Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4833 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מנסיון אישי - התשובה היא כן.

בזמנו היה לי פיאט פונטו עם 60 כוחות סוס , והייתי גם נוהג בשירותי הצבאי לעיתים בפונטו HSD75 מאותו שנתון עם 75 כ"ס שהרגישה בפרוש יותר זריזה.

אם יש גרסה חזקה יותר נראה לי שתמיד היא תהיה עדיפה.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מנסיון אישי - התשובה היא כן.

בזמנו היה לי פיאט פונטו עם 60 כוחות סוס , והייתי גם נוהג בשירותי הצבאי לעיתים בפונטו HSD75 מאותו שנתון עם 75 כ"ס שהרגישה בפרוש יותר זריזה.

אם יש גרסה חזקה יותר נראה לי שתמיד היא תהיה עדיפה.

 

היה הבדל בנפח המנוע והמומנט בין הפיאט? כי פה המומנט זהה ואכן ההבדל הוא בעיקר יהיה בנסיעות בינעירוניות

פעם: Runx 2003, Auris 2008, Golf 160hp 2010, Maxima 1999, Skoda Citigo 2012

היום: Seat Leon 1.2 tsi 2015 & Chevrolet Spark 1.4 LTZ 2016

פורסם

 

בלי קשר, במחיר של שתיהן יש חלופות עדיפות (ולא בטוח שפחות חסכוניות באופן משמעותי).

 

רוני

 

התלבטתי די הרבה זמן - לא מצאתי אוטו מושלם עבורי - בכל רכב צריך להתפשר - פה הכי פחות עבורי. אם אכנס שוב לסבב בחירות - עןד הרבה זמן לא ירנה רכב))))

פורסם
אם ככה הסיאט נפסלת אוטומטית.

 

לא בדקתי את זה בפועל אבל מאמין לחברי הפורום שהתנוחת ישיבה בעייתית מאד. זה פשוט מחדל מצד היצרן, לטעמי זה יתוקן במתיחת פנים בקרוב.

 

אין קשר למתיחת פנים, זה קיים גם עכשיו, רק לא בדגם שמגיע לארץ.

הרכב הזה מגיע בחו"ל עם מנגנון הגבהה למושב נהג (בחלק מרמות הגימור). היבואן הישראלי בחר להוריד את זה.

פורסם
אין קשר למתיחת פנים, זה קיים גם עכשיו, רק לא בדגם שמגיע לארץ.

הרכב הזה מגיע בחו"ל עם מנגנון הגבהה למושב נהג (בחלק מרמות הגימור). היבואן הישראלי בחר להוריד את זה.

 

גם אני וגם רוב נציגי המכירות שפגשתי ממספר סניפים של סיאט לא הבינו את ההחלטה התמוהה הזו

פעם: Runx 2003, Auris 2008, Golf 160hp 2010, Maxima 1999, Skoda Citigo 2012

היום: Seat Leon 1.2 tsi 2015 & Chevrolet Spark 1.4 LTZ 2016

פורסם
אין קשר למתיחת פנים, זה קיים גם עכשיו, רק לא בדגם שמגיע לארץ.

הרכב הזה מגיע בחו"ל עם מנגנון הגבהה למושב נהג (בחלק מרמות הגימור). היבואן הישראלי בחר להוריד את זה.

 

אז אני רוצה להאמין שזה יתוקן במשלוחים עתידיים.

פורסם

רציתי להזמין, אבל אמרו שלא יגיע גם במשלוחים עתידיים.

מצד שני, מישהו שמקושר ליבואן, אמר שהביאו לארץ משלוח גדול של הדגם הזה (סיאט), משהו כמו 500-600 מכוניות, לכן הם לא מדברים על משלוחים עתידיים, לפני שמוכרים את המלאי הקיים.

פורסם
בצ'מפיון לא מתעסקים עם בקשות מיוחדות גם אם תבקש תוספות בעשרות אלפי ש"ח.

 

העניין עם המושב יסתדר, השאלה מתי. בכל מקרה אנחנו כבר סוטים מהנושא:lol:.

 

דווקא היתה תקופה שיכלת להזמין בסקודה רכב בהזמנה מיוחדת בהתאם להקצאות ייצור שהיו להם. היית יושב מול הקטלוג ויכול לבחור עד רמת טקסטורת הריפוד.

פעם: Runx 2003, Auris 2008, Golf 160hp 2010, Maxima 1999, Skoda Citigo 2012

היום: Seat Leon 1.2 tsi 2015 & Chevrolet Spark 1.4 LTZ 2016

פורסם

היה הבדל בנפח המנוע והמומנט בין הפיאט? כי פה המומנט זהה ואכן ההבדל הוא בעיקר יהיה בנסיעות בינעירוניות

 

נפח המנוע היה זהה - 1.25 , לא יודע לגבי המומנט.

פורסם
חוץ מהפיקנטו שלא חסכונית יותר. איזו חלופה יש ב75K לרכב אוטומטי חדש שלסוכני באותה מידה?

 

הדרישה לאוטומט אכן פוגעת קשות במבחר, אבל במצב כזה לא חייב לקנות רכב חדש וגרוע רק בגלל שהוא קצת חסכוני יותר. לכו על משומש בן שנה ואז האפשרויות גדלות משמעותית. בנוסף, פיקנטו 1.2 אוטומטית תעשה בקלות 15 ק"מ לליטר בנסיעה מעורבת, והיא מכונית טובה יותר.

 

אם ככה הסיאט נפסלת אוטומטית.

 

לא בדקתי את זה בפועל אבל מאמין לחברי הפורום שהתנוחת ישיבה בעייתית מאד. זה פשוט מחדל מצד היצרן, לטעמי זה יתוקן במתיחת פנים בקרוב.

 

לא צריך להקצין דברים. אפשר למצוא תנוחת ישיבה סבירה. זה יותר קשה מברכב עם כיוונון מלא למושב ולהגה, אבל זה אפשרי כל עוד אינך נמוך מאוד. ואם אתה לא נמוך מאוד וזה עדיין לא נוח לך באופן קיצוני, נסה ליישר את גב המושב. גם תשב בצורה בריאה יותר, גם יהיה לך יותר קל לנהוג בתוך העיר וגם לא תיראה כמו ערס מצוי :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אין לי את בעיה הזאת.

 

מה גם שאני יושב קרוב מאד, זקוף, 2 ידיים על ההגה ורגל שמאל על המדרס. לא תאמין אבל לא תמצא ערס בתוך הלאון.

 

הבעיה שהנהגים כאן לא מכירים תנוחת נהיגה נכונה. שוב, אני לא מכיר את הרכבים בפועל אבל כתבתי שמי שמסתדר עם תנוחת הישיבה בסיאט צריך לשקול אותה בגלל יתרון המנוע בגרסת הבסיס.


×
×
  • תוכן חדש...