Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4937 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מודע שצריכה להיות מתיחת פנים קלה ליטי אך בסוכנות מסרו כי לא צפויה מתיחה כזאת ב 2013.

ע"פ פרסומים שונים גם מנוע ה 1.2 שופר (יהיה בהיצע המנועים של גולף 7 )ועתה הוא מפיק 120 כ"ס מצמפיון נמסר כי לא ידוע להם על כך וכי המנוע המוכר לא צפוי להשתנות ב 2013.לגבי DSG אני רואה פה הודעות מצד אנשים שאומרים להתרחק כמו מאש ומנגד אנשים שמשבחים ומהללים ,לך תדע איפה האמץת ...

 

היטי הנוכחית מאוד מאוד יפה ואלגנטית, אני מקווה שלא יהרסו את העיצוב הפשוט והמיוחד במתיחת פנים...לפחות לא מבחוץ...כמו שעשו עם כמה מכוניות בעבר (טוב, אמנם לא במתיחת פנים אלא במעבר דור אבל זה היה ממש חבל - לדוגמ', פוקוס דור 2, סוויפט החדשה וכו').

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

 

מעבר לכך צ'מפיון נותנת אחריות לגיר לחמש שנים. כך שגם במקרה של תקלה יש לך על מי לסמוך.

 

משהו פה לא מסתדר לי :lol:

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
היטי הנוכחית מאוד מאוד יפה ואלגנטית, אני מקווה שלא יהרסו את העיצוב הפשוט והמיוחד במתיחת פנים...לפחות לא מבחוץ...כמו שעשו עם כמה מכוניות בעבר (טוב, אמנם לא במתיחת פנים אלא במעבר דור אבל זה היה ממש חבל - לדוגמ', פוקוס דור 2, סוויפט החדשה וכו').

יש תמונות ברשת למיטב זכרוני מדובר בהחלפת פנסים ודש בורדד.

פורסם

אם אתה מתכוון "להיתקע" עם הרכב כמה שנים טובות אין כמו חדש. אבל אם זה לשנה שנתיים את ההנחה הזאת (ואפילו יותר) אפשר גם לקבל מרכב כמעט חדש.

פורסם
אם אתה מתכוון "להיתקע" עם הרכב כמה שנים טובות אין כמו חדש. אבל אם זה לשנה שנתיים את ההנחה הזאת (ואפילו יותר) אפשר גם לקבל מרכב כמעט חדש.

אם אני יכול לקבל הנחה כזאת מרכב כמעט חדש אז ברור שאעדיף את החדש ,לא ?

פורסם
הייתי בהתלבטות כמוך בין היטי לבין ה- cx5, בסוף רכשתי את ה- cx5 בחודש אוגוסט השנה.

 

ההחלטה נפלה בעיקר עקב מרווח פנים ותא מטען גדולים יותר במאזדה וגבוליים בסקודה בשביל משפחה עם ילדים (תאי המטען לכאורה זהים בגודל אבל בפועל כאמור לא).

 

מבחינת יחידת ההנעה של היטי דווקא התרשמתי שהיא מוצלחת יותר משל במאזדה ומוצלחת בכלל. הביצועים מצויינים והמנוע שקט. המנוע במאזדה מחוספס יחסית ומרעיש.

 

הבנתי כי השוק של היטי מצויין. חבר שלי מכר כזאת במהירות ומעל המחירון.

 

לגבי רכישה בסוף השנה, לפי מה שאני נוכחתי המתכונת של חודש עליה לכביש לא נכשלה בכלל, רק שככל שהרכב נרכש ממש לקראת סוף השנה קשה יותר לקבל את מלוא התוספת אלא רק את חלקה.

 

סקודה מציעים מעת לעת מבצעים לכלל הלקוחות ולא רק בסוף השנה, סדר גודל הנחה ליטי כ- 7 א׳ ש״ח, אבל ככל הנראה מבצע נוסף יהיה רק במחצית השנה הבאה והלאה.

 

דרך אגב ברבעון הראשון של 2013 תוצג מתיחת פנים ליטי.

 

נראה שרכישה כעת במחיר הנחת חבר לעומת רכישה במחיר מלא בינואר, במקרה הגרוע לא תפסיד מכך דבר ובמקרה הטוב אולי אף ״תרוויח״ מכך כמה אלפי ש״ח.

 

מה שכן יש גם עניין פסיכולוגי של שנת דגם חדשה.

 

תגיד אמנון השורה התחתונה אתה מרוצה מהמאזדה?

איך התצרוכת דלק בפועל?

