Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4833 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לך!

אפשרי שיש הבדל בין ה60K לבין ה-75K. ויכול להיות מאוד שלא שמת לב אליהם בזמן נסיעת המבחן.

מפסקים למנהן,או תוספות כלשהן חיצוניות, ויכול להיות מאוד שזה אותו מרכב,ואותו רכב ורק הכ"ס שונים ברכב זה בכל אופן, תמשיכי לעדכן אותנו בפרטים כגון:עלות רכישה של שני הרכבים, זמן הגעה, וכו..

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שלום לך!

אפשרי שיש הבדל בין ה60K לבין ה-75K. ויכול להיות מאוד שלא שמת לב אליהם בזמן נסיעת המבחן.

מפסקים למנהן,או תוספות כלשהן חיצוניות, ויכול להיות מאוד שזה אותו מרכב,ואותו רכב ורק הכ"ס שונים ברכב זה בכל אופן, תמשיכי לעדכן אותנו בפרטים כגון:עלות רכישה של שני הרכבים, זמן הגעה, וכו..

 

ברמת האבזור Ambition שבה ניתן לבחור בין שני המנועים הרכבים זהים לחלוטין רק הספק המנוע שונה

פעם: Runx 2003, Auris 2008, Golf 160hp 2010, Maxima 1999, Skoda Citigo 2012

היום: Seat Leon 1.2 tsi 2015 & Chevrolet Spark 1.4 LTZ 2016

פורסם

יכול להיות שהתת דגם שונה, לכן שאלתי שתציין מחיר וביקשתי ממנה לפרט יתר על המידה, ומצד שני, אמרתי אפשרי שההספק הוא אותו הדבר ללא כל שינוי, ולא רק בסקודה אלא בכל רכב.

פורסם
וואלה? ה-75 נוסעת טוב יותר מה-60? תודה לך!

 

לא, רוני - תודה לך. אולי די עם הציניות שלך המעיקה? גם אני יודע להיות ציני, זה לאו דווקא נעים...

 

אין רכב הדגמה 75 כ"ס ידני. ה-60 כ"ס ידני נוסעת בסדר גמור. ה-75 כ"ס ASG נוסעת טוב יותר - למרות הגיר המעיק הזה!

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
לא, רוני - תודה לך. אולי די עם הציניות שלך המעיקה? גם אני יודע להיות ציני, זה לאו דווקא נעים...

 

אין רכב הדגמה 75 כ"ס ידני. ה-60 כ"ס ידני נוסעת בסדר גמור. ה-75 כ"ס ASG נוסעת טוב יותר - למרות הגיר המעיק הזה!

 

מי שמדבר על מועקה...

הנה, סוף סוף אמרת פרט מעניין באמת - הגיר מעיק. אני מבין שהוא מטלטל כמו כל רובוטי אחר?

ואגב, יש 75 כ"ס אצל סיאט, או שזה מתחת לכבודך?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ה-ASG מתנהגת ומרגישה כמו כל תיבה רובוטית חד מצמדית אחרת (פיאט / טויוטה / Whatever). התפעול שלה רחוק מלהיות נעים או חביב לשימוש, היא גם מאוד (אבל מאוד) איטית בתגובות שלה. במצב הידני - כמו אצל המתחרות - המצב משתפר עד מאוד.

 

המיי משווקת בארץ אך ורק ב-75 כ"ס (ידני / ASG).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

בקרוב מאוד אני קונה סקודה סיטיגו חדשה ועדיין מתלבט לבחור גירסה ידנית חלשה או חזקה ביותר אם יש הבדל בין 60 כ"ס ל-75 כ"ס ואני מעוניין לדעת האם יש הבדל מורגש בנסיעה רגילה בינעירוניות ובעליות הפרש 15 סוסים בשביל תוספת 5000 ש"ח כדי לקבל גירסה חזקה ביותר גם יש הבדל בתאוצה מ0-100 קמ"ש 14.4 ב60 כ"ס לעומת 13.2 ב75 כ"ס בשבילי זה משמועתי, אני גר בעיר מגדל העמק עיר הררית שזקוקה הרבה עליות ואני חושב שעדיף לקחת את גירסה חזקה בתוספת חמשת אלפים שקלים.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום לכולם!

רציתי לשתף אתכם איך בחרנו אוטו לאישתי (אוטו שני במשפחה).

הדרישה של אישתי היתה: אוטו קטן חסכוני ולא יקר, לא משנה אם זה יהיה אוטומט או רובוט, רק לא ידני (נשים, מה לעשות).

היו לנו רק כמה אופציות:

  1. פיקנטו
  2. C1
  3. מיי
  4. סיטיגו

פיקנטו נפסלה בגלל המחיר והדעות הקדומות שלי (לא כל כך אוהב מכוניות קוראניות, מראה שלהם אחרי 3-4 שנים על הכביש מאוד עצוב). אפילו לא עשינו נסיעת מבחן, רק ביקרנו באולם. ישבנו באוטו, פתחנו וסגרנו דלתות (עשויות מנייר?) והגענו למסקנה שזה לא שווה את המחיר המבוקש.

