Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4829 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר התלבטות החלטתי ללכת על סקודה סיטיגו רובוטית הלא מפוארת (לדעתי סתם בזבוז של 10K וגם אין סטיסייף). בתנאים האלה יש רק 60כ"ס והיא תגיע ארצה רק בינואר. אין אפשרות לעשות נסיעת מבחן על כזו רובוטית. נסעתי על 75 - אהבתי. נציגי מכירות אמרו שלא ארגיש הבדל בין 75 לבין 60. האם זה נכון? פתחתי הזמנה אבל יש לי זמן להתחרת ולבחור את 75 שתגיע בכלל רק במרץ... ואני צריכה את האוטו "אתמול" . מצד שני אני לא רוצה לקנות משהו שלא אהיה מרוצה ממנו אחרכך, כי אני מתכוונת לנסוע הרבה עם באוטו.

בקיצור - צריכה עזרה.... באמת לא מרגישים הבדל?

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נציג מכירות יגיד הכל כדי למכור.

 

בנוסף, בארץ, לנציגי המכירות אין ידע בתחום הרכב.

 

לא נהגתי ברכב, אבל מהכרות עם רכבים אחרים בקטגוריה אני יכול להגיד שכל כ"ס חשוב.

 

את יכולה לבדוק גם את הסיאט MII שמגיעה עם המנוע החזק כבר בגרסת הבסיס.

פורסם
נציג מכירות יגיד הכל כדי למכור.

 

בנוסף, בארץ, לנציגי המכירות אין ידע בתחום הרכב.

 

לא נהגתי ברכב, אבל מהכרות עם רכבים אחרים בקטגוריה אני יכול להגיד שכל כ"ס חשוב.

 

את יכולה לבדוק גם את הסיאט MII שמגיעה עם המנוע החזק כבר בגרסת הבסיס.

 

 

זה כל הקטע - יש להם במלאי 75 מפוארוהוא לאמיהר "לדחוף" לי את זה. אני שוקלת לעסות נסיעת מבחן בידני 60 ו75 ולראות האם יש הבדל.

סיאט מיי - ראיתי - סקודה אהבתי יותר)

פורסם

גם אני נהגתי ברכב המבחן הרובוטי 75כ"ס. מההתרשמות שלי אם עיקר הנסיעות שלך יהיו בעיר יש מצב שה60כ"ס יספיקו לך (וכך גם לפי מבחנים שבוצעו בחו"ל על הUP המקבילה של פולקסווגן). אם כוונתך "לקרוע את הכביש" ולצאת החוצה אז מדברים על כך שבנסיעה "ארוכה" יחסית במהירות 100-110 אין בעיה עד ש.... מדליקים את המזגן ואז חוסר הכוח מורגש אבל ניתן להתמודד איתו. זאת שוב לפי מבחנים בחו"ל וגם כה לקוחות שכתבו על כך בפורום לקוחות של UP.

הייתי ממליץ לך לבצע נסיעת מבחן על ה60 כ"ס ידנית רק בשביל להרגיש את הכח ואם זה מספק.

אני הזמנתי סיטיגו שאני אמור לקבל השבוע וגם אני לחוץ על זמן האספקה ולכן לא חיכיתי למרץ, שם הרכב כן יגיע עם הCity Safe וזה יתרון קליל.

אני לא יודע מה מצב המלאי של סיאט (לפי מה שאני יודע הרכבים נמכרים בקצב טוב) אבל נכון לשבוע שעבר היה מלאי לדגם האוטומטי 75כ"ס לאספקה מיידית (15 ימי עסקים) והיא מגיעה עם הCity Safe כבר עכשיו. בכל מקרה אם את בודקת את הסיאט, חשוב שתבדקי עם הכיסא גבוה לך מספיק כי בניגוד לסקודה הוא לא ניתן לכיוון.

