Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4927 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה צודק,אך זה גדול ממני.

ההיסטוריה שלי עם בע"ח היא לא בדיוק סיפור שמח

בית החולים הספציפי הזה הציל את האמסטף שהיה כלבי הקודם ממוות ודאי

הגעתי איתו כשאני נושא אותו על ידיי והוא מחוסר הכרה לבה"ח - חיידק קטלני תקף אותו .

 

אני לעולם לא אשכח את מבטיהם של אנשי הצוות שם כשנכנסתי איתו . הד"ר אמר לי שזה חסר

סיכוי ושהוא לא ישרוד,הוא אמר שהוא יכול לנסות אך עליי לקחת בחשבון שהסיכוי שהוא ישרוד

הוא אפסי ובנוסף שעליי לשקול את הנושא הכספי.

 

אמרתי לו שיעשה את כל מה שצריך .

הכלב נכנס לבידוד ולשבועיים של טיפולים אגרסיביים בב"ח ,הגעתי לשם מידי יום לבקר.

ביום ה 14 נכנסתי לשם וכל הצוות קפץ עליי ומשכו אותי לחדר כדי לראות את הכלב ,

המפלצת עמדה על 4 רגליים וזינקה עליי ברגע שראה אותי . בכיתי כמו ילד .

למחרת לקחתי הלוואה מהבנק כדי לשלם על ההוצאות הרפואיות .

 

התמונה של המפלצת עדיין תלויה שם בב"ח למזכרת לאותו נס.

 

וכמובן שיש את הרועה הכנענית שלי הנוכחית

אספתי אותה מהרחוב כשהייתה בת חודש ביום גשום , הכנסתי אותה לבית וניגבתי אותה

היא לא הפסיקה לייבב והבנתי שמוקד הכאב הוא ברגלה.

למחרת ניגשתי איתה לב"ח ושם גילו שהירך מנותקת מהאגן כנראה עקב פגיעה,

הד"ר הסביר לי שהיא לא תוכל להשתמש יותר ברגל הזו וכי הניתוח הוא רק בשביל להעלים את הכאבים,

במהלך השנה הראשונה היא עברה שני ניתוחים באותו איזור ואכן היא השתמשה רק ב 3 רגליים

אך היום כעבור 4 שנים אני יכול לומר לכם שהכלבה צועדת על 4 .

Gn'f'R

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זו סיבה לאופטימיות.

 

בפעם האחרונה שהייתי אצל הוטרינר, מצאתי את עצמי נותן נשיקה לגופה של הכלבה שלי.

 

אני מתכנן עכשיו קעקוע עם דיוקן שלה. יש לי תמונה שתפסתי אותה בפוזה ממש יפה ועכשיו אני צריך לאזור קצת אומץ...:oops:

פורסם

לא הייתי ממהר להסיק מסקנות ולהיות פסימי לגבי דם בצואה.

לא תמיד זה מראה על משהו חמור, אך חד משמעית זהו משהו הדורש התייחסות מהירה!

 

זה עלול להיות פצע בפי הטבעת/תולעים/סתם משהו מקולקל שהוא אכל ולא עשה לו טוב/תגובה לכדורים.

 

הוא גם מקיא?

 

אם יש לך כלי לאיסוף ושמירה (במקרר), אולי כדאי שתגיע עם דגימה על מנת לקצר תהליכים.

 

 

מקווה לטוב!

 

עודד

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

שלום לכולם ,

ראשית אני חייב לומר לכם שאתם אנשים מדהימים כולכם !

 

 

יום קשה עבר על כוחותינו , תיזזתי בין בית חולים לחיות לבית חולים של בני אדם

אבל זה כבר סיפור אחר.מה שבטוח שהרגשתי בבית בקרב החיות.

 

הכלב מרגיש הרבה יותר טוב , לעת עתה השילשולים פסקו כי הפסקנו לתת לו את הכדורים כבר מאתמול

מחשש שמה הם הגורם לשילשולים. מסתבר שצדקנו. הכדורים הוחלפו באחרים וממחר נחזור לתת לו,

סלחו לי שאני לא זוכר את שמם - קשה לפענח את כתב היד שלהם.

 

לגבי הצליעה

חל שיפור ניכר במצבו של הכלב ,עדיין לא 100% אבל רואים שכעת הוא מתרומם ביתר קלות ולשם שינוי

הוא גם דורך סופסוף על אותה הרגל. עדיין,אם מתבוננים על האגן מבחינים בסוג של עיקום שכזה אבל

ניתן לזמן לעשות את שלו.

 

אעדכן באם יהיו התפתחויות.

Gn'f'R

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון :

לא הקפצתי את הפוסט עד כה מפני שהיו התפתחויות רבות ולא היינו בטוחים עד אתמול.

מצבו של הכלב הוא בכי רע .