אחרי זה עשינו נסיעת מבחן בC1. אוטו די סביר למי שלא מפריע לו בידוד רעשים מאוד חלש ואווירה ספרטנית בתוך הרכב. מחיר גם היה בסדר: 64K על הכביש (מבצע ידיעות אחרונות). עשינו הזמנה אבל לא הינו מרוצים 100%.

 

החלטנו לנסות את המתחרות החדשות בקטגוריה: מיי וסיטיגו.

עשינו נסיעות מבחן על 3 רכבים: מיי 75 כ"ס רובוט, סיטיגו 75 כ"ס רובוט וסיטיגו 60 כ"ס ידנית (רציתי להרגיש הבדל מול 75 כ"ס).

ביטלנו C1. :-D

 

מיי נפסל בגלל הכיסא הנמוך והפלסטיקה אפורה המגעילה בפנים.

 

בסוף הזמנו סיטיגו 60 כ"ס רובוט. כל עוד אתה בעיר לא הרגשתי שום הבדל. הרגשתי הבדל באמת בטורים גבוהים החל מ90-100 קמ"ש. אבל בשבילנו זה לא כל כך חשוב, אנחנו גרים בגוש דן והאוטו הזה לא יעשה נסיעות ארוכות.

אקבל אוטו עוד כמה ימים ואולי אספר יותר.

פורסם
לnirhend

 

רוב הנסיע היא בין עירונית - בערך 90 קמ 4-5 פעמים בשבוע. בגלל זה אוטו קטן וחסכוני.

סיטי סייף - לא קריטי אבל הוא מוזיל את הביטוח.

כנרא שאצטרך עזרה של בעלי - יש לי רישיון רק לאוטומט - כך שהוא יעשה נסיעת מבחן על 60 ו 75. ואתה ממליץ לעשות זאת עם מזגן - לפ מה שהמנתי

תודה

 

אני לא יודע ומה והאם רכשת בסוף רכב, אבל בשביל 4-5 נסיעות בשבוע של 90 ק"מ מחוץ לעיר עדיף לבחור ברכב לפחות מקטגוריה אחת גדולה יותר מסיבות של נוחות, בידוד רעשים וביצועים. במקום מכונית מיני הייתי הולך לפחות על רכב סופרמיני, זה אומר שאם את רוצה אוט' כנראה תצטרכי ללכת על משהו משומש בן שנה-שנתיים.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
קיבלנו את האוטו. הנה התמונות. אם יש למישהו שאלות, בבקשה.

 

תתחדש, דווקא צבע צהוב הולם לסיטיגו,

ברצוני גם להזמין את סיטיגו אחרי פסח ואני רוצה לדעת איך רכב סוחב בכבישים בינעירוניות?

אם מנוע 60 כ"ס בהחלט יספיק לך? אני חושב שהייתי צריך להזמין 75 כ"ס עדיף יותר מאשר 60 כ"ס שיתאים לנסיעות בינעירוניות.

מה שמדאיג אותי שאין באוטו פתחי אוורר במרכז דשבורד ובקיץ הקרוב יהיה סיבה לדאגה, שמזגן לא מקרר חזק כמו שצריך ויהיה חם באוטו.

פורסם
תתחדש, דווקא צבע צהוב הולם לסיטיגו,

 

תודה! אשתי בחרה צבע. אני הייתי קונה כסוף, הוא יותר פרקטי.

 

ברצוני גם להזמין את סיטיגו אחרי פסח ואני רוצה לדעת איך רכב סוחב בכבישים בינעירוניות?

אם מנוע 60 כ"ס בהחלט יספיק לך? אני חושב שהייתי צריך להזמין 75 כ"ס עדיף יותר מאשר 60 כ"ס שיתאים לנסיעות בינעירוניות.

 

אני נסעתי רק 4 ימים. יומיים התרגלתי לרובוט. ביום השלישי התרגלתי לגמרי. לא הרגשתי שום נחיתות של האוטו בכביש בינעירוני בנסיעות די קצרות (אני נוסע מראשון לציון לרמת החייל). אבל צריך לקחת בחשבון שאני לא שומאכר (לא נוסע יותר מ120).

לפי דעתי 75 כ"ס זה בזבוז כסף (5-6 אלף ש"ח). אבל אם יש לך, למה לא? כנראה גם הביטוח יהיה יותר יקר. אצלי זה עלה 2500 מקיף בלי שום מיגון.

 

מה שמדאיג אותי שאין באוטו פתחי אוורר במרכז דשבורד ובקיץ הקרוב יהיה סיבה לדאגה, שמזגן לא מקרר חזק כמו שצריך ויהיה חם באוטו.

 

אתה טועה. יש פתח של המזגן במרכז דשבורד שלא ניתן לכוון אותו (אוויר יוצא לכיוון מרכז הרכב ולמעלה, זה לא מפריע). המזגן דווקא הפתיע אותי. מקרר חזק מאוד. כמובן צריך לראות איך הוא יספק את הסחורה בקיץ.


×
×
  • תוכן חדש...