היתה עושה בדיעבד את אותה הבחירה?

פורסם
תגיד אמנון השורה התחתונה אתה מרוצה מהמאזדה?

איך התצרוכת דלק בפועל?

היתה עושה בדיעבד את אותה הבחירה?

 

שאלת שאלה ישירה ותקבל תשובה ישירה, זאת מאחר ואין לי סנטימנטים לרכבים שאני רוכש וגם ראיתי בזמן האחרון בפורום יותר מדיי תגובות אוהדות ומשבחות של רכבים שנראות על פניו מוגזמות ונובעות לדעתי מאפקט פסיכולוגי של העצמת וחיזוק הבחירות שאותם מגיבים ביצעו.

 

בשורה התחתונה אני לא מרוצה מהמאזדה ולא הייתי רוכש אותה שוב. למעשה אני חושב להחליף אותה כבר במהלך השנה הבאה אפילו לאור ההפסד הכספי שכרוך בכך.

 

עכשיו אם מהתגובה שלי עולה שמדובר ברכב גרוע, אז לא כך הדבר, אבל יש כמה דברים שחשובים לי באופן אישי שאני לא מרוצה מהם.

 

זה לא שהסקודה יטי טוב מהמאזדה CX5, אני עדיין חושב שהוא פחות טוב ואף כתבתי בעבר סקירה שלי על ההבדלים בינהם לאחר נסיעת מבחן שערכתי על שניהם ואני חושב גם שאין ג'יפון אחר נוכחי שהוא טוב יותר מהמאזדה, פשוט לאור העובדה שהג'יפונים הנוכחיים די גרועים בהרבה אספקטיים.

 

בשורה התחתונה אני פשוט חושב שהיה מתאים לי רכב משובח יותר, מקטגורייה אחרת לא של ג'יפונים, אולי המרצדס B החדשה ואולי הפולקסווגן גולף החדשה שצפויה להגיע, למרות תא מטען ומרווח קטנים יותר ואולי איזה רכב מנהלים משובח בתצורת סטיישן. רכב בתצורת סדאן לא מושך אותי יותר.

 

אני כבר הרבה זמן רוצה לכתוב סקירה מסודרת בפורום על המאזדה ואני מקווה שאצליח לעשות זאת בימים הקרובים ואני אנסה לזכור לעדכן אותך באופן אישי.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
מה לא מסתדר ??

 

אגב נראה לי שבסוף אשלים את העיסקה יטי 2012.

 

מה שלא מסתדר זה שגם אם, לכאורה, צ'מפיון נותנים אחריות של 5 שנים תצא לך הנשמה עד שהם יסכימו

להחליף/לתקן/לסדר לך את התקלה. זה השירות שככל הנראה תקבל.

אם לקנות אז לדעתי שיהיה רשום לך ברשיונות שנת 2013, כי אז כל מיני חוכמולוגים לא יבלבלו לך את השכל במעמד המכירה

עם שאלות כמו "אבל זה 2012, מה קשור חודש דצמבר?" ומקסימום תוכל להרוויח מרישום ינואר 2013 במקרה הטוב.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
מה שלא מסתדר זה שגם אם, לכאורה, צ'מפיון נותנים אחריות של 5 שנים תצא לך הנשמה עד שהם יסכימו

להחליף/לתקן/לסדר לך את התקלה. זה השירות שככל הנראה תקבל.

אם לקנות אז לדעתי שיהיה רשום לך ברשיונות שנת 2013, כי אז כל מיני חוכמולוגים לא יבלבלו לך את השכל במעמד המכירה

עם שאלות כמו "אבל זה 2012, מה קשור חודש דצמבר?" ומקסימום תוכל להרוויח מרישום ינואר 2013 במקרה הטוב.

 

 

בדקתי את נושא האחריות על הגיר,

מסתבר שהאחריות היא רק לשנתיים מאחר והיצרן טוען כי הוא פתר את התקלות שהיו בגיר.

VAG צמפיון קשים ....

קשה להבין איך הם מצליחים למכור רכבים רק עם שנתיים אחריות,

גם אני הסכמתי לרכוש בצורה כזאת , כנראה שכתבי הרכב עשו עבודה מצויינת אחרי הכל כולם מהללים את המנוע/גיר ,

כך שלא מעט אנשים מוכנים לרכוש את הרכב למרות הבעיות והאחריות המקוצרת.

פורסם

אני קניתי יטי אלגנס 2012 DSG לפני כחודשיים. במעמד הרכישה התניתי את הרכישה ב 5 שנות אחריות על הגיר וקיבלתי מכתב נפרד בעניין ממחלקת השירות של צ'מפיון.

