכי זול אבל לא נוח הוא מנעול רב בריח להילוכים או להגה. אם אינך מבין היטב את מערכת החשמל ברכב אל תתקין לבד כי הסיבוכים יהיו גדולים. התקנה טובה ונכונה היא הכי חשובה אפילו יותר מתכונות המוצר, אחרת יהיו בעיות התנעה וכיבוי פתאומי.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

את מערכת החשמל ברכב אני מכיר היטב, היות ורוב כבלי החשמל ברכב הוחלפו/שודרגו על ידי.

גם ידע בחשמל ואלקטרוניקה יש.

כוונתי הייתה שההתקנה לא תהיי ממושכת ומסובכת שתקל ככל הניתן על המשימה.

לגבי האזעקה - אני יודע שקיים ביפר או אזעקת רמקול (שמעצבן, כפי שאמרת, גם אותי - הרמקול מנותק כרגע).

אשמח להסבר קצרצר על עוד סוגי מערכות האבטחה כדי שאדע במה לבחור.

 

תודה על תגובתך.

×
×
  • תוכן חדש...