 

דרך אגב, אם תתעקשי אולי תקבלי מחיר טוב על Elegance, ההבדל במחיר למיטב זכרוני הוא 81K לדגם המפואר ו75K לרגיל אז ההבדל הוא לא 10K אלא 6K וזה כבר שונה (כולל אגרת רישוי כמובן) והדגם המפואר מגיע עם חלונות כהים, צמיגי 15, מגנזיום מקורי ומחשב דרך ולדעתי ההבדל יחסית למה שאת מקבלת הוא סביר. מה גם שאפשר לבחור את הצבע הפנימי בבהיר (כמו רכב המבחן) שהוא היפה יותר מבחינתי

פעם: Runx 2003, Auris 2008, Golf 160hp 2010, Maxima 1999, Skoda Citigo 2012

היום: Seat Leon 1.2 tsi 2015 & Chevrolet Spark 1.4 LTZ 2016

פורסם
זה כל הקטע - יש להם במלאי 75 מפוארוהוא לאמיהר "לדחוף" לי את זה. אני שוקלת לעסות נסיעת מבחן בידני 60 ו75 ולראות האם יש הבדל.

סיאט מיי - ראיתי - סקודה אהבתי יותר)

 

קודם כל נסיעת מבחן היא בגדר חובה.

 

את קונה רכב במיטב כספך. אל תוותרי על נסיעת מבחן, זה המינימום.

 

יופי הוא בעיניי המתבונן אבל האמת היא שמדובר על רכבים מנימליסטים שעיצוב הוא מילה דיי זרה להם. ה-MII יותר זולה ובגרסת הבסיס מגיעה עם המנוע החזק, זה היתרון שלה. החסרון הוא המושב, חלק יסתדרו איתו ואז לטעמי עדיף להם ללכת על הסיאט.

 

את הכביש לא תקרעי גם עם ה-75 כ"ס אבל אני מאמין שזה יתן לך יתרון בדרכים בינערוניות. עם ה-60 כ"ס אולי יהיה לך קשה לשמור על קצב סביר ולהשתלב בתנועה.

פורסם
קודם כל נסיעת מבחן היא בגדר חובה.

 

אתה קונה רכב במיטב כספך לפחות תטריחי את עצמך לנסיעת מבחן, זה המינימום.

 

יופי הוא בעיניי המתבונן אבל האמת היא שמדובר על רכבים מנימליסטים שעיצוב הוא מילה דיי זרה להם. ה-MII יותר זולה ובגרסת הבסיס מגיעה עם המנוע החזק, זה היתרון שלה. החסרון הוא המושב, חלק יסתדרו איתו ואז לטעמי עדיף להם ללכת על הסיאט.

 

מסכים בהחלט, אם המושב היה רלוונטי לי זו היתה הבחירה שלי ולא הסיטיגו משיקולי מחיר נטו כי פה ההפרש באמת מדבר

פעם: Runx 2003, Auris 2008, Golf 160hp 2010, Maxima 1999, Skoda Citigo 2012

היום: Seat Leon 1.2 tsi 2015 & Chevrolet Spark 1.4 LTZ 2016

פורסם

לשני הדגמים, יש מומנט זהה, אבל לדגם ה- 75 כ"ס יש יותר כח בטורים גבוהים.

כך שלנסיעות בעיר, לא תרגישי הבדל גדול, אלא אם את רוצה "למשוך" יותר את ההילוכים.

פורסם

לnirhend

מהתחלה לא אהבתי את מיי - ולאחר שראיתי את ההתלבטות שלך וכל הדיון בנושא - החלטת סופית ללכת על סקודה. אתה בטח הזמנת ידנית שזה מגיע תוך שבועיים?

הפרש של 10K הוא בין 60 לא מפואר לבין 75 מפואר - לזה הכוונה. מחשב דרך - לא רואה בו שום יתרון, סלון בז' - מתה עליו אבל יש לי ילד קטן, חלונות אחוריים - לעשות אותם כהים -עד 700 שח. דבר יחיד שאהבתי - מראות חשמליות.. אבל אפשר להסתדר בלי..