פורסם
אני קניתי יטי אלגנס 2012 DSG לפני כחודשיים. במעמד הרכישה התניתי את הרכישה ב 5 שנות אחריות על הגיר וקיבלתי מכתב נפרד בעניין ממחלקת השירות של צ'מפיון.

 

באיזה סניף קניתה?

האם קבלתה את המבתב בקלות?

האם המכתב מרחיב את האחריות?

פורסם

קניתי בסניף חיפה (בצ'ק פוסט). לא קיבלתי עם הרכב. אמרו לי להתקשר למחלקת שירות לקוחות בצ'מפיון והבטיחו לי שזה יטופל. כך היה. התקשרתי למחלקת שירות הלקוחות, מסרתי את מספר הרכב, אמרו לי שיבדקו שאכן מדובר ב DSG7, ובאותו יום קיבלתי בפקס מכתב. המכתב מרחיב את האחריות עד 5 שנים או 150000 ק"מ (מה שקודם).

פורסם
אני מודע שצריכה להיות מתיחת פנים קלה ליטי אך בסוכנות מסרו כי לא צפויה מתיחה כזאת ב 2013.

ע"פ פרסומים שונים גם מנוע ה 1.2 שופר (יהיה בהיצע המנועים של גולף 7 )ועתה הוא מפיק 120 כ"ס מצמפיון נמסר כי לא ידוע להם על כך וכי המנוע המוכר לא צפוי להשתנות ב 2013.לגבי DSG אני רואה פה הודעות מצד אנשים שאומרים להתרחק כמו מאש ומנגד אנשים שמשבחים ומהללים ,לך תדע איפה האמץת ...

 

עוד פעם אתה עסוק לז*** במוח?

 

מתיחת הפנים היא חיצונית (הפנסים יהפכו רבועים יותר, על טהרת סגנון העיצוב החדש - כמו בראפיד / אוקטביה החדשה) ובפנים השינוי יהיה קליל יותר (הגה מעוצב אחרת וכדומה).

 

מבחינת מנועים, ה-1.2TSI לא יקבל שום שינוי בהספק - היא נשארת גרסת הבסיס. ה-1.4TSI125 יפנה את מקומו לטובת ה-1.4TSI140ACT החדש. ה-1.8TSI160 יוחלף ב-1.8TSI180 החדש והמתקדם יותר. בניגוד לימינו אלו, תוצג גרסת "על" עם 2.0TSI והספק יהיה בן 210 ל-300 כ"ס (כנראה ה-250 כ"ס שישרת גם את האוקטביה vRS החדשה).

 

מצד הדיזלים, גרסת הבסיס תשאר ה-1.6TDI אך ההספק יהיה בין 120 ל-130 כ"ס. ה-2.0TDI יקבלו חיזוק קליל ויעמדו על 150 ו-180 כ"ס (במקום 140 ו-170 כ"ס). בנוסף לכך, תוצע גרסת 2.0TDI שרירית עם הספק משוער בין 201 ל-230 כ"ס.

 

אלו נתונים המגיעים מהמגזינים הגרמנים - חלקם הגדול תקף גם לפאביה הבאה, הסופרב המתוחה והאוקטביה החדשה.

 

רק ב-2015 תוצג יטי חדשה, עם עיצוב שונה לחלוטין (תראה כמו וורסיה מוקטנת של טוארג). לאחר מכן תוצג גרסה מבוססת טוארג - עוד לא ברור אם היא תזכה לגרסת 7 מושבים, או שאכן תוצג יטי MAXI עם 7 מושבים. נאלץ להמתין, לחכות ולראות מה יהיה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
קניתי בסניף חיפה (בצ'ק פוסט). לא קיבלתי עם הרכב. אמרו לי להתקשר למחלקת שירות לקוחות בצ'מפיון והבטיחו לי שזה יטופל. כך היה. התקשרתי למחלקת שירות הלקוחות, מסרתי את מספר הרכב, אמרו לי שיבדקו שאכן מדובר ב DSG7, ובאותו יום קיבלתי בפקס מכתב. המכתב מרחיב את האחריות עד 5 שנים או 150000 ק"מ (מה שקודם).

 

אשמח לדבר איתך , תוכל להשאיר טלפון באי מייל הנ"ל (בעצם האתר חוסם אותי מלרשום את האי מייל)

אז באי מייל הבא(משמאל לימין ) :

 

atar נקודה kobi שטרודל gmail.com


×
×
  • תוכן חדש...