Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4927 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בן 9 חודשים

משקלו 27 ק"ג

ניזון מ "הילס"

קשה לו לקום ומתלווה לכך צליעה אשר באה ונעלמת ברגלו האחורית

אין נפיחות

 

דעותיכם תתקבלנה בברכה + המלצות לוטרינרים שמתמחים בגזע הספציפי (אם יש).

 

תודה.

Gn'f'R

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מחלה תורשתית , התפתחות לא תקינה של מפרק הירך, ניתן לאבחון רק בצילום רנטגן.

חבל לזרוק השארות אבל הסימפטומים זהים, תגש לוטרינר ועדיף לא אחד שכונתי, על סמך המלצות באינטרנט יש תגובות טובות על בית חולים וטרינרי בבית דגן.

אודי A4

דימה.

פורסם

יש עוד סיבות בבולדוגים ספציפים ל"צליעה"/חוסר שליטה כראוי ברגל אחורית - חלקן נעוצות בעמוד השידרה.

 

בכ"א - זו בהחלט סיבה לגשת לוטרינר (ללא דיחוי - אצלי טיפול מניא בתסמין דומה הציל! את הבולדוגית שלי מנכות ב2 הרגליים האחוריות, אמנם צרפתיה אבל במשפחה) ולבדוק את הנושא כראוי.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
זה נשמה כמו וריאציה של דיספלסיה :(

 

אכן נשמע כמו תסמינים כאלה.

 

מאיזה איזור אתה בארץ?

לבית החולים הוטרינרי יש ציוד של בית חולים+מחלקה אורטודפית.

בטוח יוכלו לאבחן את התופעה.

קח בחשבון שזה לא הליך זול. (גם האבחון וגם הניתוח).

 

אני לא זוכר כמה הם אמורים לשקול בגיל הזה, אך זה נשמע לי כאילו הכלב נמצא בתהליכי השמנה (אני יודע ששמן זה המצב הטבעי של הגזע הזה).

יש סיכוי טוב שהורדה של כמה ק"ג תשפר את המצב ותפחית לחץ על האגן! (מנסיון עם לברדור ותסמינים דומים- רק שאצלו זה היה בגיל 9 שנים).

 

 

בהצלחה! :cry:

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

שלום ערן,

אני ממליץ לפנות למגדל שמכר לכם את הכלב. בעיות בריאות אלו (ורבות אחרות) נפוצות בקרב הבולדוגים (צרפתים ואחרים) ואולי הוא יוכל לסייע בייעוץ.

 

נ.ב. בדקתם בדיקות אגן של ההורים לפני הרכישה?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

שלום לכולם ,

היום פנינו למגדלים ועיינו בהיסטוריה הרפואית של הוריי הבולדוג,

לא נמצא שום איזכור לבעיה רפואית רלוונטית בהיסטוריה .

קבענו תור לשעה 11:00 מחר בבוקר בבית החולים הוטרינרי בעומר,

הרועה הכנענית שלי מטופלת שם מזה שנים.

הבולדוג הוא של משפחתי - לא שלי אישית.

 

אני מודע היטב למחירים (לדאבוני) ,

לרועה הכנענית שלי יש היסטוריה לא פשוטה בכלל -שתהיה בריאה.

Gn'f'R

פורסם
שלום לכולם ,

היום פנינו למגדלים ועיינו בהיסטוריה הרפואית של הוריי הבולדוג,

לא נמצא שום איזכור לבעיה רפואית רלוונטית בהיסטוריה .

 

ברור שאין.

כלב עם דיספלסיה לא אמור להיות מורבע מלכתחילה... (לא שזה מבטיח משהו במאת האחוזים).

 

פשוט בולדוגים הפכו להיות מוטציות מאוד לא בריאות, לכן חשבתי שאולי המגדלים יידעו יותר מידע ספיציפי על בעיות בגזע ולמי אפשר לפנות. בעיה בגיל כזה צעיר לא מבשרת טובות, בייחוד לא בגזע בעייתי. נקווה שזה רק משהו זמני.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

שוב שלום חברים,

אולי אפשר לחייך קצת לאור הבשורה הבאה,

נגשנו היום אל המרפאה כשאנחנו מוכנים נפשית לעובדה שאוטוטו מרדימים את הכלב

כאשר אופציה כירורגית גם היא נלקחה בחשבון כהכנה נפשית.

 

הד"ר הביט בכלב מס' רגעים ואז ניגש אליו והחל לגעת ברגלו החל מהכפה

ברגע שהוא הגיע לאזור הברך הוא נגע בנקודה מסויימת שהזניקה את הכלב לתקרה.

 

כנראה שהכלב מתח רצועה.

שבוע של כדורי אנטביוטיקה בוקר וערב ומנוחה אמורים לעזור לדבריו.

עלות המפגש : 210 ש"ח

נעקוב ונראה ,וכמובן שאעדכן בהתפתחויות.

Gn'f'R

פורסם

חדשות מצויינות!

מקווה שזו אכן הבעיה!

אצלי לפחות פעם בחודשיים הכלבה מקבלת איזה שבועיים מנוחה מכל מיני מתיחות ועיקומים למיניהם. (היא אנרגטית בטירוף ורצה כל יום בפארק כלבים).

כבר הפסקתי להתרגש.

בלי קשר, אני עדיין ממליץ לעקוב טוב טוב אחרי המשקל שלו ולא לתת לו להשמין!

 

גם יצאתם ממש בזול מהסיפור ;)

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

 

כנראה שהכלב מתח רצועה.

 

איזו הקלה...:-)

 

מנוחה זה 90%, אז רק להקפיד על זה.

ולחיים טובים, להקפיד על משקל נמוך. זה מאוד חשוב, בייחוד בגזעים שנוטים לבעיות אורטופדיות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

חדשות מצויינות.

אגב, זהו כלל לחיים - לא לבוא לשום פגישה קריטית במצב רוח פסימי במיוחד. אני לא טוען שצריכים להיות "אופטימים טיפשים", אבל בהחלט כדאי לשמור על פרופורציות נכונות.


×
×
  • תוכן חדש...