רוב הנסיע היא בין עירונית - בערך 90 קמ 4-5 פעמים בשבוע. בגלל זה אוטו קטן וחסכוני.

סיטי סייף - לא קריטי אבל הוא מוזיל את הביטוח.

כנרא שאצטרך עזרה של בעלי - יש לי רישיון רק לאוטומט - כך שהוא יעשה נסיעת מבחן על 60 ו 75. ואתה ממליץ לעשות זאת עם מזגן - לפ מה שהמנתי

תודה

פורסם
קודם כל נסיעת מבחן היא בגדר חובה.

 

את קונה רכב במיטב כספך. אל תוותרי על נסיעת מבחן, זה המינימום.

 

יופי הוא בעיניי המתבונן אבל האמת היא שמדובר על רכבים מנימליסטים שעיצוב הוא מילה דיי זרה להם. ה-MII יותר זולה ובגרסת הבסיס מגיעה עם המנוע החזק, זה היתרון שלה. החסרון הוא המושב, חלק יסתדרו איתו ואז לטעמי עדיף להם ללכת על הסיאט.

 

את הכביש לא תקרעי גם עם ה-75 כ"ס אבל אני מאמין שזה יתן לך יתרון בדרכים בינערוניות. עם ה-60 כ"ס אולי יהיה לך קשה לשמור על קצב סביר ולהשתלב בתנועה.

 

 

נאמר ל שאין להם את הרכב הזה לנסיעת מבחן ברובוט בינתיים. - זמנתי על ידני.

אני בקושי 1.60 מטר - כך שבמיי אני צריכה 3 כריות על המושב וגם בגז' בסקודה הרבה יותר גדול....

פורסם
לשני הדגמים, יש מומנט זהה, אבל לדגם ה- 75 כ"ס יש יותר כח בטורים גבוהים.

כך שלנסיעות בעיר, לא תרגישי הבדל גדול, אלא אם את רוצה "למשוך" יותר את ההילוכים.

זה בערך מה שאמר לי נציג

פורסם
לnirhend

מהתחלה לא אהבתי את מיי - ולאחר שראיתי את ההתלבטות שלך וכל הדיון בנושא - החלטת סופית ללכת על סקודה. אתה בטח הזמנת ידנית שזה מגיע תוך שבועיים?

הפרש של 10K הוא בין 60 לא מפואר לבין 75 מפואר - לזה הכוונה. מחשב דרך - לא רואה בו שום יתרון, סלון בז' - מתה עליו אבל יש לי ילד קטן, חלונות אחוריים - לעשות אותם כהים -עד 700 שח. דבר יחיד שאהבתי - מראות חשמליות.. אבל אפשר להסתדר בלי..

רוב הנסיע היא בין עירונית - בערך 90 קמ 4-5 פעמים בשבוע. בגלל זה אוטו קטן וחסכוני.

סיטי סייף - לא קריטי אבל הוא מוזיל את הביטוח.

כנרא שאצטרך עזרה של בעלי - יש לי רישיון רק לאוטומט - כך שהוא יעשה נסיעת מבחן על 60 ו 75. ואתה ממליץ לעשות זאת עם מזגן - לפ מה שהמנתי

תודה

 

אני דווקא הזמנתי את האוטומטית אבל המפוארת (אבל כשהזמנתי לפני שבוע וחצי היה עוד מלאי גם של הדגם הלא מפואר), מבחינתי ההבדל באיך שהרכב נראה חיצונית היה שווה לי את ההוצאה שגם ככה את חלקה הייתי עושה בעצמי בהמשך. חלונות כהים - רק אורגינל עובד טסט (אבל בטח לא רק זה שווה את ההפרש).

לפי מה שאנשים בפורום בחו"ל טוענים אז כן, כדאי לבדוק אותה עם מזגן ולאמץ אותה לקצה כדי לראות אם היא עונה לדרישותייך.