הוא אובחן סופית כבעל "היפ דיספלסיה", בה"ח הוטרינרי בעומר מסר כי מצבו ע"פ הצילומים הוא חמור ביותר

ושעלינו להעבירו לבה"ח בבית דגן למטרת הניתוח המורכב.

 

יצרנו קשר עם מס' גורמים מקצועים בארץ לקבלת חוות דעת נוספות,

יצרנו קשר עם עוד גורם מאוד מיקצועי בגזע הספציפי בחו"ל

כרגע ממתינים.

הכלב נכון לעכשיו נוטל משככי כאבים.אנחנו הופכים את האדמה

בכדי למצוא פיתרון שאינו כרוך בניתוח . על כן נחכה לחוות דעת נוספות.

Gn'f'R

פורסם

איזה דרג? זה הולך מA עד E אם אני זוכר נכון.

בכול מקרה אני לא מומחה ולא וטרינר, היפ דיספלזיה זה התפתחות לא תקינה של מפרק האגן שמובילה לפגיע במפרק הירך, כדורים בדרך כלל זה כמו פלסטר על רגל שבורה במקרה הנל.

אני מנחש שרשמו לו משהו על בסיס קארפרופן לטיפול בדלקת?

אודי A4

דימה.

פורסם

אין ולו מחשבה קטנה לגבי כסף, מן הסתם גם הצעתי את עזרתי.

לאחר שחקרנו קצת וראינו את שלבי הניתוח בסרטונים פשוט הזדעזנו.

בריאות הכלב בעדיפות עליונה ועיקרית, מחפשים עבורו את האופציה הטובה והנוחה ביותר.

לגבי הדירוג של המחלה - לא נמסר. כל מה שיש הוא צילום. אולי בבית דגן יוכלו למסור מידע מפורט יותר.

Gn'f'R

פורסם

אם אכן הדיאגנוזה היא דיספלסיה חמורה, לא תהיה ברירה אלא לנתח. אין דרך אחרת לפתור בעיה מכאנית (גם לא בבני אדם).

השאלה היא בטח שאלה של עלויות, איכות השתל וכו'.

 

לא ממש קשור, אבל בדקתי ו-72% מהבולדוגים סובלים מהבעיה, ברמה כזו או אחרת.

זוהי תוצאה של הרבעה מכוונת סטנדרטים עקומים של תערוכות יופי, שדרדרה את הגזע למצב של נכות מולדת ותמידית, לא רק מבחינת האגן ושאר בעיות שלד, אלא גם מבחינת בעיות נשימה ועור.

 

אני מפציר בכל מי שכן קונה כלבים גזעיים לא לעודד הרבעה של גזעים שהגיעו למצב של נכות כרונית קבועה ולא לקנות כלב מהגזעים שסובלים מבעיות בריאות קשות. זה כולל בולדוגים (גם צרפתים), פאג, פקניז במידה רבה (העיניים יוצאות מחוריהן בקלות, מה שגורם לעיוורון) ועוד.

 

ואם לא מבחינה עקרונית, לפחות מבחינה אישית, שלא תחוו את כאב הלב (והעלות...) של טיפול בכלב נכה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לאחר שחקרנו קצת וראינו את שלבי הניתוח בסרטונים פשוט הזדעזנו.

כל ניתוח, לעייני חובבן, ייראה מפחיד ומזעזע. השאלה האמיתית היא: עד כמה הניתוח הנ"ל מסובך, האם הוא יכול להוביל לפיתרון תמידי ומה הם בכלל סיכויי ההצלחה?

 

הכלבה שלי ז"ל, עברה לא מעט ניתוחיים בחייה, עד כדי כך שכבר נהייתי אדיש לכל העניין (הארנק לא, אבל הלב טיפה כן...).

פורסם

כככול שהגזע יותר פופולארי ככה מורידים יותר את רף המינימום לזיווג, בנוסף פוליטיקה מטומטמת של המועדון והתוצאה מול העיניים.

היום אין קשר בין זיווג הכלב לבין תארוכה(במועדון הנל כמובן) falou אם מעניין אותך אני ישמח לספר בה"פ.

אודי A4

דימה.

פורסם

לפי ההסבר שניתן לנו - השקעים שאמורים להיות באגן אליהם מתחברים היריכיים כמעט ואינם.

בניתוח יוצרים שקעים ומרכיבים מעין תושבות קעורות מלאכותיות וגם בירכיים מתקינים סוג של מעטפת

ושני האיברים מתחברים בברגים.

השיקום ארוך וקשה , הכלב יוגדר כנכה .

ממש אין כאן התלבטות כלכלית , הניתוח מוערך בסכום התחלתי של 10 אל"ש - לא זה מה שישבור אותנו .

 

הבעלים נכון לעכשיו אינם ששים לבצע זאת ועדיין מעדיפים להמתין מעט ולבחון עוד אופציות.

Gn'f'R


×
×
  • תוכן חדש...