Jump to content

Ycom

  • הודעות

    37
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Ycom

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. עברת זה"ב קורת לפני עברת בעלות, נכון?
  2. שלום, מוכרים את הרכב שלנו. ביקשתי מקונה שנפקיד צ'ק בנקאי בבנק ותוך כדי נעשה עברת בעלות במטלפון. הקונה ביקש שנעשה עברת בעלות בדואר. במקרה הזה הוא נותן לי צ'ק בנקאי בדואר. אני חוששת מהעיניין של זיופים - הוא יוצא מהדואר עם רכב והולך ואז אני הולכת להפקיד כסף. איך עושים נכון? פעם ראשונה אני שומעת שעושים עברת בעלות לפני תשלום.... אני חושש מזיופים והוא לא מוכן לעשות עברת בעלות בטלפון.
  3. Ycom

    5008 בנזין\דיזל

    ויבואן לא מוכן לתת המחה יותר מ 2000שח
  4. Ycom

    5008 בנזין\דיזל

    הנחה של כ 20K.
  5. Ycom

    5008 בנזין\דיזל

    אני רוצה לרכוש 0 ק"מ ולא ליסינג. יש חסרון ברכישת 0ק"מ מחברות ליסינג?
  6. Ycom

    5008 בנזין\דיזל

    צודק . זה דגם ישן שכבר לא משווק (נשארו בודדים בארץ). הוא הדגם הכי זול (163K) . לגבי דגמים חדשים - הם אלה שלא מזמן נחתו ואין הבדל מחיר. יש רק בעיה של זמינות - המתנה של חודשיים - 3 עבור דגם בנזין וזמינות מידית של דגם דיזל. נרא לי ששווה לחכות לבנזין לפי מה שאני מבינה.
  7. Ycom

    5008 בנזין\דיזל

    תודה. נסיעה שנתית היא 20,000 בערך. כמעט ואין הבדלי אבזור בין הגדמים (בדגם ישן אין תיקון אוטומטי של סטייה מנתיב ועוד כמה).
  8. Ycom

    5008 בנזין\דיזל

    אבזור פחות חשוב לי. לפי הבנתי, דיזל "סוחב" יותר טוב כשנצא עם אוטו עמוס לטיולים (שזה נגדי פעמיים בחודש) והוא גם חסכוני הרבה יותר. אבל האם פחות כ"ס ישפיע על ההרגשה שלי איך האוטו על הכביש ביום יום ובטיולים? אני מבינה שכ"ס יתן "זריזות" ומומנט יתן יותר "כוח" אבל לא מצליחה להבין איזה שילוב טוב יותר והאם בכלל ארגיש בהבדל ...
  9. רוצה לרכוש 5008. האופציות מסודרות מהזול ליקר: 5008 דיזל (דגם ישן) 1.6T הספק 120/3500 מומנט 30.6/1750 (הכי חסכוני אבל מפריע לי 12כ"ס) 5008 דיזל (דגם חדש) 1.5T הספק 130/3750 מומנט 30.6/1750 5008 בנזין (דגם חדש) 1.6T הספק 180/5500 מומנט 25.5/1650 הכל 0 ק"מ. מה אומרים?
  10. האם 5008 וקודיאק יקרים מאאוטלנדר בתחזוקה ( טיפולים וביטוחים)?
  11. הי רוצים לקנות רכב 7 מקומות ( כך ששורה שלישית תהיה שימושים). ניסן אקטרייל - קטן מאוד וצפוף. נשארנו עם קודיאק ואאוטלנדר. בגלל בעיות עם זמני הספקה בסקודה מתלבטים בין 2 דגמים: אאוטלנדר אינסטייל מול קודיאק אמבישן. ב 0 קמ הפרש כמעט 20K. אאוטלנדר: + נוח, גדול, זול - דגם ישן, מומנטום 19.9\4200 קודיאק: + מומנטום 25.4\1500, נוח, דגם חדש - יקר, נראה קצת קטן יותר מאאוטלנדר (לא בהרבה) לפי מה שקראתי, תחזוקה שנתית שלהם (דלק, ביטוח) לא שונים בהרבה.האם נכון? מאוד מפריע לי שנת ההשקה של אאוטלנדר (2012 כמעט ללא שינוים) מול 2016 של קודיאק. על מה ממליצים? האם זה שווה השקעה של 20K ? והאם יש הבדל משמעותי בעלות טיפולים ותחזוקה? חיסרון נוסף לקודיאק ( אבל ממש מעצבן ) הוא שהרצפה בשורה 2 לא שטוחה לכל האורך שמפריע לשבת באמצע בנוחות. חשבתי עוד על 5008 , אבל זה 130 כ"ס...
  12. הבנתי כבר שחלק מאנשים לא יסכימו איתי,אבל אל תשלול את סיאט מי \סקודה סיטיגו. הם הרבה יותר(!) חסכוניות מיונדאי וקיה - בקיה אתה משלם יותר רק אבזור). תא מעטן הרבה יותר גדול. יותר נוחות על הכביש. אם אתה הולך על טויוטהאייגו, סיטרואן סי1 או פגו (שזה בדיוק אותו דבר ) - סיטרואן תהיה הכי זולה. כולם חסכוניות כמו סיאט וסקודה אבל פחות אהבתי אותם מבפנים וגיר רובוטי דור ישן יותר (לא רלוונטי עבורך אם אתה הולך על גיר רגיל). הכי טוב - קח סיטרואן (או אחיות שלו) וסיאט (או אחות) למבחן, תרגיש הבדל ותבין מה יותר מתאים לך.
  13. אל רוצה לבלב אותך עוד יותר, אבל לדעתי סיאט מיי מועדפת על כל המיני שמופיעוץ אצלך ברשימה. עשיתי סקירת שוק מעמיקה לפני כשנתיים ושללתי את כל המכוניות מסיבות שונות. סיאט הכי זול מבין סקודה סיטיגו ופילקסואגן אפ. תא מטען הכי גדול. גיר דור חדש (לא מרגישים רובוטיקה). לא מאובזרת (חסכון במחיר סופי של רכב) וחסכונית בטירוף - קצת פחות מבאק ליותר מ700קמ!!!! (בניגוד ליונדאי וקיה). אל תחשוב יותר מדי - מיני הכי טובה שיש
×
×
  • תוכן חדש...