פעם: Runx 2003, Auris 2008, Golf 160hp 2010, Maxima 1999, Skoda Citigo 2012

היום: Seat Leon 1.2 tsi 2015 & Chevrolet Spark 1.4 LTZ 2016

פורסם

אני מעריך שה-60 אכן לא ירגיש לך חלש משמעותית מה-75 כל עוד את לא מושכת טורים לסל"ד גבוה. מעל 3000, כלומר בנהיגה יותר נמרצת, ההבדל כנראה יורגש. בנוסף, הרגשתי הבדל בנסיעה עם ובלי מזגן.

הסקודה מאובזרת יותר מהמי ויש לזה משמעות, אבל היא גם יקרה יותר בהתאם.

הדגם העלק-מפואר יקר ללא פרופורציה. ב-80K יש מכוניות עדיפות משמעותית. מראות צד מופעלות חשמלית זה יתרון רק אם אתם יותר מנהג אחר (ועדיין, הפעלה ידנית היא די מעליבה ב-2012). מחשב דרך יכול להיות נחמד בשביל לעקוב אחרי צריכת הדלק. שאר התוספות הן די זוטות.

 

בלי קשר, במחיר של שתיהן יש חלופות עדיפות (ולא בטוח שפחות חסכוניות באופן משמעותי).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אני מעריך שה-60 אכן לא ירגיש לך חלש משמעותית מה-75 כל עוד את לא מושכת טורים לסל"ד גבוה. מעל 3000, כלומר בנהיגה יותר נמרצת, ההבדל כנראה יורגש. בנוסף, הרגשתי הבדל בנסיעה עם ובלי מזגן.

הסקודה מאובזרת יותר מהמי ויש לזה משמעות, אבל היא גם יקרה יותר בהתאם.

הדגם העלק-מפואר יקר ללא פרופורציה. ב-80K יש מכוניות עדיפות משמעותית. מראות צד מופעלות חשמלית זה יתרון רק אם אתם יותר מנהג אחר (ועדיין, הפעלה ידנית היא די מעליבה ב-2012). מחשב דרך יכול להיות נחמד בשביל לעקוב אחרי צריכת הדלק. שאר התוספות הן די זוטות.

 

בלי קשר, במחיר של שתיהן יש חלופות עדיפות (ולא בטוח שפחות חסכוניות באופן משמעותי).

 

רוני

 

חוץ מהפיקנטו שלא חסכונית יותר. איזו חלופה יש ב75K לרכב אוטומטי חדש שלסוכני באותה מידה?

פעם: Runx 2003, Auris 2008, Golf 160hp 2010, Maxima 1999, Skoda Citigo 2012

היום: Seat Leon 1.2 tsi 2015 & Chevrolet Spark 1.4 LTZ 2016

פורסם
נאמר ל שאין להם את הרכב הזה לנסיעת מבחן ברובוט בינתיים. - זמנתי על ידני.

אני בקושי 1.60 מטר - כך שבמיי אני צריכה 3 כריות על המושב וגם בגז' בסקודה הרבה יותר גדול....

 

אם ככה הסיאט נפסלת אוטומטית.

 

לא בדקתי את זה בפועל אבל מאמין לחברי הפורום שהתנוחת ישיבה בעייתית מאד. זה פשוט מחדל מצד היצרן, לטעמי זה יתוקן במתיחת פנים בקרוב.

פורסם
אם ככה הסיאט נפסלת אוטומטית.

 

לא בדקתי את זה בפועל אבל מאמין לחברי הפורום שהתנוחת ישיבה בעייתית מאד. זה פשוט מחדל מצד היצרן, לטעמי זה יתוקן במתיחת פנים בקרוב.

 

מבחינתי ההבדל הוא בין לראות בן אדם מגובה מפשעה בסיאט לעומת גובה ברכיים בסקודה וזה משמעותי במיוחד

פעם: Runx 2003, Auris 2008, Golf 160hp 2010, Maxima 1999, Skoda Citigo 2012

היום: Seat Leon 1.2 tsi 2015 & Chevrolet Spark 1.4 LTZ 2016


×
×
  • תוכן חדש...